Het is niet snel goed met jou hequote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:21 schreef dagdag het volgende:
nee wil niet alleen op vakantie
Geloof dat er in Marokko nog wel een pooier woont die in is voor een verre vakantie met jou. Iets van Thailand ofzo...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:16 schreef dagdag het volgende:
goed die vrienden van me willen dus nooit op vakantie gaan liever naar camping
omdat ze duur vinden terwijl ik anders alleen moet(mochten er leuke jongens zijn)
klacht vrienden geen geld
Dat meen je niet ?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:35 schreef SuspendedAnimation het volgende:
Story of my life. Daarom ga ik alleen op vakantie.
New York en Indonesie, here I come. Toch maar 'ns proberen een vriendin te vinden die, itt die van mijn vrienden geen puppies wil werpen.
Enkeltje autistenlandquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:35 schreef SuspendedAnimation het volgende:
Story of my life. Daarom ga ik alleen op vakantie.
New York en Indonesie, here I come. Toch maar 'ns proberen een vriendin te vinden die, itt die van mijn vrienden geen puppies wil werpen.
Mooi gezegd!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:35 schreef SuspendedAnimation het volgende:
itt die van mijn vrienden geen puppies wil werpen.
Met je eigen kloon niet?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:45 schreef Anniie het volgende:
Ik zou ook niet naar een ver land op vakantie willen met jou.
Geweldige Nederlandse zomersquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:05 schreef l3laster het volgende:
tis pas treurig als je je niet 2 weekjes met je moaten kan vermaken op een camping!!!
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:45 schreef Anniie het volgende:
Ik zou ook niet naar een ver land op vakantie willen met jou.
Liever een uitgezakt bovenlijf dan met jou op vakantie.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:06 schreef dagdag het volgende:
[..]
je zit zeker liever met je uitgezakte bovenlijf in spanje
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:08 schreef Anniie het volgende:
[..]
Liever een uitgezakt bovenlijf dan met jou op vakantie.
Ik geef niks toe.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:11 schreef dagdag het volgende:
[..]
dus je geeft toe
(ga je wel op vakantie of val je alleen andere mensen lastig met die zweerhobbelsss)
3 vliegtuigstoelen zijn echt duur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |