quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:44 schreef bioloogje het volgende:
ja een thermoskan
Wel het meest praktische. Op wikipedia geven ze een lijstje van koffiepadmachines,quote:
Je vergeet de watertankquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:45 schreef Geqxon het volgende:
Je kunt het ook simpel houdenGasfles of LPG installatie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Gasstel
[ afbeelding ]Pan voor water
[ afbeelding ]Koffiebonen
[ afbeelding ]Koffiemolen
[ afbeelding ]French press
[ afbeelding ]Kopjes
[ afbeelding ]
Heb je nog wat te doen in de auto.
Dan kan ik net zo goed langs de snelweg koffie kopenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:44 schreef bioloogje het volgende:
ja een thermoskan
Die keukenvarianten zijn allemaal te verkwistend met stroomquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:45 schreef bioloogje het volgende:
Wel het meest praktische. Op wikipedia geven ze een lijstje van koffiepadmachines,
http://nl.wikipedia.org/wiki/Senseo
Moet maar even googelen voor het vermogen.
Jekquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:58 schreef JumpingJacky het volgende:
En naar keuze:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
quote:
120 euro!? Dat moet met een tientje, hoogstens twintig euro aan onderdelen zelf ook wel te bouwen zijn...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:17 schreef Sometimes het volgende:
Voor in de caravan verkopen ze "Watt controllers". Daarmee kan je de hoeveelheid ampere die een apparaat krijgt beperken (op een camping heb je vaak maar 4A).
Wordt ook veel gebruikt voor Senseo's en dergelijk. Werkt uitsluitend bij apparaten die met warmte werken, het duurt alleen wat langer voor je bakkie klaar is.
Wel een duur geintje; 120 euro!
http://www.camparo.nl/Watt_controller_bestellen_N_grp_8-1.html
kamperen met een kacheltjequote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:27 schreef Geqxon het volgende:
Dan kun je maar 800 tot 900 watt uit een camping stopcontact trekken? Dat is ook niet veel, niet genoeg voor bijvoorbeeld een kacheltje, electrische deken, lampje, laptop.
Campings met 4 ampere komen niet zo vaak meer voor, gaat toch meer naar minimaal 6 ampere.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:27 schreef Geqxon het volgende:
Dan kun je maar 800 tot 900 watt uit een camping stopcontact trekken? Dat is ook niet veel, niet genoeg voor bijvoorbeeld een kacheltje, electrische deken, lampje, laptop.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:42 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Campings met 4 ampere komen niet zo vaak meer voor, gaat toch meer naar minimaal 6 ampere.
Kachel gaat (in caravan) meestal op gas, maar electra kan ook. Koelkast, afzuigkap, lampjes, laptop, dvd'tje voor de kids, koelbox (voor het koude bier), boiler, koffiezetapparaat, waterkoker....
En dan vergeet ik vast nog een paar dingen. Voordeel is dat het in principe nooit allemaal tegelijk aan staat![]()
Enne, electrische deken
Als ik op vakantie te lang achter de laptop wegduik dan kost me dat een echtscheiding ben ik bangquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
6A is voor mij toch wel krap hoor!
Vergeet dat maar, daar is toch behoorlijk over nagedacht en dit apparaatje wordt in Nederland geproduceerd dus dat brengt ook extra kosten met zich mee.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:27 schreef Merovingian het volgende:
[..]
120 euro!? Dat moet met een tientje, hoogstens twintig euro aan onderdelen zelf ook wel te bouwen zijn...
Ohja, als je er zelf over nadenkt kan het natuurlijk niet...quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:28 schreef Osramp het volgende:
[..]
Vergeet dat maar, daar is toch behoorlijk over nagedacht en dit apparaatje wordt in Nederland geproduceerd dus dat brengt ook extra kosten met zich mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |