Wie is die eerste? Die zou zo kunnen doorgaan voor een travo met d'r mannenkop..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:51 schreef DuvelDuvel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is geen meisje.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja tegen wie ik dat zei... Juicyhil
Nikkie Plessen (of zo)quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:58 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Wie is die eerste? Die zou zo kunnen doorgaan voor een travo met d'r mannenkop..
Iddquote:Geef mij de oude VJ's maar. Sonja, Fabienne, Tooske, Jeroen Post, Jeroen Nieuwenhuizen, Bridget, Daphne. Toen was TMF nog leuk.
Ik ben nog uit de tijd van Wessel van Diepenquote:
Toen ik es een keer in de TMF Studio was, toen liep voor me in een kort zomerjurkjequote:
Owned!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh shit... Had ik niet moeten zeggen natuurlijk
* Schaam schaam, huil huil *
![]()
![]()
Mag ik dan vragen WAAROM je naar TMF kijkt ? Ik bedoel voor de (goede) muziek hoef je het niet te doen.quote:
verdomme, ik las je post en zat de afkorting te lezen,............... en begreep hemquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:00 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ja, al die kutbalkenMet dat sneue gesms naar tv. "Sch4tje HVJ WJNMK!!!@~~!NTB!"
Hoe denk je dat ik me voel, ik kon hem zo uit het blote hoofd opschrijvenquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:54 schreef RSie het volgende:
[..]
verdomme, ik las je post en zat de afkorting te lezen,............... en begreep hem![]()
ik wordt geguido'ificeerd
Was aan het flitsen en zag clips van Robbie langskomen en toen heb ik het er maar opgelatenquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:23 schreef Jaap.Koorknaap het volgende:
[..]
Mag ik dan vragen WAAROM je naar TMF kijkt ? Ik bedoel voor de (goede) muziek hoef je het niet te doen.
Kijk je dan graag naar negers met gouden kettingen ofzo ?
Robbie met een te vroeg eindequote:Op woensdag 23 juli 2008 21:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Was aan het flitsen en zag clips van Robbie langskomen en toen heb ik het er maar opgelaten![]()
Robbie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |