En dan mag dat natuurlijk weer niet uitgezonden worden, alsof de doelgroep van TMF niets gewend isquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:59 schreef Xanteh het volgende:
Mja.. doen ze al langer dan vandaag. En dat laatste stuk is juist geil
Kijk dan ook de clips op internet of download ze. Dan heb je meer kijk plezierquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh shit... Had ik niet moeten zeggen natuurlijk
* Schaam schaam, huil huil *
![]()
![]()
MTVquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:23 schreef BobbyB het volgende:
Vroeger zonden ze dat wel altijd uit, maar ineens sinds het is overgenomen door het preutse amerikaanse MTV was het meteen afgelopen daarmee, zo ook met gevloek en zo.
Ja, al die kutbalkenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:33 schreef Salvad0R het volgende:
weheheh.
TMF.
ik haakte af toen ze meer dan 10 procent van het scherm vulden met spamcrap.
Doen ze dat nog steeds?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:00 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ja, al die kutbalkenMet dat sneue gesms naar tv. "Sch4tje HVJ WJNMK!!!@~~!NTB!"
weet ik niet men. Maar toen ik 12/13 was welquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:12 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Doen ze dat nog steeds?![]()
Sowieso TMF
Lapdance. Geyl.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:13 schreef Triptamine het volgende:
Idd vrij hypocriet. Kan me nog herrineren dat die ene clip van NERD met al die naakte wijven smiddags werd afgespeeld een paar jaar terug.
tmf is ook alleen goed omdat er vaak lekkere wijven werken
Welk lomp wijf heeft maat 44 dan?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Alle vrouwen die schoenmaat 44 hebben ook
Wie is die eerste? Die zou zo kunnen doorgaan voor een travo met d'r mannenkop..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:51 schreef DuvelDuvel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is geen meisje.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja tegen wie ik dat zei... Juicyhil
Nikkie Plessen (of zo)quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:58 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Wie is die eerste? Die zou zo kunnen doorgaan voor een travo met d'r mannenkop..
Iddquote:Geef mij de oude VJ's maar. Sonja, Fabienne, Tooske, Jeroen Post, Jeroen Nieuwenhuizen, Bridget, Daphne. Toen was TMF nog leuk.
Ik ben nog uit de tijd van Wessel van Diepenquote:
Toen ik es een keer in de TMF Studio was, toen liep voor me in een kort zomerjurkjequote:
Owned!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh shit... Had ik niet moeten zeggen natuurlijk
* Schaam schaam, huil huil *
![]()
![]()
Mag ik dan vragen WAAROM je naar TMF kijkt ? Ik bedoel voor de (goede) muziek hoef je het niet te doen.quote:
verdomme, ik las je post en zat de afkorting te lezen,............... en begreep hemquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:00 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ja, al die kutbalkenMet dat sneue gesms naar tv. "Sch4tje HVJ WJNMK!!!@~~!NTB!"
Hoe denk je dat ik me voel, ik kon hem zo uit het blote hoofd opschrijvenquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:54 schreef RSie het volgende:
[..]
verdomme, ik las je post en zat de afkorting te lezen,............... en begreep hem![]()
ik wordt geguido'ificeerd
Was aan het flitsen en zag clips van Robbie langskomen en toen heb ik het er maar opgelatenquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:23 schreef Jaap.Koorknaap het volgende:
[..]
Mag ik dan vragen WAAROM je naar TMF kijkt ? Ik bedoel voor de (goede) muziek hoef je het niet te doen.
Kijk je dan graag naar negers met gouden kettingen ofzo ?
Robbie met een te vroeg eindequote:Op woensdag 23 juli 2008 21:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Was aan het flitsen en zag clips van Robbie langskomen en toen heb ik het er maar opgelaten![]()
Robbie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |