lijkt het wel op jaquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:51 schreef Juup© het volgende:
Shit, en ik maar denken dat ik op Tweakers aan het moderaten ben
Dit.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:48 schreef Jojoortje het volgende:
TS heeft wel gelijk thoo!
Komt goedquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:56 schreef Stali het volgende:
Ik vind KLB momenteel een baggerforum en er mag w.m.b. nog veel meer gemod worden.
Wrs. ben ik weer veel te serieus aan het reageren nu....
Eensch!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:56 schreef Stali het volgende:
Ik vind KLB momenteel een baggerforum en er mag w.m.b. nog veel meer gemod worden.
Wrs. ben ik weer veel te serieus aan het reageren nu....
ja er zijn idd veel baggertopics, maar ik vond met name dat bloed topic best een aardig omschreven klacht met wat extra sensatie, dat je dan reacties krijgt als "ts kan er niet mee omgaan" vind ik dan erger..quote:
Ik kan niet overal tegelijk zijn en mis ook wel eens dingen dus. Ik ben niet de enige moderator dus spreek gerust een ander aan als jij een klacht hebtquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:59 schreef MrDrako het volgende:
[..]
ja er zijn idd veel baggertopics, maar ik vond met name dat bloed topic best een aardig omschreven klacht met wat extra sensatie, dat je dan reacties krijgt als "ts kan er niet mee omgaan" vind ik dan erger..
Die vage rickokun topics slaan dan vaak de plank weer compleet mis met z'n vage verhalen..
Misschien heeft het met de timing te maken. Normaal gesproken zou zo'n topic best overleven.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:59 schreef MrDrako het volgende:
[..]
ja er zijn idd veel baggertopics, maar ik vond met name dat bloed topic best een aardig omschreven klacht met wat extra sensatie, dat je dan reacties krijgt als "ts kan er niet mee omgaan" vind ik dan erger..
Die vage rickokun topics slaan dan vaak de plank weer compleet mis met z'n vage verhalen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |