Dat doen ze alleen maar bij baggeraarsquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:16 schreef postmortum het volgende:
[..]
die bestaat al , das een kloon van viking84 , die mij nadoetdoen jullie geen kloontjek meer
Joekskapel is beter dan een orgelquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:26 schreef postmortum het volgende:
Ik heb de joekskapel al naar Roermond gestuurd , voor de Hollanders de joekskapel = hetzelfde als kleintje pils maar dan voor Limburgers
als hij het wordt gaan we van de week in polonaise , van het station naar roercenter, naar ourlet centre en dan door de AH XL weer terug via de roertunnel naar het stationquote:
Krijg ik dan ook de frikadellen die ik dan gewonnen heb?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:35 schreef postmortum het volgende:
[..]
als hij het wordt gaan we van de week in polonaise , van het station naar roercenter, naar ourlet centre en dan door de AH XL weer terug via de roertunnel naar het station
Dan gaan we met z'n alle naar Yvonne en Dannyquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:38 schreef Emimich het volgende:
Als de-boswachter vanavond geen mod wordt dan komt er een revolutie!
]quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:36 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Krijg ik dan ook de frikadellen die ik dan gewonnen heb?
Dan schakelen we Jos van Rey in , de zonnegod uit Remunjquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:38 schreef Emimich het volgende:
Als de-boswachter vanavond geen mod wordt dan komt er een revolutie!
zolang je maar een rokje aanhebt zonder slipjequote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:44 schreef ondeugend het volgende:
Shit al 3 keer vet wreed van de paal geflikkerd...
Ben je gefrustreerd omdat je weet dat boswachter mod wordt?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:42 schreef LudoSanders het volgende:
Wisselen jullie anders gewoon elkaars mailadressen uit en ga msnen.
ik moest lachenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:45 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ben je gefrustreerd omdat je weet dat boswachter mod wordt?
Nee, ik vind het alleen vervelend dat een nietszeggende fag hier dit topic vol loopt te spammen met niets dan bagger.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:45 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ben je gefrustreerd omdat je weet dat boswachter mod wordt?
Dat zal niemand iets verbazen.quote:
ik ben weg uit dit topic , lees het later wel weer , ga ff naar het viva forumquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, ik vind het alleen vervelend dat een nietszeggende fag hier dit topic vol loopt te spammen met niets dan bagger.
Baggeraar is mijn tweede naamquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, ik vind het alleen vervelend dat een nietszeggende fag hier dit topic vol loopt te spammen met niets dan bagger.
Dan wordt daar achter de schermen over gediscussieerd.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:54 schreef Emimich het volgende:
Even iets anders, wat gebeurt er als onze DJ mod wordt terwijl hij een fundamenteel verschil in inzicht heeft over hoe er gemod moet worden in de breedste zin van het woord?
dj laat alles open , rest sluit alles , rellen in de crewquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:54 schreef Emimich het volgende:
Even iets anders, wat gebeurt er als onze DJ mod wordt terwijl hij een fundamenteel verschil in inzicht heeft over hoe er gemod moet worden in de breedste zin van het woord?
Zoals yvonne al zei:quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:54 schreef Emimich het volgende:
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat nou "zou laten winnen" Degeen met de meeste stemmen wint, wie het ook is.
Moet ik het nou 97876x herhalen?
die dj dumpt waarschijnlijk toch alles van achter de schermen in klbquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:55 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dan wordt daar achter de schermen over gediscussieerd.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:01 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Schuin schrijven is tegen de FOK! regels? Laat mij die regels eens zien dan
quote:Ook gaan we ervan uit dat je niet onnodig kwetsend, schokkend of storend gedrag vertoont of dergelijke plaatjes post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |