Zeg, als je niet kapt met dat achterlijke posten, ban ik dit account en moet je voor straf met die andere naam verder door het levenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:33 schreef right_turn het volgende:
Ik vind dat als den_boswachter het niet wordt, dat Chris2k zjin positie aan hem moet afstaan. Doet hij dat niet dan is het duidelijk dat hij niets van KLB begrijpt en is zijn positie als mod onhoudbaar![]()
Ow noezzz... That will do it!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg, als je niet kapt met dat achterlijke posten, ban ik dit account en moet je voor straf met die andere naam verder door het leven
En dat geldt ook voor die schuinschrijfkneus
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg, als je niet kapt met dat achterlijke posten, ban ik dit account en moet je voor straf met die andere naam verder door het leven
Geef mij die knopjes voor 2 dagen?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je kunt gewoon alle schuinschrijfzooi verwijderen hoorquote:
Heil!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sorry, ik had al met Chris2k afgesproken.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:52 schreef postmortum het volgende:
Ik krijg net een PM van Yvonne en Remlof dat ik de nieuwe mod van KLB ben geworden![]()
Dank jullie lieve admins
Tuurlijk, een Poolse klapmongool als mod..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:52 schreef postmortum het volgende:
Ik krijg net een PM van Yvonne en Remlof dat ik de nieuwe mod van KLB ben geworden![]()
Dank jullie lieve admins
Wie ben je trouwens, ik heb je de laatste maand hier niet eens gezien?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:52 schreef postmortum het volgende:
Dank jullie lieve admins
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:54 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Wie ben je trouwens, ik heb je de laatste maand hier niet eens gezien?3 weken , waarom denk je dat ze me een week vroeger unbannen , zit een reden achter klapjostiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:55 schreef postmortum het volgende:
[..]
3 weken , waarom denk je dat ze me een week vroeger unbannen , zit een reden achter klapjosti
Zeg, je bent zo weer gebanned hoorquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:52 schreef postmortum het volgende:
Dank jullie lieve admins
tis een garpjequote:
Eindelijk is ie terug en wil je hem weer weg sturen. Dan had je hem gewoon een paar dagen langer moeten bannenquote:
Ga weg met je garpjes en neem een ander account met postmortem goed geschrevenquote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga weg met je garpjes en neem geen ander account met postmortem goed geschreven
Eigenlijk hoop ik dat DJBoswachtertje de mod word. Wat zal dat fijn samenwerken worden tussen hem en de rest.quote:
Ik ben dan super blij heb ik gelijk een paar frikadellen gewonnenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:07 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Eigenlijk hoop ik dat DJBoswachtertje de mod word. Wat zal dat fijn samenwerken worden tussen hem en de rest.
Wauw men, wat een wonderlijk en fanfuckingtastic moment dudequote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:08 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ik ben dan super blij heb ik gelijk een paar frikadellen gewonnen
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:10 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Wauw men, wat een wonderlijk en fanfuckingtastic moment dude
die bestaat al , das een kloon van viking84 , die mij nadoetquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga weg met je garpjes en neem een ander account met postmortem goed geschreven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |