dan gaan ze allemaal over mijn schouder mee kijken en mij souffleren wat ik moet schrijvenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:39 schreef m3nster het volgende:
[..]
Hmmm.. Dan doe je toch iets niet goed. Ga lekker koffie halen voor de afdeling
Hééé ik ben nieuw hier, ik weet niet wie wie is dus ik wil iedereen bekijken en keuren en liefhebbenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:43 schreef samjustme het volgende:
[..]
Geen foto's van moi en PJOstiekem paparazzi gedoe. Ik ga weer ontfokken
denk ik.
Ja Sam, sure. Dat zal 't zijn. Je hebt me iets van 2 of 3x in het echt gezien. Laatste keer op Villa kwam je zelf naar me toe. We spreken hier genoeg. Je spreekt me vaak zat aan op gay.nl als je weer eens niet weet wat te doen met een of andere gozer of er een ander probleem is .... maar als je me in het echt ziet (wat je dus duidelijk deed) dan spreek je me niet aan want "je kent me niet goed genoeg", of erger nog, je groet niet eens of laat geen blijk van erkenning zien. Nou het spijt me Miss Diva, maar dat gaat er bij mij echt niet inquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:38 schreef samjustme het volgende:
En ja Angel ik zag je in het midden staan en ik ga niet omdat ik jullie opeens allemaal zie staan groeten, ik verwacht niet als je me irl ziet dat je me opeens gaat groeten of anderen daar ken ik jullie en jullie mij niet goed genoeg voor
![]()
Nah na je laatste opmerking op fok over moi en PJO had ik niet zoveel zin in om fokkers aan te spreken. En ik sprak je op Villa aan om te laten zien dat ik toch niet zo arrogant en diva ben als de meesten hier denkenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja Sam, sure. Dat zal 't zijn. Je hebt me iets van 2 of 3x in het echt gezien. Laatste keer op Villa kwam je zelf naar me toe. We spreken hier genoeg. Je spreekt me vaak zat aan op gay.nl als je weer eens niet weet wat te doen met een of andere gozer of er een ander probleem is .... maar als je me in het echt ziet (wat je dus duidelijk deed) dan spreek je me niet aan want "je kent me niet goed genoeg", of erger nog, je groet niet eens of laat geen blijk van erkenning zien. Nou het spijt me Miss Diva, maar dat gaat er bij mij echt niet in![]()
Suit yourself dear.
Dit soort dingen MAAKT het leukquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:49 schreef MisterO het volgende:
Nah Ang3l heb je het in ieder geval wel naar je zin gehad?
'T heeft niet gewerktquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:52 schreef samjustme het volgende:
[..]
Nah na je laatste opmerking op fok over moi en PJO had ik niet zoveel zin in om fokkers aan te spreken. En ik sprak je op Villa aan om te laten zien dat ik toch niet zo arrogant en diva ben als de meesten hier denken.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:52 schreef samjustme het volgende:
[..]
Nah na je laatste opmerking op fok over moi en PJO had ik niet zoveel zin in om fokkers aan te spreken. En ik sprak je op Villa aan om te laten zien dat ik toch niet zo arrogant en diva ben als de meesten hier denken.
Vraag maar aan Mister0 ik ben helemaal niet arrogant juist verlegenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Dat heb je nu wel weer een beetje helemaal teniet gedaan denk ik.
Vind je het ook zo fijn om een innocent bystander te zijn.quote:
Dat kan je wel heel leuk zeggen, maar als je irl tegen een groepje mensen zo doet als dat jullie deden, en zelfs nog laten weten dat jullie arrogant en bitchy waren, dan kan MisterO zeggen wat ie wil maar dan spreekt jouw gedrag en mijn ervaring daarmee gewoon het tegendeel.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:56 schreef samjustme het volgende:
[..]
Vraag maar aan Mister0 ik ben helemaal niet arrogant juist verlegen.
Eindelijk andermans dramaquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:58 schreef Semisane het volgende:
Vind je het ook zo fijn om een innocent bystander te zijn.![]()
O nu is het dat weer? Dus we gaan van:quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:52 schreef samjustme het volgende:
[..]
Nah na je laatste opmerking op fok over moi en PJO had ik niet zoveel zin in om fokkers aan te spreken. En ik sprak je op Villa aan om te laten zien dat ik toch niet zo arrogant en diva ben als de meesten hier denken. Ik vind je op zich een fijne gozer, ik kan ook aardig zijn hoor
. Jullie nemen het gewoon veels te hard op.
Geen idee waarom ik dat vaker te horen krijg maar ik ben gewoon verlegen wat betreft communcatie skills.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat kan je wel heel leuk zeggen, maar als je irl tegen een groepje mensen zo doet als dat jullie deden, en zelfs nog laten weten dat jullie arrogant en bitchy waren, dan kan MisterO zeggen wat ie wil maar dan spreekt jouw gedrag en mijn ervaring daarmee gewoon het tegendeel.
Dat is toch verfrissend? Takes your mind off of things.quote:
Eigenlijk is het altijd iemand anders drama, in mijn geval.quote:
AKA boring as hellquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:05 schreef Semisane het volgende:
[..]
Eigenlijk is het altijd iemand anders drama, in mijn geval.I am as clean as a whistle.
Een combi van diva en verlegenheidquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O nu is het dat weer? Dus we gaan van:Ik zag je niet
naarIk zag je maar ken je niet goed genoeg dus spreek je niet aan
naarIk zag je maar had geen zin iets tegen je te zeggen na je laatste opmerking over PJO en mij
Sam, heb nou eens voor 1x in je leven ruggengraat en zeg waar het op staat. Dit veranderen van motieven en wanhopig kronkelen als je laatste motief weer door de plee wordt gespoeld omdat ie flinterdun is siert je echt niet. Dat siert niemand.
En dat je mij op Villa alleen maar aansprak omdat je wilde laten zien op Fok dat je geen diva bent lijkt me er stug, de manier waarop je het deed. En dat geklaag en adviesgevraag over alle je manne, PJO, MisterO etc was ook om te laten zien aan me dat je geen diva bent? Wow. You go to great lengths to proove to someone that you're not what everbody knows you are.
En verder heb ik er het mijne over gezegd. Je doet maar wat je niet laten kunt. En je bent maar wie je niet laten kunt. Diva, hetero, paris hilton, de aardige jongen van fok, de slimme onzekere jongen of de arrogante kut. I couldn't care less. Weet alleen dat je erg door de mand valt, wat me gruwelijk van je tegenvalt.
That's all there is to say.
daar heb ik dan weer twijfels over gezien het feit dat jij graag met een Von Trapp door amsterdam wil gaan paraderenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:05 schreef Semisane het volgende:
[..]
Eigenlijk is het altijd iemand anders drama, in mijn geval.I am as clean as a whistle.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |