Zo is het maar netquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij? Welnee, hoe kom je daar nou bij? Hij ging toch naar de plassen met zijn nieuwe vlam? Nou, dan is ie zich vast aan het omkleden en zijn zwemband aan het opblazen
Klein tipje van de sluier: het is NIET Gerard Jolingquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hey, ik vraag gewoon alles en het is aan jou of je er op wilt antwoorden of niet.![]()
Hoef je je tong niet uit te steken.
Ik heb alle FOK'ers uitgenodigd in BCN een paar draadjes geledenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:04 schreef Scandalous het volgende:
Klinkt als een leuke verjaardag Eric, ik denk dat mijn uitnodiging kwijt is geraakt in de post?![]()
We zijn ook helemaal niet nieuwsgierig hoor, we gunnen je het beste. Hoe oud ie is, wat ie doet, zijn haarkleur, zijn lengte, de kleur van zijn ogen... wat kan ons het schelen als jij het maar leuk hebtquote:
Hij is ongeveer even oud als ik (herhaling), ambtenaar, zwart haar, 1.78m en bruine bambi ogen met vet lange wimpersquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:09 schreef Disana het volgende:
[..]
We zijn ook helemaal niet nieuwsgierig hoor, we gunnen je het beste. Hoe oud ie is, wat ie doet, zijn haarkleur, zijn lengte, de kleur van zijn ogen... wat kan ons het schelen als jij het maar leuk hebt
Nope, dat was een anderquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:13 schreef sunny16947 het volgende:
Oh was hij ook mee de stad in na de fandag van Palma???
Story of my lifequote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:08 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik heb alle FOK'ers uitgenodigd in BCN een paar draadjes geledenDus ik denk dat je hem zelf bent kwijtgeraakt tussen de posts
Klopt...ben ff een weekje weggeweestquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:15 schreef sunny16947 het volgende:
Nou dan is het nog wel heeeeeeeeeeeeel erg prillerig.
Gordon dus.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:07 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Hij is ongeveer even oud als ik, knappe, sexy, lieve jongen met ontzettend veel humor en prachtige ogenDaarnaast is hij onzettend lief voor mij en omdat het nog zo pril is, ga ik er nog niet zoveel over zeggen
Marielle, Huub, Claire en Palma hebben hem al goedgekeurd![]()
Veeeeeeeeeel te nieuwsgierig julliequote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:17 schreef sunny16947 het volgende:
En komt hij ook uit Vinkeveen? Want dan moet ik eens effe checke bij mijn familie.
De verpakking klinkt goed. Ik hoop dat de inhoud ook veelbelovend isquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:13 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Hij is ongeveer even oud als ik (herhaling), ambtenaar, zwart haar, 1.78m en bruine bambi ogen met vet lange wimpers
Die is zelfs nog beterquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:23 schreef Disana het volgende:
[..]
De verpakking klinkt goed. Ik hoop dat de inhoud ook veelbelovend is
Nee, was echt te druk op vrijdag en zaterdag ivm m'n verjaardagquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:23 schreef Manu82 het volgende:
Ben je nog bij die fonteinen geweest in BCN?
Ja hallo wil gewoon effe weten of je in de familie komt!!!!!!!!!!!!!quote:
Dat merk je dan vanzelf welquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:26 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ja hallo wil gewoon effe weten of je in de familie komt!!!!!!!!!!!!!
Awww. Kom op zeg, verliefdheid is van alle leeftijden en ervaringenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:25 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Die is zelfs nog beter
Ben echt helemaal stapelverliefd... wist niet dat ik het nog in me had
Goh, helemaal geen cultuur dus, geen Gaudi, geen fonteinen, geen musea.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:25 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Nee, was echt te druk op vrijdag en zaterdag ivm m'n verjaardag
Ik geloof niet in één ware liefde, ik geloof in een ware liefde voor het moment.. en dat kan veranderen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Awww. Kom op zeg, verliefdheid is van alle leeftijden en ervaringenPas als je de liefde van je leven hebt gevonden met wie je oud wilt worden, houdt het waarschijnlijk op.
Ik denk nu natuurlijk 'is dit de ware voor Eric', maar jij bent nog lang niet zover. Fijn gevoel he? Geniet er maar van.
Ho ho!! Alleen geen fonteinen!! Park Guell was weer prachtig net als het Gaudihuis en de Sagrada waar we zeker 3 uur hebben doorgebracht... Verder veel gewandeld door de stad, kathedralen en kloosters bezocht etc.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:32 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Goh, helemaal geen cultuur dus, geen Gaudi, geen fonteinen, geen musea.
Alleen maar feesten foei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |