Je zag dat, en het eerste dat in je opkwam was om er even aan te voelen?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:42 schreef UncleJB het volgende:
Op een wandeltocht in La Bresse, Frankrijk kwam ik de volgende naaktslakken tegen;
[ afbeelding ]
Min vraag is wat deze slakken hier aan het doen zijn, misschien dat iemand het weet. De substantie tussen de slakken is redelijk stevig, beetje siliconenachtig.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:52 schreef Iblis het volgende:
[..]
Je zag dat, en het eerste dat in je opkwam was om er even aan te voelen?
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:00 schreef Metalfrost het volgende:
Je hebt zojuist aan geslachtsdelen van twee parende naaktslakken gezeten.
hoe weet je dat, heb je er met je vingers in gezeten?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:42 schreef UncleJB het volgende:
Op een wandeltocht in La Bresse, Frankrijk kwam ik de volgende naaktslakken tegen;
[ afbeelding ]
Min vraag is wat deze slakken hier aan het doen zijn, misschien dat iemand het weet. De substantie tussen de slakken is redelijk stevig, beetje siliconenachtig.
lees nooit verder dan de opquote:
quote:
Serieus beste opmerking van het jaar! ik kan niet stoppen met lachenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:17 schreef Knoflook het volgende:
Stel;
Je ligt lekker met je vriendin in bed wijntje erbij. Zij zegt kom liefje.
Jij legt je hitkrant aan de kant en begint een beetje in de nek van je vrouwtje te kussen.
Zij klapt zachtjes in de handen en op de achtergrond start een muziekje met de stem van Barry white, waarschijnlijk my first, my last, my everything. Jij komt in de mood en krijgt wat eroties getinte prikkels en begint nog inniger te zoenen en te strelen.
Zij trekt haar pikant gekante slipje uit en gooit die over de schemerlamp. Ze trekt je op haar en even staat alles stil, haar ogen kijken stralend en zaadvragend in jou ogen. Zo opgehitst als je was bestijg je haar en Barry White brengt je in hogere sferen. Nadat je als een beest tekeer bent gegaan en je haar extase hebt gebracht.(3x)
Trek jij je zaadkomkommer uit haar en smeert dr hele bek onder.
En dan daar op dat ultieme moment waar alles in samenkomt dat heerlijke gevoel.....
Komt er iemand binnen met een stokje en begint in je zaad te roeren; maakt er een foto van en post dat hier ok Fok!. Good going TS !!
Ondersteunende PAINT:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |