quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:02 schreef L.Denninger het volgende:
Ouwe grap.
Na 3 weken bellen ze terug :
"Hoi, Met Richard van de Heuvel, zijn er nog boodschappen voor me achtergelaten ?"
Ouwe grap.
"Hoi, Met Richard van de Heuvel, zijn er nog boodschappen voor me achtergelaten ?"
Ouwe grap.
Oh ja dat klopt. Euhm..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:02 schreef L.Denninger het volgende:
Ouwe grap.
Nope. Dat doen ze niet, dit gebeurt al een jaar of zes. En het zijn steeds verschillende personen van jonge meisjes tot oude mannen. Het is minder geworden sinds ik niet meer in het telefoonboek sta.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:02 schreef L.Denninger het volgende:
Ouwe grap.
Wat klaag je, jonge meisjes aan de telefoon!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:09 schreef s-sidderaal het volgende:
[..]
Nope. Dat doen ze niet, dit gebeurt al een jaar of zes. En het zijn steeds verschillende personen van jonge meisjes tot oude mannen. Het is minder geworden sinds ik niet meer in het telefoonboek sta.
Het telefoonnummer schijnt ook op een lijst van een of andere club of vereniging voor te komen heb ik eens iemand weten te ontfutselen.
Paar jaar geleden zelfs eens een vakantiekaartje gehad.
[edit] quote erbij gezet
"U bent verkeerd verbonden."quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:09 schreef Tuvai.net het volgende:
Of die mensen die verkeerd verbonden zijn en nadat je ze daar al 3 keer op gewezen hebt nog door blijven baggeren.
Ik kom niet geloofwaardig over als ik zeg dat ik Achmed ben.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:30 schreef L.Denninger het volgende:
Gewoon zeggen : "Ja, daar spreekt u mee."
Lekker meelullen, je hebt toch niks beters te doen.
En je gelooftnatuurlijk ook dat ik aan de Klootvoilenstraat 13 woonquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:23 schreef reetveter het volgende:
Rene![]()
Volgens mij waren je ouders niet zo blij toen ze hoorden dat ze een kind kregen
Gewoon beginnen met hijgen, daarmee houd je de aandacht wel vast!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:32 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik kan natuurlijk wel zeggen dat ik Achmeds vriendin ben maar dat Achmed nét even onder de douche staat en of hij later terug kan bellen.
uberhaupt is draaien wel erg oldskoolquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
of mensen die dan 5x het verkeerde nummer blijven draaien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |