En daar gebeurde 't ook niet.quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat dachten ze in de VS en GB ook
Dat kan DAM niet.quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:09 schreef k_man het volgende:
Nee, je moet je gewoon bij de feiten houden. Tot nu toe is er niemand in Nederland, VS of Engeland spaargeld kwijt geraakt, vanwege een failliete bank en er is ook geen enkele aanleiding om te veronderstellen dat dat binnekort gaat gebeuren.
Leef je op mars?quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:09 schreef k_man het volgende:
Nee, je moet je gewoon bij de feiten houden. Tot nu toe is er niemand in Nederland, VS of Engeland spaargeld kwijt geraakt, vanwege een failliete bank en er is ook geen enkele aanleiding om te veronderstellen dat dat binnekort gaat gebeuren.
Ik denk eerder dat jij uit een andere dimensie komtquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
je op mars?
En nu?quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat jij uit een andere dimensie komt
En nu stel ik voor dat jij met je constante poging tot het hebben van het laatste woord, heel snel door een interdimensionale poort weer terugkeert naar het donkere hol onder een steen waar je vandaan komtquote:
Gast, kun je me de afmetingen even doorgeven?quote:Op donderdag 24 juli 2008 08:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Probeer het eens zonder persoonlijk te worden? Ik weet dat het vrij moeilijk is als je achternaam Tokkie is maar probeer het voor de verandering toch eens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je bent werkelijk ongelofelijk dom, nietwaar?![]()
Ik weet niet hoe het met jouw moeder gaat, heb haar al een tijdje niet meer gesproken. En ze hoefde mij niet op te voeden, dat deed m'n eigen moeder wel.quote:Op donderdag 24 juli 2008 08:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe gaat het met moeder Tokkie, vraag eens waarom ze je niet een normale opvoeding heeft gegeven
Nee, ik denk eerder dat DAM jaloers is omdat 'ie GEEN centjes heeft. En nu iedereen anders die misschien wel wat te makken heeft ervan probeert te overtuigen dat banken slecht zijn per definitie, zodat ze het geld in oude sokken gaan bewaren. Dan krijgen ze minder rendement, en hoeft hij zich minder slecht te voelenquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:27 schreef Lariekoek het volgende:
Zijn ze op mars wel hun spaarcentjes kwijt geraakt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |