Ja die hema-saus is echtquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:44 schreef Dyob het volgende:
Gewoon bij Hema zo'n pakket halen, goddelijk! Vooral met die saus!
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:24 schreef OldJeller het volgende:
De niet dikmakende hotdog voor vrouwen:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Those unforgettable days, for them I live"
Zwanenberg knakworsten maar zijn vrij duur 5 voor 2 euro ofzo.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:55 schreef Xenorium het volgende:
Schop.
Ik koop elke keer van die Unox of andere merk blikken in de supermarkt waar dan hot dog op staat of Frankfurter of Bockworst. Maar het smaakt allemaal naar knakworst!! Echte hotdogworstjes moeten echt knappen en hebben een andere smaak. Deze hotdogs smaken totaal niet zoals in de USA.
Dus wie o wie weet waar ik de echte hotdog worstjes kan vinden??
Ikea.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:55 schreef Xenorium het volgende:
Schop.
Dus wie o wie weet waar ik de echte hotdog worstjes kan vinden??
eitjequote:Op zondag 16 mei 2010 18:05 schreef stavromulabeta het volgende:
Je kunt ze natuurlijk ook zelf maken:
1 kg varkensschouder
200 g broodkruimels
200 ml water
15 g zout
5 g witte peper
5 g mosterd poeder
5 g foelie-poeder
5 g scherpe paprika
Zo fijn mogelijk malen in de gehaktmolen en dan in +- 2m schapendarm proppen.
Frankfurt, het was een Frankfurter tot de Duitsers onaardig begonnen te doen en de naam veranderd moest worden in de VS. Toen heeft iemand Hot Dog bedacht, net als met de Freedom Fries een paar jaar geleden.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:45 schreef FP128 het volgende:
Los van de goede adviezen die hierboven staan,zou je eigenlijk voor
het ultieme geviel nu de trein naar München moeten pakken en terplekke
een heerlijke bratwurst moeten bestellen
Onzinquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:12 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Frankfurt, het was een Frankfurter tot de Duitsers onaardig begonnen te doen en de naam veranderd moest worden in de VS. Toen heeft iemand Hot Dog bedacht
En al helemaal omdat de Frankfurter in de VS bekend was als 'Wiener'...quote:
Ik zit nu in Berlijn en haal die worsten regelmatig, gewoon voor tussendoor omdat het lekker is... Nooit iets gemerkt van harde kraakbeen stukjes, en ik weet wat je bedoeltquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:39 schreef Xenorium het volgende:
Ik zou haast spontaan naar Duitsland willen rijden voor fatsoenlijke worst en / of Engeland voor een heerlijke sausage voor bij het ontbijt.. Nederlanders kunnen geen worst maken of wat, vaak bij de bakker in de eigengemaakte saucijzen zit ook bot en kraakbeen. Ik snap dat gewoon niet. Het is echt bedroevend de kwaliteit.
Stap liever in Eisenach uit.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:45 schreef FP128 het volgende:
Los van de goede adviezen die hierboven staan,zou je eigenlijk voor
het ultieme geviel nu de trein naar München moeten pakken en terplekke
een heerlijke bratwurst moeten bestellen
Die zijn inderdaad zoooo lekker! Broodjes hotdog uit Denemarken, met van die zure komkommer erop en gebakken uitjes ! Laatst hadden ze die worstjes bij de Lidl. En ze knakken zelfs!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:13 schreef Kwork het volgende:
Ik vind die rode worstjes uit Denemarken lekker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |