"I bid you to stand, men of the West!"quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:00 schreef FoXje het volgende:
Mijn topic is gekaapt door mensen uit het Westen![]()
ach in theorie zou het moeten kunnen aangezien de pH van cola iets van 3 of 4 is. Maar in de praktijk heb je ook je maagzuur wat een lagere pH heeft dus echt werken zal het niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 07:48 schreef FoXje het volgende:
Onderwerp: diarree.
Antwoord van 'oma': Een paar glazen coca cola drinken, dat doodt de bacterien gegarandeert en de diaree verdwijnt.
Klacht: Cola doodt geen bacterien, is oma dement ofzo
Westen? Helaas, je zit er een paar kilometertjes langs....quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:00 schreef FoXje het volgende:
Mijn topic is gekaapt door mensen uit het Westen![]()
Ik weet het, maar ik vertrouw mensen uit het westen niet, dus daarom nam ik aan dat ze mijn topic gekaapt hadden.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:32 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Westen? Helaas, je zit er een paar kilometertjes langs....
Of je moet op Europees niveau kijken want dat liggen we wel in het westen ja...
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:19 schreef ondeugend het volgende:
Coca Cola is wel een antiroestmiddel toch?
bronquote:Gerucht: Coca-Cola verwijderd roest
Een hardnekkig oude wijvenpraatje waarvan nou niet echt duidelijk is hoe dit is ontstaan. U kunt het echter zonder enig gevaar testen maar een roestige schroef zal na een nacht in de cola echt niet glimmend eruit komen.
Geen cola! Beter een zakje Norit!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:36 schreef FoXje het volgende:
Ok de cola helpt tegen uitdroging, maar geneest het ook de diarree? Ik heb al 4x 'gepoept' vandaag.
In het begin over oma's, daarna via wat opmerkingen naar MBO'ers en die twee kwamen samen onder de maar mboma's waar ik weer een inkoppertje over maakte en na wat gegniffel en wat loze plaatjes over het Westen zijn we weer bij Cola en Norit aangekomen die goed helpen tegen buikhuilen/racekak/slingerschijt/diaree.quote:
norit is koolstof.... RLS is zout/suiker oplossingquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:18 schreef HannaBanana het volgende:
[..]
Geen cola! Beter een zakje Norit!(= zoutoplossing). Zeer effectief, kan ik je melden
Treffende samenvatting waarde collegaquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:32 schreef retuow82 het volgende:
[..]
In het begin over oma's, daarna via wat opmerkingen naar MBO'ers en die twee kwamen samen onder de maar mboma's waar ik weer een inkoppertje over maakte en na wat gegniffel en wat loze plaatjes over het Westen zijn we weer bij Cola en Norit aangekomen die goed helpen tegen buikhuilen/racekak/slingerschijt/diaree.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |