Het helpt vooral bij misselijkheid alleen moet je wel de echte Coca Cola drinken. Voor jouw probleem is norit of een geraspte appel misschien een oplossing?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 07:48 schreef FoXje het volgende:
Onderwerp: diarree.
Antwoord van 'oma': Een paar glazen coca cola drinken, dat doodt de bacterien gegarandeert en de diaree verdwijnt.
Klacht: Cola doodt geen bacterien, is oma dement ofzo
Dat is jammerquote:Op dinsdag 22 juli 2008 07:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mocht dat ook niet werken, dan droog je met een paar dagen uit en ga je simpelweg dood![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kind cola voeren? Je wilt nu al een gat in zn maag branden?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:18 schreef wendytje het volgende:
Ik heb die tip vaker gehoord en hij werkt hier wel. Gewone Coca cola tegen vochtverlies (iedere 10 minuten een lepeltje) helpt bij mijn zoon fantastisch.
Coca cola light helpt in den vreemde bij een maaltijd tegen krampen, door het hoge zuurgehalte.
Koolzuur kalmeert de maag, dus ook bij misselijkheid, wat cola (met mate, natuurlijk)
Nu ben je kaal?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:26 schreef de_boswachter het volgende:
Oplossingen van oma
Net als dat ik geen pet mocht dragen omdat ik dan kaal werd op mijn 16e
als hij daardoor niet uitdroogt en WEER een zieknehuisopname moet doorstaan.... JAquote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:19 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Je kind cola voeren? Je wilt nu al een gat in zn maag branden?
Nee, hij is nog maar 13.quote:
De vijandelijkheid!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:30 schreef wendytje het volgende:
[..]
als hij daardoor niet uitdroogt en WEER een zieknehuisopname moet doorstaan.... JA
hoe herkenbaar!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:26 schreef de_boswachter het volgende:
Oplossingen van oma
Net als dat ik geen pet mocht dragen omdat ik dan kaal werd op mijn 16e
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |