Niet echt, meer.............tsja..............genoeg inkt in mijn penquote:Op dinsdag 22 juli 2008 03:57 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ahses to Ahses, Dust to Dust.
Ofzo?
Juist ja, en ik heb vaak zoiets van als ik het zelf al niet waard vind om te bewaren wil ik het eigenlijk ook niemand laten lezenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 04:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Niet echt, meer.............tsja..............genoeg inkt in mijn pen![]()
Ik lag er met meerdere, hele kliek wakker, neuh......gaat hem ook niet wordenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 04:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dictafoon is onmisbaar voor een schrijver
Gewoon doen, niet zeikenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 04:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ben de ergste zeikerd, vergeet dat niet
Haaaaaaaaallloooo, moet ik nu echt naar de receptie lopen voor een pen. Zie je dat voor jequote:Op dinsdag 22 juli 2008 04:01 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dat is idd zuur. Dat je altijd mooie verhalen/tjes bedenkt als je het niet kunt opschrijven.Maar was de receptie niet meer open dan?
Nu niet, toen je dat verhaal in je hoofd had. Sommige recepties zijn de hele nacht open hoorquote:Op dinsdag 22 juli 2008 04:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Haaaaaaaaallloooo, moet ik nu echt naar de receptie lopen voor een pen. Zie je dat voor jeOk, dan
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 04:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik lag er met meerdere, hele kliek wakker, neuh......gaat hem ook niet worden
quote:
Hoelang zit ze er al in?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 04:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hmmm, maar nu moet ik echt ff mijn moeder uit bad halen
Waarom hang je uit het raam? Hadden ze een nietrokenkamer geboekt.............tuigquote:Op dinsdag 22 juli 2008 04:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Wat zeiden ze? Praat je weer in jezelf?
laterquote:Op dinsdag 22 juli 2008 04:06 schreef Triptamine het volgende:
Ik ga even een filmpje kijken, tot later iedereen
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 04:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Waarom hang je uit het raam? Hadden ze een nietrokenkamer geboekt.............tuig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |