maar hoeft toch niet gelijk het naar een uitgever te mailen , gewoon een stukje posten op theater taal en kunst en vragen om feedbackquote:Op dinsdag 22 juli 2008 03:44 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dat zou kunnen ja, maar dan wil ik wel ook echt het voor mij perfecte verhaal uitbrengen. You only get one chance to make a first impressionKijk, mocht ik iets opsturen, en mocht het toevallig uitgegeven worden wil ik niet dat het iets is wat ik zelf niet mooi of perfect vind.
Nee, die liggen al heel lang op de brandstapel.quote:
Ik ben dus iig niet de enige.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 03:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee, die liggen al heel lang op de brandstapel.Meer maatschappijkritisch.
Gewoon doen, kan jou het schelenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 03:49 schreef Triptamine het volgende:
Ik ga binnenkort wss serieus weer beginnen(heeft nu nml op een laag pitje gestaan door verschillende problemen) en dan zal ik het jullie misschien laten lezen(als ik tevreden ben that is)
Goeie vraag, maar op een of andere manier doe ik dat toch niet graag. Ach ja, ik ga het dan gewoon proberen.quote:
duderinnetjesquote:
Ken het hoor, Nederland is een zeikland, eerder krijg je een berg kritiek dan bijval.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 03:49 schreef Triptamine het volgende:
Ik ga binnenkort wss serieus weer beginnen(heeft nu nml op een laag pitje gestaan door verschillende problemen) en dan zal ik het jullie misschien laten lezen(als ik tevreden ben that is)
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 03:52 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Goeie vraag, maar op een of andere manier doe ik dat toch niet graag. Ach ja, ik ga het dan gewoon proberen.
Jupquote:Op dinsdag 22 juli 2008 03:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ken het hoor, Nederland is een zeikland, eerder krijg je een berg kritiek dan bijval.
Ik had nog eens een hele stapel schrijfsels (achteraf best leuk) hop zo de brand erin. Pfffffff, echt, maarja, zal wel een proces zijn ofzo.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 03:52 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Goeie vraag, maar op een of andere manier doe ik dat toch niet graag. Ach ja, ik ga het dan gewoon proberen.
Neem de kritiek mee en vraag het aan diegene waarvan je weet dat ze een eerlijk antwoord geven.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 03:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ken het hoor, Nederland is een zeikland, eerder krijg je een berg kritiek dan bijval.
Ahses to Ahses, Dust to Dust.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 03:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik had nog eens een hele stapel schrijfsels (achteraf best leuk) hop zo de brand erin. Pfffffff, echt, maarja, zal wel een proces zijn ofzo.
Gras van de buren is altijd groenerquote:Op dinsdag 22 juli 2008 03:56 schreef Triptamine het volgende:
[..]
JupDat is ook meteen de reden dat ik hier eigenlijk weg wil. Maar ik zal toch eerst een goede opleiding moeten hebben he.
Ik droom zo vaak van wonen in Mexico ofzo. Een stuk minder bureaucratie. Dan gaat het maar langzaam en corrupt. Daar kunnen ze wel een weg neerleggen in een tijd onder de elf jaar.
Plus daar kan je creatieve kant meer alle kanten op. Ik lag laatst in een hotel, weer eens slapeloos en ik had me toch een mooi stuk in mijn kop. Geen papier, geen pen.........In de waanzin van de dag mee, hele stuk kwijtquote:Op dinsdag 22 juli 2008 03:56 schreef Triptamine het volgende:
[..]
JupDat is ook meteen de reden dat ik hier eigenlijk weg wil. Maar ik zal toch eerst een goede opleiding moeten hebben he.
Ik droom zo vaak van wonen in Mexico ofzo. Een stuk minder bureaucratie. Dan gaat het maar langzaam en corrupt. Daar kunnen ze wel een weg neerleggen in een tijd onder de elf jaar.
Ik ben de ergste zeikerd, vergeet dat nietquote:Op dinsdag 22 juli 2008 03:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Neem de kritiek mee en vraag het aan diegene waarvan je weet dat ze een eerlijk antwoord geven.
(dus niet alle fokkers)
Dictafoon is onmisbaar voor een schrijverquote:Op dinsdag 22 juli 2008 03:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
Plus daar kan je creatieve kant meer alle kanten op. Ik lag laatst in een hotel, weer eens slapeloos en ik had me toch een mooi stuk in mijn kop. Geen papier, geen pen.........In de waanzin van de dag mee, hele stuk kwijt
Dat is idd zuur. Dat je altijd mooie verhalen/tjes bedenkt als je het niet kunt opschrijven.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 03:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
Plus daar kan je creatieve kant meer alle kanten op. Ik lag laatst in een hotel, weer eens slapeloos en ik had me toch een mooi stuk in mijn kop. Geen papier, geen pen.........In de waanzin van de dag mee, hele stuk kwijt
Dat maakt niet uit. Zo lang het maar allemaal goede kritiek is zijn alle tips/opmerkingen altijd welkom.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 04:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ben de ergste zeikerd, vergeet dat niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |