O dat is minderquote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:55 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik heb toegang tot die serverer staan ook foto;s van je gezicht op.
POSTENquote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:55 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik heb toegang tot die serverer staan ook foto;s van je gezicht op.
Ah cool, maar iedereen kan een keer zakken. Als je wilt kun je een met me een jointje komen roken, maar ik denk niet dat je dichtbij zitquote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb m'n theorie drie keer gedaan en drie keer gehaald
praktijk dus (eerste keer)
De grap is natuurlijk dat ik dat niet ga doen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
O dat is minder
PM eens als je wil?
waar zit je?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:57 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ah cool, maar iedereen kan een keer zakken. Als je wilt kun je een met me een jointje komen roken, maar ik denk niet dat je dichtbij zit
Oke dan heb ik geen leuke foto's van mij.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:57 schreef MASD het volgende:
[..]
De grap is natuurlijk dat ik dat niet ga doen.
Zal ik hem hier posten?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oke dan heb ik geen leuke foto's van mij.
Ossquote:
tvpquote:
Waar zit jij dan?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 03:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dat is twee uur met de auto vanaf hier volgens mij..
Foto op verzoek van user verwijderd.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 03:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hou ons niet langer in spanning
liefquote:
Nee, je hebt de verkeerde voor, je bent gewoon een mooie vrouw met mooie borsten. Helemaal niks om je voor te verbergenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 03:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Jij post wel eens in B&H right
dan zeg ik: ditto
tenzij ik de verkeerde voor me heb
quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 03:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
ik dacht dat het een bluf was
maar goed
hij mag wel weer weg
Forum Opties | |
---|---|