quote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:54 schreef Sjibble het volgende:
Ken je die reclame van het fonds dat het VERLAMDE en epileptisch meisje wilt helpen?
"Als u ons steunt, kunnen wij haar leren lopen"
Maar ze is verlamd!!!!
En niet in de trant van met krukken, je zag het kind met begeleiding zelf lopen!
Daarom geef ik ook nooit wat aan die goede doelenIt's all a lie
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:57 schreef gers het volgende:
[..]
maar wat is je klacht dat je geen geld geeft aan het goede doel voor een schoon geweten.
Pwnd!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:00 schreef Morwen het volgende:
Mijn moeder belde nog eens met het Lilianefonds omdat ze de opbrengsten van haar zelfgemaakte kaarten aan hun fonds wilde schenken. Ze maakt ze als hobby en zou ermee op een braderie gaan staan met een kraam. Hoop heen en weer gebel, gemail. Uiteindelijk kreeg ze 1 (!) ballon en 1 (folder) toegestuurd als actie materiaalEn dat terwijl ze al jaren donateur is en nu dus zelfs aanvullend wilde storten
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:03 schreef elfzesendertig het volgende:
"Steun dit kind." Allemaal leuk en aardig, maar in dat filmpje heeft dat kind al prothesen. Probleem opgelost dan.
Ja, is ook wel grappig, we hebben ook enorm moeten lachen erom. Maar de knulligheid, echt hoorquote:
't Is handel hé, die goede doelen. Ik zeg niet dat ze allemaal slecht zijn, maar er blijft bij velen aardig wat aan de strijkstok hangen. Ik geef er daarom ook niet of zelden aan. Vind het wel altijd sneu voor die mensen doe langs de deuren gaan, die zijn meestal wél uit het goede hout gesneden en belangeloos bezig.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:54 schreef Sjibble het volgende:
Daarom geef ik ook nooit wat aan die goede doelenIt's all a lie
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 06:58 schreef kaakaa het volgende:
Doe es snel een TV geven aan deze neger! Hij heeft het hard nodig!
quote:
Hahaquote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:52 schreef vipergts het volgende:
Mongo een 8 jarig weesjongetje uit Zambia loopt elke dag 3 uur naar school met uw hulp van 5 euro kunnen we een zweep kopen en die luie neger laten rennen.
kreeg ik eens als sms
Wat had ze dan verwacht; een fanfare en stuntvliegtuigen?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:00 schreef Morwen het volgende:
Mijn moeder belde nog eens met het Lilianefonds omdat ze de opbrengsten van haar zelfgemaakte kaarten aan hun fonds wilde schenken. Ze maakt ze als hobby en zou ermee op een braderie gaan staan met een kraam. Hoop heen en weer gebel, gemail. Uiteindelijk kreeg ze 1 (!) ballon en 1 (folder) toegestuurd als actie materiaalEn dat terwijl ze al jaren donateur is en nu dus zelfs aanvullend wilde storten
Inderdaad, het zijn de Nigerianen van de nederlandse tv.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:56 schreef Tuvai.net het volgende:
Zenden ze zulke bagger tegenwoordig nog steeds uit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |