ik weet hem nog 71998150 :-p ik zelf vond rotten.com ook ranzig, en ja wat was mijn tijd ook al weer, denk het irc en het icq verhaal.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Terrorist!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:13 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Toen ik in de demo van Battlefield 1942 met een gast op het grote vliegdekschip stond en we omstebeurt rondjes vlogen (). Het was een amerikaan aan de andere kant van de wereld maar op dat moment voelde het net alsof we aan elkaar verbonden waren.
Ook stond er een meid al een poos in mijn MSN lijst. Plotseling trok ze, zonder dat ik het haar had gevraagd, voor de webcam haar BH uit. Dat was ook wel een OMG moment.
.box.skquote:Op woensdag 23 juli 2008 02:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Het was veel stoerder als je op astalavista.com zat.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 05:12 schreef popolon het volgende:
Inloggen op een BBS met je 300 bps modem en dan de allereerste naaktfoto downloaden. Wat een sensatie.![]()
En dat downloaden duurde nog langer ook dan de gemiddelde sexpartij.
En nóóít meer boetes voor boeken die je veelste laat terugbrachtquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:25 schreef Jack. het volgende:
Gewoon het besef dat je echt alles kan vinden op internet. Ik heb vroeger voor schoolopdrachten nog gewerkt door dingen op te zoeken in encyclopedieën, of boeken gaan lenen in de bibliotheek enzo. Toen we thuis internet hadden (95/96 ofzo) kon ik gewoon een woord intypen op een zoekmachine (was toen nog geen google maar wel altavista, northern light, seekbot, excite, ...) en dan kreeg je alle mogelijke informatie die je maar wou. Sindsdien nooit meer een encyclopedie open gehad of naar de bibliotheek geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |