* Omniej installeert ICQ weer.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, functioneert nog steeds, mits je de inloggegevens etc, nog kent. Het is geen Mikkiesoft
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:11 schreef Omniej het volgende:
[..]
Da's best een goed idee eigenlijk.
Zou een ICQ nummer dat 9 à 10 jaar geleden voor het laatst actief is geweest het nog steeds doen?
Edit: Al moet ik me dan natuurlijk wel onder m'n echte naam geregistreerd hebben.![]()
Tip: Zet je geluid ff zachter, of schrik niet van de stoomboot die zo weer voorbij komt varen, als je ICQ opstart...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:14 schreef Omniej het volgende:
[..]
* Omniej installeert ICQ weer.
Dat programma is gewoon 13,9 MB.... Dat is nu in welgeteld 8 sec. binnen, maar ik wil niet weten hoe lang ik hier vroeger over zou hebben gedaan.
Ja, te laat.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Tip: Zet je geluid ff zachter, of schrik niet van de stoomboot die zo weer voorbij komt varen, als je ICQ opstart...
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:22 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ja, te laat.
Erg fijn, om half 3 's nachts.
Oh Oh.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:22 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ja, te laat.
Erg fijn, om half 3 's nachts.
Een man van weinig woordenquote:Male 31 years old I SpeakDutch, English
Je kunt op vrijwel alles zoeken: Nick, voor- en achternaam, plaatsnaam, land etc..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Kan je eigenlijk op naam zoeken op ICQ?
* MinderMutsig is ICQ aan het installeren om te zien of ze zichzelf kan vinden![]()
Jij kan gewoon nog inloggen?quote:
Uuh, dit is gewoon een plaatje, ergens van internet ofzo, niet mijn eigenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:37 schreef MinderMutsig het volgende:
Jij kan gewoon nog inloggen?![]()
Ik heb hier werkelijk alle mogelijke wachtwoorden die in me op zijn gekomen uitgeprobeerd maar ik kom er niet op.
Ik heb een nieuw nummer dat zo'n 4 cijfers langer is dan mijn vorige.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:42 schreef Adolecens het volgende:
Hehehe,
Ja, ik wist mijn wachtwoord nog, ben online!
Heb je nu een nieuw nummer aangemaakt?! Why?!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:45 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb een nieuw nummer dat zo'n 4 cijfers langer is dan mijn vorige.
Ik wilde het nog een keer horen en zien.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Heb je nu een nieuw nummer aangemaakt?! Why?!
Deze moet je hebben!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:52 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik wilde het nog een keer horen en zien.Maar de nieuwe ICQ is stom, zelfs de Oh Oh is stommer dan vroeger en de stoomboot is ook matig.
Ja maar wrom eigenlijk? Al mijn oude contacten ben ik toch kwijt en voor zover ik weet gebruikt niemand die ik ken nog ICQ.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Deze moet je hebben!
http://www.download.com/ICQ-Pro-2003b/3000-2150_4-10004040.html
drom vond ik het al vreemd dat je een nieuw nummer aanmaaktquote:Op dinsdag 22 juli 2008 03:01 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ja maar wrom eigenlijk? Al mijn oude contacten ben ik toch kwijt en voor zover ik weet gebruikt niemand die ik ken nog ICQ.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |