Kan je eigenlijk op naam zoeken op ICQ?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:53 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik weet de mijne niet meer.![]()
Volgens mij had ik daar nog heel naïef alles eerlijk ingevuld.
jaquote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Kan je eigenlijk op naam zoeken op ICQ?
Da's best een goed idee eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
* MinderMutsig is ICQ aan het installeren om te zien of ze zichzelf kan vinden![]()
Dat kanquote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
* MinderMutsig is ICQ aan het installeren om te zien of ze zichzelf kan vinden![]()
Ja, functioneert nog steeds, mits je de inloggegevens etc, nog kent. Het is geen Mikkiesoftquote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:11 schreef Omniej het volgende:
[..]
Da's best een goed idee eigenlijk.
Zou een ICQ nummer dat 9 à 10 jaar geleden voor het laatst actief is geweest het nog steeds doen?
Edit: Al moet ik me dan natuurlijk wel onder m'n echte naam geregistreerd hebben.![]()
* Omniej installeert ICQ weer.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, functioneert nog steeds, mits je de inloggegevens etc, nog kent. Het is geen Mikkiesoft
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:11 schreef Omniej het volgende:
[..]
Da's best een goed idee eigenlijk.
Zou een ICQ nummer dat 9 à 10 jaar geleden voor het laatst actief is geweest het nog steeds doen?
Edit: Al moet ik me dan natuurlijk wel onder m'n echte naam geregistreerd hebben.![]()
Tip: Zet je geluid ff zachter, of schrik niet van de stoomboot die zo weer voorbij komt varen, als je ICQ opstart...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:14 schreef Omniej het volgende:
[..]
* Omniej installeert ICQ weer.
Dat programma is gewoon 13,9 MB.... Dat is nu in welgeteld 8 sec. binnen, maar ik wil niet weten hoe lang ik hier vroeger over zou hebben gedaan.
Ja, te laat.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Tip: Zet je geluid ff zachter, of schrik niet van de stoomboot die zo weer voorbij komt varen, als je ICQ opstart...
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:22 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ja, te laat.
Erg fijn, om half 3 's nachts.
Oh Oh.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:22 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ja, te laat.
Erg fijn, om half 3 's nachts.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |