uhuhquote:Op maandag 21 juli 2008 23:51 schreef zomgmoz het volgende:
Deze reacties kon je wel voorspellen zeker?
Omdat je aids hebt, heheh hehehequote:Op maandag 21 juli 2008 23:49 schreef St4ck3r het volgende:
Waarom de neuq lopen er naaktslakken in de keuken?
Nu heb ik zelfs geen zin meer in bierquote:Op maandag 21 juli 2008 23:58 schreef mazaru het volgende:
Ik had een keer mijn tuinstoel vergeten in de schuur te zetten.
Daar kwam ik dus achter toen ik bijna naar bed wou gaan. Dus liep ik even snel, op mijn blote voeten door de tuin naar mijn stoel toe.
Kropen er allemaal van die gore naaktslakken door mijn tuin!! En ik ging er op 1 staan met mijn blote voet!
Dat ding splashte ik dus compleet! En de stukjes naaktslak kwamen zo tussen mijn tenen door gesijpeld
ah dude, moest je dat nou echt melden?quote:Op maandag 21 juli 2008 23:58 schreef mazaru het volgende:
Daar kwam ik dus achter toen ik bijna naar bed wou gaan. Dus liep ik even snel, op mijn blote voeten door de tuin naar mijn stoel toe.
Kropen er allemaal van die gore naaktslakken door mijn tuin!! En ik ging er op 1 staan met mijn blote voet!
Dat ding splashte ik dus compleet! En de stukjes naaktslak kwamen zo tussen mijn tenen door gesijpeld
Bedankt voor het verpesten van mijn eetlust. Ik laat mijn broodje nu echt met rustquote:Op maandag 21 juli 2008 23:58 schreef mazaru het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |