Tot morgen, Nico Dijkshoorn
Wat? O wat die ene opmerking dan was?
Bilnaad...........
Het spijt me
Bart vertelt over een moment in zijn leven waar hij spijt van heeft. “Ik zat zo’n vijf jaar geleden in Amerika en speelde toen in een footballteam. Elke vrijdag hadden we een ranzig avondje bij een van de spelers thuis. Je kent het wel: vieze vette hamburgers en veel bier. Ik was achttien en ik ging met een meisje. Gary Tracy heette ze. Nou, op dat feestje was ook een gozer en die probeerde van alles over haar te weten te komen. Hij legde mij letterlijk de woorden in de mond. De volgende dag kreeg zij dat te horen en dat was niet echt leuk voor haar. Daar heb ik best wel spijt van. “Weer een wijze levensles”, zegt Ruud.
[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 14 November 1999).]
quote:
op 11-13-1999 om 11:25 PM schreef doordevil het volgende:
Ruud zei het al, Anouk moet er alles aan doen om haar medestudenten, ouders en zus trots te maken, en ik moet zeggen, ze gaat lekker. In 1 week tijd haar traanbuisjes volkomen weggeïrrigeerd, twee maal luid schreeuwend het braaksel er uit werkend in beeld geweest, met vulva-papiertje op wc, een gecombineerd Syndroom van Gilles de la Tourette en Manische Tuinvrees tijdens de donderdagavonduitzending, een nederigheid die Gandhi doet verbleken en een vocabulaire om van te rillen het huis binnengesmokkeld, voorwaar iets om met grote trots op terug te kijken.
en dan Je niet door de eerste de beste Willem diep in de bilnaad laten kietelen.
Ze kan beter de eer aan haarzelf houden en naar huis toe gaan. wat het wordt niks meer met haar
thanx Nico hij was weer knap lollig
quote:
op 11-13-1999 om 11:25 PM schreef doordevil het volgende:
(...) Maurice bezit de gave, het is niet veel mensen gegeven, om iedere bewegingssport uit te voeren alsóf hij hem op een trampoline beoefent. (...)
Waanzinnig niet, dat Maurice een van de drie was die de acrobatentest van vanmiddag heeft gehaald. Ruud kon het maar moeilijk verkroppen volgens mij.
Grtz.
Toch blij dat ik met een grote glimlach op mijn gezicht ga slapen en dat allemaal door je collum! Grote klasse!!
Ga zo door, lang, heel lang, ook na BB.
quote:
op 11-14-1999 om 01:49 AM schreef Ziggy het volgende:
allemaal door je collum! Grote klasse!!Ga zo door, lang, heel lang, ook na BB.
Simon van Collum?????
quote:
op 11-13-1999 om 11:25 PM schreef doordevil het volgende: Leuk woonidee, zet eens bloemen in een laars.
Schitterend, dit is inderdaad het niveau waarop V met de bewoners omgaat.
doordevil for ever
[Dit bericht is gewijzigd door otaku-san (Datum 14 November 1999).]
[Dit bericht is gewijzigd door the ONE and only (Datum 14 November 1999).]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |