HAHAquote:Op maandag 21 juli 2008 22:24 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik ga communicatiewetenschappen studeren![]()
Heb je jouw klacht ook kenbaar gemaakt bij een van de medewerkers of nog beter bij een leidinggevende daar?quote:Op maandag 21 juli 2008 22:21 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Beans & Bagels. Wat een wannabe hippie tyfustent is dat.
[...klacht...]
Op mijn vraag waarom ze geen cola hadden was het antwoord dat dit niet binnen het concept paste. En de bagels waren net vers gebakken dus daar was volgens hun niets mis mee.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heb je jouw klacht ook kenbaar gemaakt bij een van de medewerkers of nog beter bij een leidinggevende daar?
Dan is het idd met recht een waardeloze zaakquote:Op maandag 21 juli 2008 22:38 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Op mijn vraag waarom ze geen cola hadden was het antwoord dat dit niet binnen het concept paste. En de bagels waren net vers gebakken dus daar was volgens hun niets mis mee.
De persoon waarmee ik daar zat had al wat besteld en was wel benieuwd of het daadwerkelijk zo goed was als menigeen vertelt. Dan ben ik niet zo asociaal om te eisen dat we daar weggaan.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:40 schreef Market_Garden het volgende:
Ga dan naar een tent waar je wel tevreden bent en stop met zeiken.Je had toen ze geen cola hadden ook kunnen weglopen.
Jij zeikt bij een snackbar ook dat ze de wijn die jij lekker vindt niet hebben? Denk dat het daar ook niet binnen het concept past he...quote:Op maandag 21 juli 2008 22:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan is het idd met recht een waardeloze zaak
quote:Op maandag 21 juli 2008 22:47 schreef NanKing het volgende:
Heeft iemand al verteld dat het bagels & beans is?
Tuurlijk gast! Zeiken om het zeiken is ook zowat he.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:45 schreef Market_Garden het volgende:
[..]
Jij zeikt bij een snackbar ook dat ze de wijn die jij lekker vindt niet hebben? Denk dat het daar ook niet binnen het concept past he...
Als je iets wil dat ze niet verkopen betekent dat niet dat de zaak slecht is, maar dat jij een domme keuze gemaakt hebt.
Bagels zijn heerlijk! (Ken alleen die van de AH maar die zijn zo lekker!)quote:Op maandag 21 juli 2008 23:50 schreef HostiMeister het volgende:
Bagels zijn sowieso slechts uitgedroogde donuts
Een bagel is gewoon een rond broodje met een gat erin. Oeh wat lekker zijn ze zegquote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:25 schreef Moozze het volgende:
[..]
Bagels zijn heerlijk! (Ken alleen die van de AH maar die zijn zo lekker!)
En een pistoletje is gewoon een langwerpig broodje. Oeh wat lekker zijn ze zeg.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:42 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Een bagel is gewoon een rond broodje met een gat erin. Oeh wat lekker zijn ze zeg
Wie claimt er dan dat een pistoletje oh zo bijzonder lekker is?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:44 schreef Anniie het volgende:
[..]
En een pistoletje is gewoon een langwerpig broodje. Oeh wat lekker zijn ze zeg.
Ja haha wat grappigquote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:42 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Een bagel is gewoon een rond broodje met een gat erin. Oeh wat lekker zijn ze zeg
Jij zegt dat een bagel een gewoon rond broodje is.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:45 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Wie claimt er dan dat een pistoletje oh zo bijzonder lekker is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |