yup, van saai en slecht, tot gewoon slecht en saai.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:53 schreef JanusAnus het volgende:
Ach, die verschillen ook in kwaliteit he.
Frost en Dalziel and Pascoe zijn anders echt goed, terwijl bijvoorbeeld Midsummer Murders echt geen reet aan is.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:55 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
yup, van saai en slecht, tot gewoon slecht en saai.
Dan toch 10 keer liever een Amerikaanse.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:17 schreef Filiassi_Jane het volgende:
Ik vind juist die Amerikaanse detectives als CSI en zo verschrikkelijk, al die inzoomacties en zoveel mogelijk bloed en drugs en schandalen om het maar een beetje 'interessant' te houden. En ze duren veel te kort: een Engelse detective duurt ruim anderhalf uur, een Amerikaanse veertig minuten waar ze dan ook nog eens zoveel mogelijk moorden in proberen te proppen en die na tien minuten in een halve zin worden opgelost.
quote:
Midsomer Murders is dan ook een vrouwendetectivequote:Op maandag 21 juli 2008 22:11 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Frost en Dalziel and Pascoe zijn anders echt goed, terwijl bijvoorbeeld Midsummer Murders echt geen reet aan is.
Dat is juist waar mijn afkeer van Engelse detectives vandaan komt. Allemachtig als ik die verlepte Engelse kop van die gast alleen al zie zap ik gelijk 1000 keer door.quote:
Zie je wel TS.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:21 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
![]()
vooral die met die pedo's was geweldig
De oudere afleveringen van MM vond ik wel leuk. Maar die van nu zijn inderdaad erg saai en met het aantal moorden per aflevering zou er eigenlijk geen mens meer wonen in dat dorp.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:11 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Frost en Dalziel and Pascoe zijn anders echt goed, terwijl bijvoorbeeld Midsummer Murders echt geen reet aan is.
CSI is wel leuk, met verstand op 0. Sowieso een crime scene onderzoeken in je normale kleding zonder je haren af te dekken etc.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:33 schreef JanusAnus het volgende:
Iets als CSI vind ik pas irritant. De hele tijd van die flashbacks, en als ze een voetstap zien weten ze meteen dat er een lange indiaan gewapend met een hockeystick langs is gekomen. Zo slecht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |