Een man naar mijn hart!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:29 schreef Syrena het volgende:
Mijn vader heeft me eens een uur op het station laten wachtenIk belde of hij me kon komen halen, was het antwoord: Nee, pas over een uur. Ik ben Waking the Dead aan het kijken...
De BBC zond toen deel 1 uit op zaterdag en deel 2 op zondag. En ik belde dus net onder deel 2![]()
In de weken daarna heb ik er maar rekening mee gehouden.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:43 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Een man naar mijn hart!
Ik kijk 'm ook op de BBC, en in tegenstelling tot vele andere series, wordt deze steeds beter.
Amerikaanse detectiveseriesquote:Op maandag 21 juli 2008 22:24 schreef Kanonskogel het volgende:
[..]
Dat is juist waar mijn afkeer van Engelse detectives vandaan komt. Allemachtig als ik die verlepte Engelse kop van die gast alleen al zie zap ik gelijk 1000 keer door.
Precies, nare Amerikaanse bagger.quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:45 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Britse detectives!(en Zweedse!)
Het enige genre waar ik jaren naar kan blijven kijken zonder er genoeg van te krijgen. Dit in tegenstelling tot Amerikaanse pulp als CSI, Prison Break (! ) e.d.
Jij vindt Midsomer Murders beter dan Silent Witness? Interessant...quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De meeste Britse detectives zijn tof: Frost, Lewis, Midsommer Murders, Inspector Lynley etc. en je hebt ook nog een paar goede Zweedse. Silent Witness is dan weerNet zoals een paar van die 13 in een dozijn wannabe detectives.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |