voor een spelletje online civrev moet je maar ff pmmenquote:Op donderdag 24 juli 2008 17:06 schreef merino het volgende:
Werkt weer lekker. Zitten al op 2.41 maar voelt nog steeds barbaars aan.
Maar ik heb dan ook niet een 360 naast mijn ps3 staan om tevens een werkend online gebeuren mee te maken
Alvast aan het inlezen op forum's op de al duidelijk zeer diepe gameplay van Civilization Revolution. Misschien maar een strategy guide kopen ook want begrijp er nog niet veel van
Fucking The Hut doet wel lang over verzenden zeg (Engelse post, heb er een jaar gewoond dus weet hoe erg het is), pakje doet er langer over dan die van Gamehubs uit Maleisië
als hij binnen is en ik beetje weet hoe het werkt dan doe ik dat zekerquote:Op donderdag 24 juli 2008 17:25 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
voor een spelletje online civrev moet je maar ff pmmen
Het is denk ik voor iemand die nog nooit een Civ game heeft gespeeld vooral onwennig. Maar zolang er nog geen Total War op de ps3 is moet dit maar voldoenquote:Op donderdag 24 juli 2008 17:26 schreef SocialDisorder het volgende:
Civ Rev is echt niet diep qua gameplay. Zeker niet als je het vergelijkt met vorige Civs. Maar het is desondanks nog ontzettend leuk.
Nee echt niet, nooooit een civ. gespeeld, tot nu toe alles gewonnen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:31 schreef merino het volgende:
[..]
Het is denk ik voor iemand die nog nooit een Civ game heeft gespeeld vooral onwennig. Maar zolang er nog geen Total War op de ps3 is moet dit maar voldoen
Klinkt erg goed. Waar kan ik ze op Play na bestellen?quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:01 schreef SocialDisorder het volgende:
Giotech Triggers zijn binnen, meteen het vuur aan de schenen gelegd met Burnout Paradise en man man man man wat speelt dat lekker. Ik denk dat ik er nog maar een stel ga meenemen uit de VS samen met een 2e dual shock controller, zodat m'n meissie straks ook gewoon mee kan doen met Motorstorm Pacific Rift zoder ruzie te krijgen over wie de ubercontroller krijgt en wie het met de triggerloze sixaxis moet doen.
Misschien kan SD ze meenemen uit de VS?quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Klinkt erg goed. Waar kan ik ze op Play na bestellen?
Precies, wil best een paar dollar extra betalen, maar op een kaart van 50 dollar, 34 dollar extra betalen gaat me te verquote:Op donderdag 24 juli 2008 12:06 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Was ook niet als flame of dis bedoeldHet is echt insane, ik bedoel, ik snap dat niemand dit voor gratis gaat doen, maar 20 dollar is like 13 euro ofzo, dus hij maakt fucking 7 euro winst op 1 code doorvoeren (dat is 10 dollar -_-).
Wat een goudmijntje![]()
Je zei 40, leugenaarquote:Op donderdag 24 juli 2008 18:14 schreef Wessiej het volgende:
Je moet gewoon goed zoeken voor die psn kaartjes.
Ik had laatst een 20 dollar kaart + een 10 dollar psn game voor 35 dollar, dat vind ik wel ok.
Ik lees alleen op Neogaf dat de PS3 servers nog niet in de lucht zijn....?quote:
op Ebay?quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:14 schreef Wessiej het volgende:
Je moet gewoon goed zoeken voor die psn kaartjes.
Ik had laatst een 20 dollar kaart + een 10 dollar psn game voor 35 dollar, dat vind ik wel ok.
Sam here. Het is steeds hetzelfde verhaalquote:Op donderdag 24 juli 2008 17:38 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nee echt niet, nooooit een civ. gespeeld, tot nu toe alles gewonnen.
Maar na al die potjes had ik spel wel van binnen en buiten gezien dus maar weer verkocht
Is er al een demo van danquote:Op donderdag 24 juli 2008 18:14 schreef KoosyNL het volgende:
Pixeljunk EdenWat een toffe game! Een instant-buy als die uitkomt
Nee, nog niet, maar wel al een trailerquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:08 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
en is deze demo te downloaden uit de EU of US store?
vooralsnog nietquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:00 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Nee, nog niet, maar wel al een trailerHij zal vanavond wel vanaf de US store te downloaden zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |