![]()
Het is me opgevallen dat er hier redelijk wat mensen zijn met een Flat Eric avatar. Ik kan ze geen ongelijk geven, want Flat Eric is gewoon hip
Nu zou ik in dit topic dus graag mensen met Flat Eric avatars zien verbroederen. Misschien worden anderen zelfs aangespoord om een Flat Eric avatar te nemen

Leuke Flat Eric plaatjes zijn ook welkom ne eventueel nog grappige Photoshops
Weet je een gebruiker met een Flat Eric avatar die niet in de lijst staat, meld het dan even
Wie is Flat Eric?
Flat Eric is een gele pop, ontworpen door Janet Knechtel in opdracht van Jim Henson's Creature Shop. Flat Eric werd gebruikt voor reclame van het kledingmerk Levi. In de reclamespots werd hij gespeeld door Drew Massey. Flat Eric zou in de reclame, gezocht door de politie, met zijn vriendin Angel in California rondrijden.
Zijn naam komt van een idee voor een reclamespot waarin een auto over zijn hoofd reed en aldus zijn hoofd platter maakte. Het idee werd niet gebruikt maar de naam bleef.
Flat Eric kwam voor in de clip van het liedje "Flat Beat", gemaakt door de Franse artiest Mr. Oizo. Hij verscheen ook als publiekstrekker in de eerste reeks van "The Office", een komische serie van de BBC.
Mensen met een Flat Eric avatar
elfzesendertig, PusKut, robert-dirksen, MASD
![]()
![]()
![]()
Steden die Flat Eric bezocht
Flat Eric in New York City
Flat Eric in Parijs
Filmpjes met Flat Eric
Mr. Oizo - Flat Beat
Flat Eric Levi's Ad 1
Flat Eric Levi's Ad 2
Flat Eric Levi's Ad 3
Flat Eric Levi's Ad 4
Flat Eric dancing style 1
Flat Eric dancing style 2
Flat Eric dancing style 3
Flat Eric likes Guiness
Flat Eric stars in St. George and the Moo Dragon
Flat Eric - Pivate I
Flat Eric guitar
Stephane (voorloper van Flat Eric)
![]()
Mr. Oizo had created and built a character called Stephane. Stephane was almost identical to Flat Eric; the only differance was Stephane had ears and his hands were fixed. Stephane had appeared in some earlier short films by Mr. Oizo, and had a small cult following in the the UK and France.
Mr. Oizo - M-Seq
Flat Eric pop kopen?
Dat schijnt HIER te kunnen. Ik heb het zelf niet geprobeerd (vind hem ook een beetje prijzig), maar het is misschien het proberen waard 
![]()
![]()
[ Bericht 17% gewijzigd door elfzesendertig op 21-07-2008 22:13:12 ]