Herkenbaar!quote:Van springende jongens tot jongens die hun rechterhand met de ritme mee in de lucht slaan.
Help mijn man...quote:Op maandag 21 juli 2008 20:15 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Ik vind het zo jammer dat de gemiddelde blanke student niet zo goed kan dansen.
In mijn MUZ-topic wordt het duidelijk dat een aantal jongemannen niet echt van dansen houden, omdat zij het simpelweg niet goed kunnen. Dat heb ik dus altijd jammer gevonden...Waarom leren deze jongens het gewoon niet? Zo moeilijk is dat niet... Zij kunnen wel allerlei complexe vergelijkingen opstellen, en prachtige filosofische verhandelingen schrijven... Maar dansen?
![]()
![]()
Echt rampzalig... Van springende jongens tot jongens die hun rechterhand met de ritme mee in de lucht slaan.Ik snap heel goed dat men niet op negeroide muziek wil dansen, maar probeer het ook eens op normale nummers zoals ''Apology''. Deze aantrekkelijke studenten belanden later onder andere in programma's zoals ''Mijn man kan niet dansen!''.
Klacht: Leer nou eens dansen. Vrouwen geylen daar op.![]()
Uhm, mwa... Dat zijn mannen die kronkelen als een slang.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:20 schreef JanusAnus het volgende:
Mannen die goed kunnen dansen zien er al gauw ontzettend gay uit.
De polobar in Haarlemquote:Op maandag 21 juli 2008 20:26 schreef Gluckskafer het volgende:
Als je bij ons in de kroeg echt serieus gaat dansen wordt je de kroeg uit gesmeten.
Met je arm in de lucht heen en weer zwaaien en meezingen is wel toegestaan.
mits goed gevormd.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:25 schreef wolferl het volgende:
[..]
Help mijn man...
![]()
Post wat naakt foto's van jezelf, mannen geilen daar namelijk op![]()
Ik wilde iets tikken als "homo" ofzo en dacht "misschien is het een dame dus laat ik het FoBo even checken. Zie ik daar de Fons staanquote:
Oefenen. Muziek aandoen, deur op slot, gordijnen dicht, en bewegen! Ik was diep teleurgesteld dat mijn ex niet wilde dansen.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:34 schreef kwib het volgende:
PS ik kan trouwens ook niet dansen, alhoewel het mij soms wel beter zou lijken als ik het kon. Vrouwen vinden dat namelijk echt fantastisch als je als man normaal kan dansen zonder er als een combinatie van Liberace en Elton John uit te zien
Ritme en niet herkenen enzoquote:Op maandag 21 juli 2008 20:36 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Oefenen. Muziek aandoen, deur op slot, gordijnen dicht, en bewegen! Ik was diep teleurgesteld dat mijn ex niet wilde dansen.
Correctie: Blanke mannen, negroide mannen kunnen het over algemeen wel.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:35 schreef Kanonskogel het volgende:
Waarom kunnen mannen eigenlijk niet dansen?
Volgens mij kunnen we het wel maar hebben we het lef er niet voor.
Ik kende ook een neger die klaagde dat iedereen van hem verwachtte dat ie goed kon dansen...quote:Op maandag 21 juli 2008 20:37 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Correctie: Blanke mannen, negroide mannen kunnen het over algemeen wel.
Aanstaande dinsdag/donderdag/vrijdag/zaterdag moet je even in de kroeg observeren welke jongens met de knapste meisjes (studentes) staan te dansen... Check hun dancemoves in combinatie met de beat.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |