quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:39 schreef Nautilus het volgende:
[..]
Daar heb je toch een internetverbinding voor?
Een goede danser kan het verschil maken tussen een dubbele draai of een 3-voudige draai (zonder verzwikte enkels)... volgens mij wil elke dame wel goed geleid worden tijdens het dansen... mooi of minder mooiquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:07 schreef Salsanadia het volgende:
Ik zie de beste dansers wel altijd met de mooiste vrouwen...
quote:Op donderdag 24 juli 2008 00:40 schreef ethiraseth het volgende:
Ik denk dat het probleem bij de muzieksmaak van de TS ligt. Zulke muziek is niet om aan te horen en kan me helemaal voorstellen dat geen jongen wilt dansen in kroegen waar ze dat draaien.
Dat zijn van die homosuele kerels, die dansen op de wijvenmuziek uit Step Upquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:07 schreef Salsanadia het volgende:
Ik zie de beste dansers wel altijd met de mooiste vrouwen...
Echt waar. Die muziek is gevoelloze, kille muziek. Daar kan je niks mee. Mannen al helemaal niet. Helemaal niet de intellectuele types die jij wilt hebben, die kijken dwars door zulke muziek heen.quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2008 00:49 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Echt waar. Die muziek is gevoelloze, kille muziek. Daar kan je niks mee. Mannen al helemaal niet. Helemaal niet de intellectuele types die jij wilt hebben, die kijken dwars door zulke muziek heen.
Maar ik zou je aanraden om mannen mee te nemen naar feesten waar ze 70s/80s/90s muziek draaien. Daar draaien ze bijna alleen maar muziek die iedereen van vroegah kent. Dat helpt een hoop in het aan het dansen krijgen van mensen. [ afbeelding ]
Dan geloof je het toch niet.quote:
Ik heb het niet over 35'ers of zo.quote:Op donderdag 24 juli 2008 00:54 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Dan geloof je het toch niet.Blijf je lekker denken dat mannen willen dansen op jouw muziek.
Als je nu in de 20 bent en geen jaren 70/80 muziek kent moet je eens dat tmf/mtv uitzetten, misschien dat je dan eens wat muzikaal perspectief krijgt en snapt waarom elke man met meer dan drie hersencellen niet danst op jouw muzieksoort van keuze.quote:Op donderdag 24 juli 2008 00:55 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Ik heb het niet over 35'ers of zo.
Kom op zeg...quote:Op donderdag 24 juli 2008 01:03 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Als je nu in de 20 bent en geen jaren 70/80 muziek kent moet je eens dat tmf/mtv uitzetten, misschien dat je dan eens wat muzikaal perspectief krijgt en snapt waarom elke man met meer dan drie hersencellen niet danst op jouw muzieksoort van keuze.![]()
Neem het nou maar aan van een man, je krijgt meer mannen aan het dansen met dingen als dan de dingen die moderne artiesten als die Tom Snare of David Guetta maken.
True!quote:Op donderdag 24 juli 2008 00:49 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Echt waar. Die muziek is gevoelloze, kille muziek. Daar kan je niks mee. Mannen al helemaal niet. Helemaal niet de intellectuele types die jij wilt hebben, die kijken dwars door zulke muziek heen.
Maar ik zou je aanraden om mannen mee te nemen naar feesten waar ze 70s/80s/90s muziek draaien. Daar draaien ze bijna alleen maar muziek die iedereen van vroegah kent. Dat helpt een hoop in het aan het dansen krijgen van mensen. [ afbeelding ]
Onzin, net alsof het boeit of Tom Snare draait of New Order wordt gedraaid als je wat alcohol op hebt.quote:
Echt serieusquote:Op donderdag 24 juli 2008 01:50 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Onzin, net alsof het boeit of Tom Snare draait of New Order wordt gedraaid als je wat alcohol op hebt.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 00:55 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Ik heb het niet over 35'ers of zo.
Jeetje zeg, je lijkt wel een klein kind wat heel hard blijft krijsen dat ze echt wel gelijk heeft in de hoop dat je uiteindelijk je zin krijgt.quote:Op donderdag 24 juli 2008 01:50 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Onzin, net alsof het boeit of Tom Snare draait of New Order wordt gedraaid als je wat alcohol op hebt.
Ja, dat maakt ontzettend uit. Als er kut gedraaid wordt, maakt het niet uit hoeveel ik wel of niet op heb: dan dans ik niet. Kutmuziek blijft kutmuziek, ook als ik wat op heb.quote:Op donderdag 24 juli 2008 01:50 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |