Verwarrend allemaal.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:51 schreef Nautilus het volgende:
[..]
De maatschappij verwacht dat je op dansles je vriendin leert kennen.
Broek naar beneden en gaan met die banaan. Er zit dan niets anders op.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:52 schreef ThE_ED het volgende:
En dan draaien ze zo de nieuwe Guus Meeuwis, dus je vraagt haar mee de dansvloer op, en dan zet de DJ een gouwe ouwe van Anal Cunt op, ja wat doe je dan?
Dan beloof je jezelf nooit meer naar de Hollywood Music Hall te gaan.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:52 schreef ThE_ED het volgende:
En dan draaien ze zo de nieuwe Guus Meeuwis, dus je vraagt haar mee de dansvloer op, en dan zet de DJ een gouwe ouwe van Anal Cunt op, ja wat doe je dan?
Ergste wat je kan gebeuren is dat je de volgende dat tussen het nieuws op de FP van fok! staat.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:53 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Broek naar beneden en gaan met die banaan. Er zit dan niets anders op.
Verhaal: Ik vind het jammer dat een redelijk aantal mannelijke studenten niet de dansvloer opgaan, omdat zij denken dat zij niet zo goed kunnen dansen. En verder vind ik het ook jammer dat een aantal jongens die wel durven te dansen... Tja... Het een beetje erg simpel houden, waardoor een soort van synthese niet echt mogelijk is (zie clip: ik bedoel daarmee dat de twee partners elkaar ''aanvoelen'' - het is slechts een illustratie, meer niet).quote:Op maandag 21 juli 2008 23:19 schreef xqlusivv het volgende:
maargoed ik snap het gewoon niet helemaal, maakt niet uit. in ieder geval leuk om over te discussiëren.
Maar is het niet gewoon wishful thinking? Ik begrijp zeker wel waar je op doelt. Je zoekt naar een soort harmonie tussen danspartners, waardoor het fysieke wordt ontstegen. Het gaat dan feitelijk niet om het dansen zelf, maar om de chemie die eruit voortkomt. Tja, dat krijg je misschien kunstmatig voor elkaar in film, maar in werkelijkheid denk ik dat het zoeken is naar een speld in een hooiberg.quote:Op maandag 21 juli 2008 23:37 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Verhaal: Ik vind het jammer dat een redelijk aantal mannelijke studenten niet de dansvloer opgaan, omdat zij denken dat zij niet zo goed kunnen dansen. En verder vind ik het ook jammer dat een aantal jongens die wel durven te dansen... Tja... Het een beetje erg simpel houden, waardoor een soort van synthese niet echt mogelijk is (zie clip: ik bedoel daarmee dat de twee partners elkaar ''aanvoelen'' - het is slechts een illustratie, meer niet).
Volgens mij heb jij mijn 'geklaag/gejammer' niet echt begrepen. Je vat het zo negatief op.
quote:Op maandag 21 juli 2008 22:46 schreef servus_universitas het volgende:
Aldus.Sprak.God, welke vorm van filosoferen trekt jou het meeste in een heerschap aan? Wat zijn de onderwerpen van voorkeur? Met welke filosofen moet hij op de proppen komen? Nietzsche? Hegel? Schopenhauer? Kierkegaard?
quote:Op maandag 21 juli 2008 23:43 schreef xqlusivv het volgende:
ik hou gewoonweg niet van kuddedieren, mensen die persee alles maar moeten kunnen, en die muziek hou ik ook niet zo van,
Dus mocht ik een poging willen ondernemen om je hart uit je avatar te stelen, dan zou ik er goed aan doen om in ieder geval Kierkegaard te lezenquote:Op maandag 21 juli 2008 23:51 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Kierkegaard. Echt, hij wekt bij mij allerlei emoties op...
![]()
Dan heb jij mij in ieder geval binnen.quote:Op maandag 21 juli 2008 23:52 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Dus mocht ik een poging willen ondernemen om je hart uit je avatar te stelen, dan zou ik er goed aan doen om in ieder geval Kierkegaard te lezen?
De TS verlangt niet van mensen dat ze alles kunnen. De TS houdt van dansen en zou het fijn vinden wanneer haar danspartners het dansen goed beheersen in tegenstelling tot wat in de praktijk doorgaans voorkomt. Daaruit volgt overigens ook direct dat je als man die goed kan dansen juist een uitzondering bent en dus in het geheel niet een kuddedier.quote:Op maandag 21 juli 2008 23:43 schreef xqlusivv het volgende:
ja ik hou gewoonweg niet zo van mensen die zeuren :p
en dat negative opvatten zal wel komen omdat ik moe ben en nu lekker ga slapen:) mijn excuses daarvoor
ik hou gewoonweg niet van kuddedieren, mensen die persee alles maar moeten kunnen, en die muziek hou ik ook niet zo van, maar dat is gewoonweg mijn visie en mening.. discussieer lekker verder:) ik hou mn mond anders zeur ik:p
Wat ik al eerder zei... Dat is utopisch... Maar een beetje? Dat mag ik toch wel hopen... Ik heb het namelijk wel meerdere malen meegemaakt, maar meestal is het een beetje springen, of met de heupen zachtjes bewegen...quote:Op maandag 21 juli 2008 23:42 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Maar is het niet gewoon wishful thinking? Ik begrijp zeker wel waar je op doelt. Je zoekt naar een soort harmonie tussen danspartners, waardoor het fysieke wordt ontstegen. Het gaat dan feitelijk niet om het dansen zelf, maar om de chemie die eruit voortkomt. Tja, dat krijg je misschien kunstmatig voor elkaar in film, maar in werkelijkheid denk ik dat het zoeken is naar een speld in een hooiberg.
Prachtig omschreven... *Zwijmel*quote:Je zoekt naar een soort harmonie tussen danspartners, waardoor het fysieke wordt ontstegen. Het gaat dan feitelijk niet om het dansen zelf, maar om de chemie die eruit voortkomt.
Ik ben goed bezig, hè, Aldus.Sprak.Godquote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:02 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Prachtig omschreven... *Zwijmel*
''versieren''quote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:25 schreef steeg het volgende:
jezus ben je nou serieus, probeer je haar nou echt te versieren?
Eerst racistische opmerkingen en nu ook nog gaan gooien met een filosoof die de (een) übermensch gedachte propageerde?quote:Op maandag 21 juli 2008 21:56 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Tja, hoe moet ik nou hier op reageren... Jij denkt dat vrouwen niet in staat zijn om boeken te lezen van Nietzsche?
Tja, Uebermensch isquote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:27 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Eerst racistische opmerkingen en nu ook nog gaan gooien met een filosoof die de übermensch gedachte propageerde?Volgens mij ben jij geen zuiver meisje
Maargoed, de redenen dat ik als hoogopgeleide blanke man niet dans:
-Of ik vrouwen teleurstel door niet te dansen zal me worst wezen.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:25 schreef steeg het volgende:
jezus ben je nou serieus, probeer je haar nou echt te versieren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |