abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 juli 2008 @ 22:51:50 #101
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_60255708
quote:
Op maandag 21 juli 2008 22:51 schreef Nautilus het volgende:

[..]

De maatschappij verwacht dat je op dansles je vriendin leert kennen.
Verwarrend allemaal.
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
  maandag 21 juli 2008 @ 22:52:58 #102
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_60255742
En dan draaien ze zo de nieuwe Guus Meeuwis, dus je vraagt haar mee de dansvloer op, en dan zet de DJ een gouwe ouwe van Anal Cunt op, ja wat doe je dan?
[KNE]-Mod
  maandag 21 juli 2008 @ 22:53:57 #103
221431 servus_universitas
Profeta Pluriforma
pi_60255771
quote:
Op maandag 21 juli 2008 22:52 schreef ThE_ED het volgende:
En dan draaien ze zo de nieuwe Guus Meeuwis, dus je vraagt haar mee de dansvloer op, en dan zet de DJ een gouwe ouwe van Anal Cunt op, ja wat doe je dan?
Broek naar beneden en gaan met die banaan. Er zit dan niets anders op.
  maandag 21 juli 2008 @ 22:54:55 #104
210748 Nautilus
Gebenedijde
pi_60255789
quote:
Op maandag 21 juli 2008 22:52 schreef ThE_ED het volgende:
Dan beloof je jezelf nooit meer naar de Hollywood Music Hall te gaan.
  maandag 21 juli 2008 @ 22:54:59 #105
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_60255791
quote:
Op maandag 21 juli 2008 22:53 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Broek naar beneden en gaan met die banaan. Er zit dan niets anders op.
Ergste wat je kan gebeuren is dat je de volgende dat tussen het nieuws op de FP van fok! staat.
[KNE]-Mod
pi_60256478
allereerst,,,, IK ga naar de kroeg/discotheek om te genieten van een biertje gezellig met de vriendengroep... en gewoon lekker los te gaan, aldan niet op de muziek, da nwel lekker dansen met een meisje.... maar het zal mij een WORST wezen wat mensen van mij vinden. ik zie nooit mensen raar kijken die ken niet dansen, en ook nooit wow jij kan goed dansen:O... who cares iedereen gaat lekker feesten, en een enkeling als jou die wat mij betreft iets tever is doorgeslagen in dr eigendunk, verwacht dat ze in de locale kroeg/club mensen tegenkomt die 1, nerd zijn, en 2, superkoeel.. en het liefst dansen als iemand uit een baggerclip.
ok, misschien wordt je ooit is wakker, of je kijkt teveel mtv. geen id.

verwijzend naar de clips die je post.... hoe wil je op DIE 'muziek' met 'gevoel' dansen?... wordt het dan niet een beetje ongeloofwaardig???

iemand die kan 'dansen' als in die clip @ 4:00 ga je niet vinden in de kroeg, die mensen zijn daar jarenlang voor aan het trainen en het is gewoonweg hun levensstijl.

wat betreft het observeren in de kroeg, qua jongens die kunnen dansen en altijd bij de meisjes staan,,, dat is eerder het niveau van de dames als de perfectheid van die gasten,,
elke opa kan leren dansen, elke opa kan een meid van dat niveau versieren.. maar wat BOEIT het. mij gaat het om de fun met vrienden en vriendinnen, ikga niet naar de kroeg om maar hopeloos iemand te vinden die slim is en kan dansen.

maargoed ik snap het gewoon niet helemaal, maakt niet uit. in ieder geval leuk om over te discussiëren.
  maandag 21 juli 2008 @ 23:24:58 #107
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_60256610
Ik kan ook niet zo goed met iemand dansen, samen lol maken, ok, maar echt dansen? Ik kan alleen mezelf uiten als ik wat meer voor mezelf "dans", heb ik het gevoel. En de ene keer is dat op soul, de andere keer industrial en dan weer sta je een beetje te duwen en te schreeuwen op black metal. En dan weer drink je een paar pints en wat whiskey en dans je niet.
[KNE]-Mod
pi_60256981
quote:
Op maandag 21 juli 2008 23:19 schreef xqlusivv het volgende:

maargoed ik snap het gewoon niet helemaal, maakt niet uit. in ieder geval leuk om over te discussiëren.
Verhaal: Ik vind het jammer dat een redelijk aantal mannelijke studenten niet de dansvloer opgaan, omdat zij denken dat zij niet zo goed kunnen dansen. En verder vind ik het ook jammer dat een aantal jongens die wel durven te dansen... Tja... Het een beetje erg simpel houden, waardoor een soort van synthese niet echt mogelijk is (zie clip: ik bedoel daarmee dat de twee partners elkaar ''aanvoelen'' - het is slechts een illustratie, meer niet).

Volgens mij heb jij mijn 'geklaag/gejammer' niet echt begrepen. Je vat het zo negatief op.
  maandag 21 juli 2008 @ 23:42:04 #109
Profeta Pluriforma
pi_60257098
quote:
Op maandag 21 juli 2008 23:37 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:

[..]

Verhaal: Ik vind het jammer dat een redelijk aantal mannelijke studenten niet de dansvloer opgaan, omdat zij denken dat zij niet zo goed kunnen dansen. En verder vind ik het ook jammer dat een aantal jongens die wel durven te dansen... Tja... Het een beetje erg simpel houden, waardoor een soort van synthese niet echt mogelijk is (zie clip: ik bedoel daarmee dat de twee partners elkaar ''aanvoelen'' - het is slechts een illustratie, meer niet).

Volgens mij heb jij mijn 'geklaag/gejammer' niet echt begrepen. Je vat het zo negatief op.
Maar is het niet gewoon wishful thinking? Ik begrijp zeker wel waar je op doelt. Je zoekt naar een soort harmonie tussen danspartners, waardoor het fysieke wordt ontstegen. Het gaat dan feitelijk niet om het dansen zelf, maar om de chemie die eruit voortkomt. Tja, dat krijg je misschien kunstmatig voor elkaar in film, maar in werkelijkheid denk ik dat het zoeken is naar een speld in een hooiberg.
pi_60257129
ja ik hou gewoonweg niet zo van mensen die zeuren :p
en dat negative opvatten zal wel komen omdat ik moe ben en nu lekker ga slapen:) mijn excuses daarvoor
ik hou gewoonweg niet van kuddedieren, mensen die persee alles maar moeten kunnen, en die muziek hou ik ook niet zo van, maar dat is gewoonweg mijn visie en mening.. discussieer lekker verder:) ik hou mn mond anders zeur ik:p
pi_60257330
quote:
Op maandag 21 juli 2008 22:46 schreef servus_universitas het volgende:
Aldus.Sprak.God, welke vorm van filosoferen trekt jou het meeste in een heerschap aan? Wat zijn de onderwerpen van voorkeur? Met welke filosofen moet hij op de proppen komen? Nietzsche? Hegel? Schopenhauer? Kierkegaard?

Kierkegaard. Echt, hij wekt bij mij allerlei emoties op...
pi_60257349
quote:
Op maandag 21 juli 2008 23:43 schreef xqlusivv het volgende:

ik hou gewoonweg niet van kuddedieren, mensen die persee alles maar moeten kunnen, en die muziek hou ik ook niet zo van,
Okay, welterusten.
  maandag 21 juli 2008 @ 23:52:48 #113
Profeta Pluriforma
pi_60257368
quote:
Op maandag 21 juli 2008 23:51 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:

[..]

Kierkegaard. Echt, hij wekt bij mij allerlei emoties op...
Dus mocht ik een poging willen ondernemen om je hart uit je avatar te stelen, dan zou ik er goed aan doen om in ieder geval Kierkegaard te lezen ?
pi_60257412
quote:
Op maandag 21 juli 2008 23:52 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Dus mocht ik een poging willen ondernemen om je hart uit je avatar te stelen, dan zou ik er goed aan doen om in ieder geval Kierkegaard te lezen ?
Dan heb jij mij in ieder geval binnen.
  maandag 21 juli 2008 @ 23:55:17 #115
Profeta Pluriforma
pi_60257427
quote:
Op maandag 21 juli 2008 23:43 schreef xqlusivv het volgende:
ja ik hou gewoonweg niet zo van mensen die zeuren :p
en dat negative opvatten zal wel komen omdat ik moe ben en nu lekker ga slapen:) mijn excuses daarvoor
ik hou gewoonweg niet van kuddedieren, mensen die persee alles maar moeten kunnen, en die muziek hou ik ook niet zo van, maar dat is gewoonweg mijn visie en mening.. discussieer lekker verder:) ik hou mn mond anders zeur ik:p
De TS verlangt niet van mensen dat ze alles kunnen. De TS houdt van dansen en zou het fijn vinden wanneer haar danspartners het dansen goed beheersen in tegenstelling tot wat in de praktijk doorgaans voorkomt. Daaruit volgt overigens ook direct dat je als man die goed kan dansen juist een uitzondering bent en dus in het geheel niet een kuddedier.
pi_60257481
quote:
Op maandag 21 juli 2008 23:42 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Maar is het niet gewoon wishful thinking? Ik begrijp zeker wel waar je op doelt. Je zoekt naar een soort harmonie tussen danspartners, waardoor het fysieke wordt ontstegen. Het gaat dan feitelijk niet om het dansen zelf, maar om de chemie die eruit voortkomt. Tja, dat krijg je misschien kunstmatig voor elkaar in film, maar in werkelijkheid denk ik dat het zoeken is naar een speld in een hooiberg.
Wat ik al eerder zei... Dat is utopisch... Maar een beetje? Dat mag ik toch wel hopen... Ik heb het namelijk wel meerdere malen meegemaakt, maar meestal is het een beetje springen, of met de heupen zachtjes bewegen...
pi_60257600
quote:
Je zoekt naar een soort harmonie tussen danspartners, waardoor het fysieke wordt ontstegen. Het gaat dan feitelijk niet om het dansen zelf, maar om de chemie die eruit voortkomt.
Prachtig omschreven... *Zwijmel*
  dinsdag 22 juli 2008 @ 00:04:51 #118
Profeta Pluriforma
pi_60257630
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 00:02 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:

[..]

Prachtig omschreven... *Zwijmel*
Ik ben goed bezig, hè, Aldus.Sprak.God ? Nog het één en ander van Kierkegaard lezen, John Travolta bestuderen en ik kom je op mijn witte paard halen.
pi_60257946
jezus ben je nou serieus, probeer je haar nou echt te versieren?
Does the name Dr Pavlov ring a bell?
pi_60257970
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 00:25 schreef steeg het volgende:
''versieren''

Ook op het internet mag je lief zijn, hoor.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 00:27:41 #121
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_60257991
quote:
Op maandag 21 juli 2008 21:56 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:

[..]

Tja, hoe moet ik nou hier op reageren... Jij denkt dat vrouwen niet in staat zijn om boeken te lezen van Nietzsche?
Eerst racistische opmerkingen en nu ook nog gaan gooien met een filosoof die de (een) übermensch gedachte propageerde? Volgens mij ben jij geen zuiver meisje

Maargoed, de redenen dat ik als hoogopgeleide blanke man niet dans:
-Mijn motoriek is abominabel. Dat is altijd al zo geweest, ik ben gewoon niet handig.
-Ik heb totaal geen gevoel voor ritme.
-Ik zit liever aan de bar (en in de zomer buiten) met een goed glas bier of whiskey.
-Kroegen hebben mijn voorkeur, qua sfeer, muziek etc. In een discotheek zul je mij niet vinden.
-Of ik vrouwen teleurstel door niet te dansen zal me worst wezen.
pi_60258022
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 00:27 schreef Heremeteit het volgende:

[..]

Eerst racistische opmerkingen en nu ook nog gaan gooien met een filosoof die de übermensch gedachte propageerde? Volgens mij ben jij geen zuiver meisje

Maargoed, de redenen dat ik als hoogopgeleide blanke man niet dans:
-Of ik vrouwen teleurstel door niet te dansen zal me worst wezen.
Tja, Uebermensch is . Een soort van streven, natuurlijk.

Maar goed, ik begrijp het. Ik vind het slechts jammer, meer niet.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 07:43:10 #123
Profeta Pluriforma
pi_60260173
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 00:25 schreef steeg het volgende:
we zaten toch gewoon wat te ouwehoeren. En wat heeft Jezus er mee te maken?
pi_60260522
Ik kan wel dansen, maar ik begin er niet snel mee. Hoewel het de laatste tijd steeds beter gaat. Heerlijk om gewoon even schijt te hebben aan wat andere mensen denken en helemaal los gaan. Van het voorjaar heb ik 2 uur staan dansen met een meid. In totaal hebben we 3 woorden gezegd of zo, maar man, wat was dat heet.

Jammer genoeg kon ik de volgende dag concluderen dat ze op vakantie was met man en kind(eren) met nog een stel.
pi_60260596
TS zoekt een gast die complexe vergelijkingen kan maken, kan trekken (wortels wel te verstaan) en dus later een goede baan heeft zodat TS thuis kan zitten en kinderen kan verzorgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')