Dat is een algemeen ingeburgerd misverstand, dat alle donkere mensen ritmegevoel hebben.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:38 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik kende ook een neger die klaagde dat iedereen van hem verwachtte dat ie goed kon dansen...
Geweldigquote:Op maandag 21 juli 2008 20:38 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik kende ook een neger die klaagde dat iedereen van hem verwachtte dat ie goed kon dansen...
Daar heb ik dus altijd juist heel weinig verband in kunnen ontdekken, eigenlijk. Misschien dat ze het opvallendst en meest gedurfd seksistisch dansen, en dat ze ook echt durven "met" iemand te dansen (meer "tegen") maar "goed"...quote:Op maandag 21 juli 2008 20:41 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Aanstaande dinsdag/donderdag/vrijdag/zaterdag moet je even in de kroeg observeren welke jongens met de knapste meisjes (studentes) staan te dansen... Check hun dancemoves in combinatie met de beat.
Klagende negersquote:Op maandag 21 juli 2008 20:38 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik kan koken, ik kan afwassen, ik kan strijken, ik kan m'n vieze was in een wasmand dumpen... Er zijn grenzen aan de mannelijke emancipatie hoor.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:15 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Klacht: Leer nou eens dansen. Vrouwen geylen daar op.![]()
Uhm, nu zouden wij goed dansen moeten definieren...quote:Op maandag 21 juli 2008 20:48 schreef ThE_ED het volgende:
En laten we niet flauw doen, hoeveel van de dames zie jij goed dansen?
Nu hebben die het volgens mij ook makkelijker wat dat betreft, een man vind het al goed als ze een beetje sexy beweegt, maar als we het echt over dansen hebben...
quote:Op maandag 21 juli 2008 20:56 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik kan koken, ik kan afwassen, ik kan strijken, ik kan m'n vieze was in een wasmand dumpen... Er zijn grenzen aan de mannelijke emancipatie hoor.
Jaquote:Op maandag 21 juli 2008 20:57 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Dat klopt. Bij vrouwen is het meestal hun ronddingen shaken.... En dat ziet er vaak goed uit.![]()
Niets moet in het leven, behalve ademen, eten, drinken en schijten.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:02 schreef donpsp het volgende:
Waarom moet ik leren dansen? Misschien dat ik er over nadenk als vrouwen hun kennis over voetbal bijspijkeren, dat vind ik geil en wordt ook niet gedaan.
Dus..
Idd, en het ergste is: ik doe het óók nog!quote:Op maandag 21 juli 2008 20:56 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik kan koken, ik kan afwassen, ik kan strijken, ik kan m'n vieze was in een wasmand dumpen... Er zijn grenzen aan de mannelijke emancipatie hoor.
quote:
Dat zou anders kunnen...quote:Van springende jongens tot jongens die hun rechterhand met de beat mee in de lucht slaan.![]()
Mag dat allemaal (vooral dat laatste..) als man zijnde, ook zittend?quote:Op maandag 21 juli 2008 21:05 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Niets moet in het leven, behalve ademen, eten, drinken en schijten.
Agreed, dan kun je beter niet dansen, vind ik dan.quote:
Tuurlijkquote:Op maandag 21 juli 2008 21:08 schreef donpsp het volgende:
[..]
Mag dat allemaal (vooral dat laatste..) als man zijnde, ook zittend?
Behalve dansen. Da's toch ècht een brug te ver.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:06 schreef ThE_ED het volgende:
Idd, en het ergste is: ik doe het óók nog!
Ik weet niet of het (goed) dansen te noemen is, en ik ga sowieso weinig naar gelegenheden waar dat de bedoeling is, maar als ik ergens ben met een dansvloer dan wil ik me ook nog wel bewegen hoor.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:10 schreef nietzman het volgende:
[..]
Behalve dansen. Da's toch ècht een brug te ver.
Hier ook. En terecht.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:26 schreef Gluckskafer het volgende:
Als je bij ons in de kroeg echt serieus gaat dansen wordt je de kroeg uit gesmeten.
quote:Op maandag 21 juli 2008 21:09 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Agreed, dan kun je beter niet dansen, vind ik dan.
Gezellig aan de bar zitten is ook leuk.
Dus ik ben geen racist als ik zeg dat ik het jammer vind dat de gemiddelde zwarte student enorm lui is?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |