abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60542074
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 02:19 schreef star_gazer het volgende:
Wat is het nut van dansen? Ik vind het maar een primitieve en debiele vorm van het paringsritueel. Ik heb er al helemaal een godgeklaagde tyfushekel aan wanneer mensen je bij wijze van compuslieve dwangneurose de dansvloer op trekken. Zo van 'als ik mezelf voor lul zet, doe jij dat ook'. Je kent het wel; je tante op een trouwerij. Ik kan niet dansen en wil niet dansen. Toen niet, nu niet en nooit niet. Het is niet zo dat ik niet wil dansen omdat ik het niet kan. Au contraire, ik kan niet dansen omdat ik het niet wil. Het heeft gewoonweg geen nut. Muziek is ook mooi zonder je tot het 'kijk-mij' niveau van het dansen te verlagen. Laat mij lekker in lichamelijke rust genieten van een mooie plaat; dan mag jij je als een Bokito / Bokita uitsloven voor de wijfjes/mannetjes. Wie weet mag je dan zelfs paren vanavond
Okay. Jouw klacht is bij deze ook gelezen.
  maandag 4 augustus 2008 @ 02:57:27 #252
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_60542090
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 02:52 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:

[..]

Okay. Jouw klacht is bij deze ook gelezen.
Je hebt het gelezen
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_60542156
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 02:19 schreef star_gazer het volgende:
Wat is het nut van dansen? Ik vind het maar een primitieve en debiele vorm van het paringsritueel. Ik heb er al helemaal een godgeklaagde tyfushekel aan wanneer mensen je bij wijze van compuslieve dwangneurose de dansvloer op trekken. Zo van 'als ik mezelf voor lul zet, doe jij dat ook'. Je kent het wel; je tante op een trouwerij. Ik kan niet dansen en wil niet dansen. Toen niet, nu niet en nooit niet. Het is niet zo dat ik niet wil dansen omdat ik het niet kan. Au contraire, ik kan niet dansen omdat ik het niet wil. Het heeft gewoonweg geen nut. Muziek is ook mooi zonder je tot het 'kijk-mij' niveau van het dansen te verlagen. Laat mij lekker in lichamelijke rust genieten van een mooie plaat; dan mag jij je als een Bokito / Bokita uitsloven voor de wijfjes/mannetjes. Wie weet mag je dan zelfs paren vanavond
wat jammer dat je zo sober en ingehouden van je muziek moet genieten.
underground forever baby
pi_60543353
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 02:42 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Mits een wereldomvattende oceaan aan bier kan het wel
Ik was alleen met dat meisje erheen, en aangezien zij de bob was en ik dronken niet de meest aantrekkelijke jongen ben, heb ik het heel beschaafd bij 3 biertjes gehouden .
Hoera! Weer een kuttopic!
pi_60543389
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 23:08 schreef pisnicht het volgende:
Ik kan geweldig goed neuken. Wat heb je dan liever; iemand die een leuk dansje kan doen of iemand die je laat klaarkomen alsof je de staatsloterij hebt gewonnen
Je danst zoals je in bed bent..
  maandag 4 augustus 2008 @ 09:37:44 #256
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_60543602
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 09:21 schreef Knekwurst het volgende:

[..]

Lol, jahoor. Wat een slechte drogreden om iemand mee te willen beledigen.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  maandag 4 augustus 2008 @ 11:04:24 #257
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_60545090
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 09:21 schreef Knekwurst het volgende:

[..]

Ik kan me niet herinneren dat ik je ooit heb geneukt óf met je heb gedanst?
Even voor de goede orde, de keuze van mijn nick is niet gebaseerd op mijn seksuele geaardheid mocht je dat hebben gehoopt.
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
  maandag 4 augustus 2008 @ 12:13:18 #258
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_60546495
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 03:13 schreef Laton het volgende:

[..]

wat jammer dat je zo sober en ingehouden van je muziek moet genieten.
Ik houd dan ook van ingetogen muziek (ambient, lounge)

Tuurlijk kan ik op z'n tijd ook 'wildere' muziek waarderen (dance, trance, house enz), maar ik heb dan echt geen last van opkomende spierspasmen.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_60589603
Same.

Maar ik begrijp de klacht en kan me wel voorstellen dat het frustrerend is voor een dansliefhebber dat deze kunstvorm zo erg naar de achtergrond is verdrongen.
Ik doe hier niet aan mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')