Okay. Jouw klacht is bij deze ook gelezen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 02:19 schreef star_gazer het volgende:
Wat is het nut van dansen? Ik vind het maar een primitieve en debiele vorm van het paringsritueel. Ik heb er al helemaal een godgeklaagde tyfushekel aan wanneer mensen je bij wijze van compuslieve dwangneurose de dansvloer op trekken. Zo van 'als ik mezelf voor lul zet, doe jij dat ook'. Je kent het wel; je tante op een trouwerij. Ik kan niet dansen en wil niet dansen. Toen niet, nu niet en nooit niet. Het is niet zo dat ik niet wil dansen omdat ik het niet kan. Au contraire, ik kan niet dansen omdat ik het niet wil. Het heeft gewoonweg geen nut. Muziek is ook mooi zonder je tot het 'kijk-mij' niveau van het dansen te verlagen. Laat mij lekker in lichamelijke rust genieten van een mooie plaat; dan mag jij je als een Bokito / Bokita uitsloven voor de wijfjes/mannetjes. Wie weet mag je dan zelfs paren vanavond![]()
Je hebt het gelezenquote:Op maandag 4 augustus 2008 02:52 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Okay. Jouw klacht is bij deze ook gelezen.
wat jammer dat je zo sober en ingehouden van je muziek moet genieten.quote:Op maandag 4 augustus 2008 02:19 schreef star_gazer het volgende:
Wat is het nut van dansen? Ik vind het maar een primitieve en debiele vorm van het paringsritueel. Ik heb er al helemaal een godgeklaagde tyfushekel aan wanneer mensen je bij wijze van compuslieve dwangneurose de dansvloer op trekken. Zo van 'als ik mezelf voor lul zet, doe jij dat ook'. Je kent het wel; je tante op een trouwerij. Ik kan niet dansen en wil niet dansen. Toen niet, nu niet en nooit niet. Het is niet zo dat ik niet wil dansen omdat ik het niet kan. Au contraire, ik kan niet dansen omdat ik het niet wil. Het heeft gewoonweg geen nut. Muziek is ook mooi zonder je tot het 'kijk-mij' niveau van het dansen te verlagen. Laat mij lekker in lichamelijke rust genieten van een mooie plaat; dan mag jij je als een Bokito / Bokita uitsloven voor de wijfjes/mannetjes. Wie weet mag je dan zelfs paren vanavond![]()
Ik was alleen met dat meisje erheen, en aangezien zij de bob was en ik dronken niet de meest aantrekkelijke jongen ben, heb ik het heel beschaafd bij 3 biertjes gehoudenquote:Op maandag 4 augustus 2008 02:42 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Mits een wereldomvattende oceaan aan bier kan het wel
Je danst zoals je in bed bent..quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:08 schreef pisnicht het volgende:
Ik kan geweldig goed neuken. Wat heb je dan liever; iemand die een leuk dansje kan doen of iemand die je laat klaarkomen alsof je de staatsloterij hebt gewonnen
Lol, jahoor. Wat een slechte drogreden om iemand mee te willen beledigen.quote:
Ik kan me niet herinneren dat ik je ooit heb geneukt óf met je heb gedanst?quote:
Ik houd dan ook van ingetogen muziek (ambient, lounge)quote:Op maandag 4 augustus 2008 03:13 schreef Laton het volgende:
[..]
wat jammer dat je zo sober en ingehouden van je muziek moet genieten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |