abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 augustus 2008 @ 22:04:12 #226
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_60536110
Ik vind dat elke man moet kunnen dansen, maakt niet uit of je jezlef voor lul zet of niet.....
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
pi_60536216
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 10:40 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Jeetje zeg, je lijkt wel een klein kind wat heel hard blijft krijsen dat ze echt wel gelijk heeft in de hoop dat je uiteindelijk je zin krijgt.

tis heel simpel: voor jou maakt het uit wat er gedraait wordt (je vindt het idee dat mannen willen dansen op herkenbare hits uit de afgelopen decennia blijkbaar belachelijk, maar verwacht wel dat ze op Tom Snare willen dansen). Omgekeerd geldt dat voor mannen ook, die willen niet op jouw muziekstijl dansen. Face it. Dan kan je wel volharden in dat het niet uitmaakt, maar dat doet het wel. Maar ja, je kop in het zand steken en heel hard NANANANANANNA roepen werkt natuurlijk veel makkeliker dan toegeven dat je verkeerd bezig bent.
Serieus, WorldOrder en Tom Snare... Als jij het nou over Slayer (als jouw voorkeur) en Tom Snare hebt... Dan begrijp ik het dat jij met alcohol op niet WIL dansen op bijvoorbeeld Tom Snare.
pi_60536244
quote:
Op maandag 21 juli 2008 20:26 schreef Kanonskogel het volgende:
De femenisering van de maatschappij is aan het doorslaan. Het wordt weer tijd dat de vrouw weer gewoon achter het aanrecht staat.
Hahahaha, eensch...
  zondag 3 augustus 2008 @ 22:11:46 #229
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_60536318
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 22:08 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:

[..]

Serieus, WorldOrder en Tom Snare... Als jij het nou over Slayer (als jouw voorkeur) en Tom Snare hebt... Dan begrijp ik het dat jij met alcohol op niet WIL dansen op bijvoorbeeld Tom Snare.
Nee, ook niet als ik nuchter ben, want Tom Snare e.a. is kutmuziek. Heel simpel. Jouw smaak past gewoon niet bij waar mannen op willen dansen. Dan kan je wel gaan volhouden dat ze dat maar moeten, maar er is een groot verschil tussen New Order (dus niet World order ) en die crap die jij waardeert. Maarja, je bent vast te intellectueel na het lezen van de Wereld van Sophie om dat te willen toegeven.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_60536428
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 22:11 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Nee, ook niet als ik nuchter ben, want Tom Snare e.a. is kutmuziek. Heel simpel.
Zucht... Okay E. Jij weigert te dansen (zelfs in een dronken bui) op hedendaagse kutmuziek in een dansgelegenheid. Prima.
pi_60536590
Overigens heb ik afgelopen week een aantal nieuwe interessante jongemannen ontmoet die vrij goed konden dansen. Meer! Meer!
pi_60536611
The Secret Werkt.
pi_60537017
Ik heb gedanst gisteren

Het was wel op apres ski muziek, is dat erg?
Hoera! Weer een kuttopic!
pi_60537321
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 22:36 schreef Trannellius het volgende:
Ik heb gedanst gisteren

Met een aantrekkelijk meisje?
pi_60537363
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 22:49 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:

[..]

Met een aantrekkelijk meisje?
Best wel ja

Te verlegen om wat te doen en begreep haar hints niet helemaal, maar komt goed
pi_60537427
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 22:50 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Best wel ja

Te verlegen om wat te doen en begreep haar hints niet helemaal, maar komt goed
  zondag 3 augustus 2008 @ 22:56:13 #237
215581 bondgirl007
Ja, echt waar!
pi_60537514
Maar hoe moet een jongen dan dansen?

Het ziet er in mijn optiek namelijk totaal niet uit als een jongen heel vrouwelijk met zijn heupen gaat bewegen en al die dingen.
Denk erover na.
  zondag 3 augustus 2008 @ 23:00:20 #238
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_60537627
quote:
Op maandag 21 juli 2008 20:15 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Ik vind het zo jammer dat de gemiddelde blanke student niet zo goed kan dansen.
Das onzin dat blanken niet kunnen dansen. Ik ken toevallig een jongen, die woont in zo’n klein dorpje onder Zwolle, ik weet niet hoe het heet, maar daar woont die al een hele tijd, daar woont die in een kamer die die van z’n zus heeft gekregen, want ze zus woonde d’r eerst met een jongen waar ze heel erg verliefd op was, was een jongen die woonde ook ergens daar in de buurt en dan ze elkaar samen ontmoet op school, waren heel erg verlief geworden op elkaar, maar die jongen ging een halfjaar studeren in Australië en als terug kwam hadden ze afgesproken, gaan ze samen trouwen. Dus dat meisje zat te wachten in die kamer tot hij terug zou komen uit Australië. Maar die jongen was gelijk verliefd op een ander meisje en dat meisje had zo iets van: ja, ik krijg geen post meer, hoe kan dat nou? En hij zit daar met een ander wijf! En zij wachten, wachten, wachten en op een gegeven moment, na een halfjaar stond die op Schiphol, want hij moest toch weer terug naar Nederland en zij: Oh, ik ben zo blij dat je er weer bent! En hij: Ja sorry, maar ik ben verliefd op een ander meisje. OOHHHHH, jij…. Maar toen mocht zij die kamer houden en toen zij ze: ja, ik hoef die kamer niet meer. Ja, toen dacht ze, dan ga ik maar onderverhuren. Ging ze hem onderverhuren. Toen heeft ze hem eerst onderverhuurt aan een meisje, was een heel raar meisje, die was op een gegeven moment bij de Jehova Getuiges, maar dat meisje was ?? van die Jehova Getuigen en ging totaal door het lint! Ging zuipen, snuiven, spuiten, kontje verkopen aan het station. Was verschrikkelijk! Was één grote teringzooi. Dus die kamer was zo’n zooi. Ja, je moet d’r uit, want d’r zitten ratten, kakkerlakken, konijnen en weet ik niet, grote dingen. Muizen zaten d’r ook! Ja, je moet eruit! Dus dat meisje ging eruit, en toen was die kamer weer leeg en dat meisje dacht, wat moet ik nou doen, wie moet er nou in? Ik zet m’n broer erin, want haar broer was op een gegeven moment vanuit dat kleine dorp naar de grote stad gegaan, maar die hoorde helemaal niet thuis in die grote stad, hoorde helemaal niet thuis in de grote stad. Ja, maar die had zoiets van, ja ik ga naar de grote stad, maar na een week was die al weer terug. Betrapt! Maar eh, enfin, de volgende dag, dat meisje, ga ik met een smoes vragen of hij zou lang op die kamer past en dan blijf hij lekker hier. Ja, kan je een beetje op m’n kamer passen. Ja, wanneer ben je dan terug? Enne toen zou die op die kamer passen. Maar in het begin, ging die op die kamer allemaal cursussen doen, grote plannen: dirigent worden, dit en dat. Ik zit dadelijk in de meubelfabriek, maar dat maakt niet uit, is ook belangrijk. Maar in elk geval, van die jongen kreeg ik dus laatst een telegram en daar schreef die in: “Ik kan ook dansen.”
pi_60537766
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 23:00 schreef SjonLok het volgende:

[..]

Das onzin dat blanken niet kunnen dansen. Ik ken toevallig een jongen, die woont in zo’n klein dorpje onder Zwolle, ik weet niet hoe het heet, maar daar woont die al een hele tijd, daar woont die in een kamer die die van z’n zus heeft gekregen, want ze zus woonde d’r eerst met een jongen waar ze heel erg verliefd op was, was een jongen die woonde ook ergens daar in de buurt en dan ze elkaar samen ontmoet op school, waren heel erg verlief geworden op elkaar, maar die jongen ging een halfjaar studeren in Australië en als terug kwam hadden ze afgesproken, gaan ze samen trouwen. Dus dat meisje zat te wachten in die kamer tot hij terug zou komen uit Australië. Maar die jongen was gelijk verliefd op een ander meisje en dat meisje had zo iets van: ja, ik krijg geen post meer, hoe kan dat nou? En hij zit daar met een ander wijf! En zij wachten, wachten, wachten en op een gegeven moment, na een halfjaar stond die op Schiphol, want hij moest toch weer terug naar Nederland en zij: Oh, ik ben zo blij dat je er weer bent! En hij: Ja sorry, maar ik ben verliefd op een ander meisje. OOHHHHH, jij…. Maar toen mocht zij die kamer houden en toen zij ze: ja, ik hoef die kamer niet meer. Ja, toen dacht ze, dan ga ik maar onderverhuren. Ging ze hem onderverhuren. Toen heeft ze hem eerst onderverhuurt aan een meisje, was een heel raar meisje, die was op een gegeven moment bij de Jehova Getuiges, maar dat meisje was ?? van die Jehova Getuigen en ging totaal door het lint! Ging zuipen, snuiven, spuiten, kontje verkopen aan het station. Was verschrikkelijk! Was één grote teringzooi. Dus die kamer was zo’n zooi. Ja, je moet d’r uit, want d’r zitten ratten, kakkerlakken, konijnen en weet ik niet, grote dingen. Muizen zaten d’r ook! Ja, je moet eruit! Dus dat meisje ging eruit, en toen was die kamer weer leeg en dat meisje dacht, wat moet ik nou doen, wie moet er nou in? Ik zet m’n broer erin, want haar broer was op een gegeven moment vanuit dat kleine dorp naar de grote stad gegaan, maar die hoorde helemaal niet thuis in die grote stad, hoorde helemaal niet thuis in de grote stad. Ja, maar die had zoiets van, ja ik ga naar de grote stad, maar na een week was die al weer terug. Betrapt! Maar eh, enfin, de volgende dag, dat meisje, ga ik met een smoes vragen of hij zou lang op die kamer past en dan blijf hij lekker hier. Ja, kan je een beetje op m’n kamer passen. Ja, wanneer ben je dan terug? Enne toen zou die op die kamer passen. Maar in het begin, ging die op die kamer allemaal cursussen doen, grote plannen: dirigent worden, dit en dat. Ik zit dadelijk in de meubelfabriek, maar dat maakt niet uit, is ook belangrijk. Maar in elk geval, van die jongen kreeg ik dus laatst een telegram en daar schreef die in: “Ik kan ook dansen.”
WTF

Trouwens is de TS toevallig negerin, dat ze zegt dat blanken niet kunnen dansen? Ik heb anders genoeg gangsters gezien die precies doen wat de OP omschrijft.

Overigens dans ik heeeeeeel af en toe en alleen met z'n tweeen
Cool story, Hansel.
pi_60537803
quote:

[..]

Neen, menig meisje valt niet te imponeren door een "hilarisch" stukje van een cabaretier te citeren, als zijnde het je eigen verzonnen tekst.
  zondag 3 augustus 2008 @ 23:08:25 #241
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_60537857
Ik kan geweldig goed neuken. Wat heb je dan liever; iemand die een leuk dansje kan doen of iemand die je laat klaarkomen alsof je de staatsloterij hebt gewonnen
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_60537952
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 23:08 schreef pisnicht het volgende:
Ik kan geweldig goed neuken. Wat heb je dan liever; iemand die een leuk dansje kan doen of iemand die je laat klaarkomen alsof je de staatsloterij hebt gewonnen
  zondag 3 augustus 2008 @ 23:17:01 #243
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_60538089
Dansen is overrated. Alleen leuk als je je met goed gezelschap bevindt.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  zondag 3 augustus 2008 @ 23:24:25 #244
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_60538275
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 23:11 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:

[..]

Bend over plz
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
  zondag 3 augustus 2008 @ 23:36:06 #245
165512 MASD
Music is dead.
pi_60538630
Na dit weekend moet ik helaas toegeven dat het inderdaad ernstig is met de blanke medemens. Weet, ik was naar een optreden (hip-hop) waar meer als de helft uit de blanke middenklas bestond. Terwijl ik dus met een aantal negers zat te bouncen en te dansen stond dit volk een beetje stil om af en toe even een hand in de lucht te steken en deze a-ritmisch met de muziek mee te bewegen.

Zonde.
Long live music.
  zondag 3 augustus 2008 @ 23:56:47 #246
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60539292
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  maandag 4 augustus 2008 @ 00:06:15 #247
166463 Stommie
dat zeg ik..
pi_60539562
quote:

[..]

bier en tieten
was die hele lap tekst de moeite waard te lezen?
.
pi_60541788
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 23:36 schreef MASD het volgende:
Na dit weekend moet ik helaas toegeven dat het inderdaad ernstig is met de blanke medemens. Weet, ik was naar een optreden (hip-hop) waar meer als de helft uit de blanke middenklas bestond. Terwijl ik dus met een aantal negers zat te bouncen en te dansen stond dit volk een beetje stil om af en toe even een hand in de lucht te steken en deze a-ritmisch met de muziek mee te bewegen.

Zonde.
Wigger in da house! Maar idd, zelfs de head nod doen ze verkeerd.

Onze MASD brengt me wel op een idee: Zoek het eens in de hoek van de latin lovers. Blank, mét dansskills. Muy caliente.
full stops and exclamation marks
  maandag 4 augustus 2008 @ 02:19:13 #249
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_60541843
Wat is het nut van dansen? Ik vind het maar een primitieve en debiele vorm van het paringsritueel. Ik heb er al helemaal een godgeklaagde tyfushekel aan wanneer mensen je bij wijze van compuslieve dwangneurose de dansvloer op trekken. Zo van 'als ik mezelf voor lul zet, doe jij dat ook'. Je kent het wel; je tante op een trouwerij. Ik kan niet dansen en wil niet dansen. Toen niet, nu niet en nooit niet. Het is niet zo dat ik niet wil dansen omdat ik het niet kan. Au contraire, ik kan niet dansen omdat ik het niet wil. Het heeft gewoonweg geen nut. Muziek is ook mooi zonder je tot het 'kijk-mij' niveau van het dansen te verlagen. Laat mij lekker in lichamelijke rust genieten van een mooie plaat; dan mag jij je als een Bokito / Bokita uitsloven voor de wijfjes/mannetjes. Wie weet mag je dan zelfs paren vanavond

[ Bericht 47% gewijzigd door star_gazer op 04-08-2008 02:31:29 ]
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  maandag 4 augustus 2008 @ 02:42:22 #250
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_60542017
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 22:36 schreef Trannellius het volgende:
Ik heb gedanst gisteren

Mits een wereldomvattende oceaan aan bier kan het wel
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')