Vooral als je bijvoorbeeld zo'n 3 uren in de auto hebt gezeten, moet zeiken als een dolle stier en er uiteindelijk wanneer het zo ver is en je zeikstraal met 2 BAR d'r uit knalt.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En bij de typische Nederlandse plee pot, dus met plankje, komt er ALTIJD iets naast.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:26 schreef Tuvai.net het volgende:
Wie de neuk gaat als kerel zijnde nou zittend kletteren?
Jouw vriend kan hem gewoon staand erinhangen zonder te spetteren.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:22 schreef pussydeluxe het volgende:
Mannen die zittend plassen zijn:
- echte mannen (waarom staan als ik kan zitten)
- houden rekening met de vrouwen, want mannen die staand plassen "spetteren"* en schudden daarna alles nog eens lekker uiten wie maakt dat schoon?
Mannen die zittend plassen.
* Check je wc-deur/muur
Behalve als ie te vroeg terug trekt.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:11 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Jouw vriend kan hem gewoon staand erinhangen zonder te spetteren.
Nee, maar nu ook weer wel.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Behalve als ie te vroeg terug trekt.
Of bedoelde je dat niet.
En daarom is hij tegen zittende mannen, kan-ie niet naar hun leuter gluren.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:27 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
waarom bespioneer jij plassende mannen ?
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:34 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Zitten ftw. Tenzij je het fijn vindt om je eigen voeten onder te spetteren. Zelfs op de meest optimale invalshoek zijn normale WCs gewoon niet geschikt om staand te plassen. Vooral bij vreemden thuis is het gewoonweg asociaal om het toilet onder te zeiken.
Of hebben de staanders hier gewoon last van "lage druk"?
Jouw straal (en de mijne trouwens ook) gaat dan wel recht de pot in, dat gebeurt met zoveel vaart dat het vanaf daar weer er uit spettert, heeft dus geen ene flikker met mikken te maken. Het wordt vies. Maak anders een tijdje zelf de plee schoon, kom je er wel achter.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:50 schreef Tuvai.net het volgende:
Dus staand zeiken betekent meteen dat je de hele troon onderspettert?
Leer ander eens effe mikken, noobs.
En dan nog.. het is een plee for christ sake! die hoort onder de pis en stront te zitten, kun je tenminste zien dat ie gebruikt wordt. Nou en dan heb je wat spetters op je been... pis is STERIEL.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:50 schreef Tuvai.net het volgende:
Dus staand zeiken betekent meteen dat je de hele troon onderspettert?
Leer ander eens effe mikken, noobs.
Nogmaals, kwestie van mikken. Ja, als jij met volle druk op 't kristalporselein gaat mikken dan wil het wel spetteren ja, heb je echter totaal geen last van als je fatsoenlijk naar 't water zeikt. ALS ik de plee vervuil dan maak ik die wel schoon ja, deden al die noobs die niet kunnen mikken dat maar 's.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jouw straal (en de mijne trouwens ook) gaat dan wel recht de pot in, dat gebeurt met zoveel vaart dat het vanaf daar weer er uit spettert, heeft dus geen ene flikker met mikken te maken. Het wordt vies. Maak anders een tijdje zelf de plee schoon, kom je er wel achter.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:02 schreef Ps2K het volgende:
Mannen die zittend pissen zouden hun lul weer moeten inleveren
Of wanneer je net een uur van tevoren geneukt hebt of zo.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:06 schreef Vodkadruppel het volgende:
Soms he, dan is de voorhuid niet goed teruggetrokken en dan knalt die straal met een afwijking van 45 graden zo naast de pot!
Jouw sig.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:37 schreef stbabylon het volgende:
Oh, ik heb nog een belangrijke reden. Serie/film op het computerscherm, computer en wc op 1 lijn. Deur openlaten. Niet meer nodig om de boel op pauze te zetten voor een plas pauze. Moet ik wel gaan zitten.
Ja, dat bedoel ik.quote:
quote:
Met zo'n ranzige plastuit zeker?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:07 schreef solar22 het volgende:
Verbazingwekkend dit
Ik had niet verwacht dat er nog zoveel mannen zitten pissen en ik altijd maar denken dat alleen homo's dat deden (of misschien is dat alsnog het geval)
Enfin de volgende topic gaat zeker over vrouwen die staand plassen? (wat dan wel weer ok is)
En als een man zegt dat ik mooi ben is het ineens minder waar? Ik trek me niks aan van geslachtelijke grenzen. Ik ben zeer vooruitstrevend.quote:
Waarom zitten als je kunt staanquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:08 schreef zovty het volgende:
Waarom staan als je kunt zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |