quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:27 schreef J.Herrer het volgende:
Als ik zit te stinken pis ik gewoon zittend, wat is je probleem? ik ga niet helemaal opstaan enzo
1x per dag!? jezus hoeveel tijd dacht je dat ik had? Ik gebruik die plee hoogstens 1-2x per dag (Ik schijt op het werk en pis 's ochtends onder de douchequote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Gatverdamme smeerpijp.
Een toilet maak je dagelijks of op zijn minst een keer per week schoon.
Zeker als je zo'n staande zeikerd bent. Als je dan maar eens per maand het toilet schoonmaakt moet je de gele spetters er zowat met een plamuurmes afsteken goorlap.
Onder de douche pissenquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:19 schreef Ps2K het volgende:
[..]
1x per dag!? jezus hoeveel tijd dacht je dat ik had? Ik gebruik die plee hoogstens 1-2x per dag (Ik schijt op het werk en pis 's ochtends onder de douche)
Echt jij leeft in een andere wereld als je dacht dat je met een fulltime baan ook nog eens tijd / zin hebt om iedere dag je huis schoon te maken.
Hehe koningquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:19 schreef Ps2K het volgende:
[..]
1x per dag!? jezus hoeveel tijd dacht je dat ik had? Ik gebruik die plee hoogstens 1-2x per dag (Ik schijt op het werk en pis 's ochtends onder de douche)
Echt jij leeft in een andere wereld als je dacht dat je met een fulltime baan ook nog eens tijd / zin hebt om iedere dag je huis schoon te maken.
Jij denkt dat je de enige bent met een fulltime baan?quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:19 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik ben iig geen cleanfreak die het nodig vind om iedere dag zijn huis te poetsen. Kan mijn tijd wel beter besteden.quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:32 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Jij denkt dat je de enige bent met een fulltime baan?
Lezen was nooit je sterkste punt hèquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:23 schreef 2609 het volgende:
wtf man i kben 1 dag niet hier en meteen zoveel gepost ik wist dat ik goed topic had gemaakt iedereen is het ook met me eens kan niet anders
Ik weet niet hoe jouw huis eruit ziet maar mijn huis is groter dan alleen het toilet.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:06 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik ben iig geen cleanfreak die het nodig vind om iedere dag zijn huis te poetsen. Kan mijn tijd wel beter besteden.
Als ik ooit een vrouw tegenkom die op mij valt omdat ik als een macho pis dan weet ik direct wie ik moet bellenquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:37 schreef helldeskr het volgende:
Mannen , mannen het is heel simpel eigenlijk...
Als ik alleen ben pis ik zittend..liefst in combi met ff schijten..
Boekie, peukie erbij ff relaxen....
Is er een potentieel nuekvriendinnetje in huis..dan de badkamerdeur open houden en staand pissen.
Ff richten zodat je niet op t plateau pist maar in t water..dat klettert dan zo lekker.
Net alsof je pist als een paard..das dan weer imponerend macho gedrag
quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:37 schreef helldeskr het volgende:
Mannen , mannen het is heel simpel eigenlijk...
Als ik alleen ben pis ik zittend..liefst in combi met ff schijten..
Boekie, peukie erbij ff relaxen....
Is er een potentieel nuekvriendinnetje in huis..dan de badkamerdeur open houden en staand pissen.
Ff richten zodat je niet op t plateau pist maar in t water..dat klettert dan zo lekker.
Net alsof je pist als een paard..das dan weer imponerend macho gedrag
Als ik niet kook hoef ik niks schoon te maken op het aanrecht. Als ik de vloer niet smerig vind hoef ik ook niet te stofzuigen. Ik zal vanavond eens een foto maken van mijn wc en dan zul je zien dat zelfs na 1,5 week STAAND pissen deze er nog brandschoon uitziet.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:32 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jouw huis eruit ziet maar mijn huis is groter dan alleen het toilet.![]()
Maar toilet, aanrechtblad, gasfornuis, snijplanken e.d. zijn wel dingen die ik dagelijks schoonmaak ja. Twee tellen werk en wel zo hygiënisch. Maar als jij als een varken IT'er wilt leven ga vooral je gang.
Edit; had even iets verkeerd begrepen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:06 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik ben iig geen cleanfreak die het nodig vind om iedere dag zijn huis te poetsen. Kan mijn tijd wel beter besteden.
Hij pist tenminste wel staandquote:
quote:Op maandag 21 juli 2008 21:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ach T, jij bent vast zo'n vrouw die eerst een leuke HTS'er of HEAO'er aan de haak slaat, gaat samenwonen, trouwen et cetera, en vervolgens de arme man helemaal tam maakt, de afwas leert, en zelfs zo weet af te richten dat hij zittend 'op het potje gaat.'
Daarna ga je hem toch wel heel erg saai vinden, mannetje wordt waarschijnlijk vanzelf al minder potent, maar mag er sowieso niet meer op.
Vervolgens kom ga jij met een vriendin naar een popconcert en loopt daar een stoere biker, militair of zakenman tegen het lijf, springt bij hem achterop de brommert en laat je achter de Zeedijk door hem volblaffen. Zo gaat het iedere keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |