Zo'n onnozele reactie had ik wel verwacht gezien het hoge hippiegehalte op dit forum. Ik hoop dat wij nooit collegas worden.quote:Op maandag 21 juli 2008 19:46 schreef Harpert het volgende:
Verkouden zijn ziek noemen
TS is een ziektewet uitbuiter!
Dat hoop ik inderdaad ook, aangezien jij zo'n collega zal zijn die zich om alle kleine pijntjes ziekmeldtquote:Op maandag 21 juli 2008 19:51 schreef AnalQueen het volgende:
[..]
Zo'n onnozele reactie had ik wel verwacht gezien het hoge hippiegehalte op dit forum. Ik hoop dat wij nooit collegas worden.
En waar baseer jij die aanname op? Ik ben vrijwel nooit ziek, behalve als malloten zoals mijn collega dus op komen dagen terwijl ze ziek zijn en mij aansteken. En klaarblijkelijk ben jij ook zo'n figuur.quote:Op maandag 21 juli 2008 19:53 schreef Harpert het volgende:
[..]
Dat hoop ik inderdaad ook, aangezien jij zo'n collega zal zijn die zich om alle kleine pijntjes ziekmeldt
Mietjes zijn hetquote:Op maandag 21 juli 2008 20:01 schreef Lariekoek het volgende:
Mensen die met een verkoudheidje thuis blijven
Zeg ik ergens dat jij vaak ziek bent? Neequote:Op maandag 21 juli 2008 19:56 schreef AnalQueen het volgende:
[..]
En waar baseer jij die aanname op? Ik ben vrijwel nooit ziek, behalve als malloten zoals mijn collega dus op komen dagen terwijl ze ziek zijn en mij aansteken. En klaarblijkelijk ben jij ook zo'n figuur.
Bij verkoudheid denk ik eerder aan groene klodders snot die je om de haverklap uit je neus moet snuiten/pulken.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:03 schreef AnalQueen het volgende:
Maar jullie zullen bij een verkoudheid wel denken aan een beetje hoofdpijn of iets dergelijks.
Hier wat uitleg van wikipediaquote:Op maandag 21 juli 2008 20:03 schreef AnalQueen het volgende:
Ik weet niet wat jullie onder verkoudheid verstaan, maar bij een flinke verkoudheid ben je al bijna even ziek als iemand met griep, alleen is het een stuk besmettelijker. Gewoon oprotten en van de werkvloer wegblijven dus, die moralistische instelling van jullie is goed bedoeld, dat ik snap ik ook wel, maar je doet er meer schade mee dan goed. Maar jullie zullen bij een verkoudheid wel denken aan een beetje hoofdpijn of iets dergelijks.
Sorry maar 50% is wel erg extreem hoor.quote:Als je goed verkouden bent, dan ben je zo'n 50% van je productiveit kwijt
Ik heb een hekel aan mensen die thuis blijven als ze verkouden zijn. Ook jou percentage is kul. Maar zelfs met je percentage van 50% is het nog altijd meer dan 0% !!quote:Op maandag 21 juli 2008 19:39 schreef AnalQueen het volgende:
Verdomme, vandaag weer zo'n sul op m'n werk die op komt dagen terwijl hij zwaar verkouden is, alleen maar om te proberen uit te stralen dat hij geen mietje is en een echte doorzetter, maar die hond snapt niet dat het alleen maar nadelen met zich mee brengt.
Als je goed verkouden bent, dan ben je zo'n 50% van je productiveit kwijt, dus of je nou twee dagen uitziekt thuis en de resterende drie dagen gaat werken op volle kracht, of dat je de volledige werkweek aanwezig bent maar je lichaam dus niet de kans geeft om te genezen waardoor je twee keer zo lang ziek bent (en dus voor vier dagen maar voor de helft productief en één volle), maakt qua productiveit niets uit omdat je in beide gevallen in totaal voor drie volle dagen productief bent geweest.
Echter brengt ziek op je werk komen allerlei nadelen met zich mee en dat is dat je je collegas ten eerste constant afleidt met je ranzige gesnotter en gesnuit, maar je loopt ook nog eens het risico dat je de rest aansteekt en zij vervolgens ook allemaal ziek worden en dan is de productiveit op jouw afdeling al helemaal ver te zoeken.
Helaas ontbrak het deze malloot aan dat inzicht, waardoor ik de hele dag naar dat gesnotter en gejank van hem moest luisteren. Ook voel ik mezelf nu al verkouden worden en dat komt door hem.
Klacht: je moet verdomme thuis blijven als je ziek bent!
Als ik mijn collega vandaag zag werken dan heb ik hem nog gematst met die 50%, terwijl hij onder normale omstandigheden toch wel het schoolvoorbeeld is van een harde werker.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:11 schreef cheqy het volgende:
[..]
Sorry maar 50% is wel erg extreem hoor.![]()
Of jij moet zo een watje zijn?
Pas je profiel even aan.. Verander je geslacht daar even.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:03 schreef AnalQueen het volgende:
Ik weet niet wat jullie onder verkoudheid verstaan, maar bij een flinke verkoudheid ben je al bijna even ziek als iemand met griep, alleen is het een stuk besmettelijker. Gewoon oprotten en van de werkvloer wegblijven dus, die moralistische instelling van jullie is goed bedoeld, dat ik snap ik ook wel, maar je doet er meer schade mee dan goed. Maar jullie zullen bij een verkoudheid wel denken aan een beetje hoofdpijn of iets dergelijks.
Ach man, rot op met dat hippiegelul van je. Zieke mensen hebben niks te zoeken op de werkvloer, punt. Je moet juist blij zijn als zo'n bacillenbom lekker uitziekt thuis ipv op werk zodat jij en je collegas er geen last van hebben.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:15 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan mensen die thuis blijven als ze verkouden zijn. Ook jou percentage is kul. Maar zelfs met je percentage van 50% is het nog altijd meer dan 0% !!
Ik heb een hekel aan die sukkels die de kantjes er af lopen... Prutsers zijn het... ZO !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |