abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 juli 2008 @ 19:39:21 #1
215333 AnalQueen
I will fuck you in da ass
pi_60250910
Verdomme, vandaag weer zo'n sul op m'n werk die op komt dagen terwijl hij zwaar verkouden is, alleen maar om te proberen uit te stralen dat hij geen mietje is en een echte doorzetter, maar die hond snapt niet dat het alleen maar nadelen met zich mee brengt.

Als je goed verkouden bent, dan ben je zo'n 50% van je productiveit kwijt, dus of je nou twee dagen uitziekt thuis en de resterende drie dagen gaat werken op volle kracht, of dat je de volledige werkweek aanwezig bent maar je lichaam dus niet de kans geeft om te genezen waardoor je twee keer zo lang ziek bent (en dus voor vier dagen maar voor de helft productief en één volle), maakt qua productiveit niets uit omdat je in beide gevallen in totaal voor drie volle dagen productief bent geweest.

Echter brengt ziek op je werk komen allerlei nadelen met zich mee en dat is dat je je collegas ten eerste constant afleidt met je ranzige gesnotter en gesnuit, maar je loopt ook nog eens het risico dat je de rest aansteekt en zij vervolgens ook allemaal ziek worden en dan is de productiveit op jouw afdeling al helemaal ver te zoeken.

Helaas ontbrak het deze malloot aan dat inzicht, waardoor ik de hele dag naar dat gesnotter en gejank van hem moest luisteren. Ook voel ik mezelf nu al verkouden worden en dat komt door hem.

Klacht: je moet verdomme thuis blijven als je ziek bent!
pi_60251074
-edit-

Opbokken.

[ Bericht 80% gewijzigd door Biogarde op 21-07-2008 20:36:10 ]
pi_60251090
Reckon that ....!
pi_60251098
Mensen die werken
  Eindredactie Games maandag 21 juli 2008 @ 19:45:59 #5
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_60251104
ja dag, als iedereen thuis blijft die een beetje verkouden is, dan ligt half werkend nederland op zijn gat!

als ik verkouden was, dan zou ik lekker in je nek hoesten
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_60251133
Verkouden zijn ziek noemen

TS is een ziektewet uitbuiter!
Bliksems!
  maandag 21 juli 2008 @ 19:51:37 #7
215333 AnalQueen
pi_60251257
quote:
Op maandag 21 juli 2008 19:46 schreef Harpert het volgende:
Verkouden zijn ziek noemen

TS is een ziektewet uitbuiter!
Zo'n onnozele reactie had ik wel verwacht gezien het hoge hippiegehalte op dit forum. Ik hoop dat wij nooit collegas worden.
pi_60251302
quote:
Op maandag 21 juli 2008 19:51 schreef AnalQueen het volgende:

[..]

Zo'n onnozele reactie had ik wel verwacht gezien het hoge hippiegehalte op dit forum. Ik hoop dat wij nooit collegas worden.
Dat hoop ik inderdaad ook, aangezien jij zo'n collega zal zijn die zich om alle kleine pijntjes ziekmeldt
Bliksems!
  maandag 21 juli 2008 @ 19:56:25 #9
215333 AnalQueen
pi_60251376
quote:
Op maandag 21 juli 2008 19:53 schreef Harpert het volgende:

[..]

Dat hoop ik inderdaad ook, aangezien jij zo'n collega zal zijn die zich om alle kleine pijntjes ziekmeldt
En waar baseer jij die aanname op? Ik ben vrijwel nooit ziek, behalve als malloten zoals mijn collega dus op komen dagen terwijl ze ziek zijn en mij aansteken. En klaarblijkelijk ben jij ook zo'n figuur.
pi_60251392
Ik vind dat TS een rode rakker is die niet moet zeiken. Je kan toch gewoon werken als je beetje verkouden bent. Beetje de staat laten betalen als je klein verkoudheidje hebt
  maandag 21 juli 2008 @ 20:00:01 #11
63684 DakDuuf
to do, or toedeloe
pi_60251478
Gelukkig zijn we niet in oorlog, anders hadden we zeker verloren door de softys als TS.
Beter vol overtuiging fout, dan twijfelachtig goed
  maandag 21 juli 2008 @ 20:01:24 #12
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_60251511
Mensen die met een verkoudheidje thuis blijven
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
  maandag 21 juli 2008 @ 20:03:03 #13
215333 AnalQueen
pi_60251547
Ik weet niet wat jullie onder verkoudheid verstaan, maar bij een flinke verkoudheid ben je al bijna even ziek als iemand met griep, alleen is het een stuk besmettelijker. Gewoon oprotten en van de werkvloer wegblijven dus, die moralistische instelling van jullie is goed bedoeld, dat ik snap ik ook wel, maar je doet er meer schade mee dan goed. Maar jullie zullen bij een verkoudheid wel denken aan een beetje hoofdpijn of iets dergelijks.
  maandag 21 juli 2008 @ 20:04:18 #14
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_60251564
quote:
Op maandag 21 juli 2008 20:01 schreef Lariekoek het volgende:
Mensen die met een verkoudheidje thuis blijven
Mietjes zijn het
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  maandag 21 juli 2008 @ 20:04:52 #15
78918 SeLang
Black swans matter
pi_60251574
In Taiwan droegen ze dan altijd zo'n mondkapje op het werk. Is heel normaal daar als je verkouden bent.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_60251580
quote:
Op maandag 21 juli 2008 19:56 schreef AnalQueen het volgende:

[..]

En waar baseer jij die aanname op? Ik ben vrijwel nooit ziek, behalve als malloten zoals mijn collega dus op komen dagen terwijl ze ziek zijn en mij aansteken. En klaarblijkelijk ben jij ook zo'n figuur.
Zeg ik ergens dat jij vaak ziek bent? Nee .
Als jij zo'n slechte weerstand hebt dat je snel aangestoken word door andere collega's, heb ik het met je te doen.

Ik baseer die aanname op het feit dat jij zegt dat als je verkouden bent, je thuis moet blijven. Verkouden zijn is wat anders dan ziek zijn is, dus beschouw ik het in dit geval als "pijntje".
Bliksems!
  maandag 21 juli 2008 @ 20:05:13 #17
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_60251590
quote:
Op maandag 21 juli 2008 20:03 schreef AnalQueen het volgende:
Maar jullie zullen bij een verkoudheid wel denken aan een beetje hoofdpijn of iets dergelijks.
Bij verkoudheid denk ik eerder aan groene klodders snot die je om de haverklap uit je neus moet snuiten/pulken.
En mensen die gezond eten kunnen niet worden 'aangestoken' door andermans verkoudheid.
Conclusie: TS krijgt te weinig vitamientjes van z'n moeder.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_60251624
quote:
Ik weet niet wat jullie onder verkoudheid verstaan, maar bij een flinke verkoudheid ben je al bijna even ziek als iemand met griep, alleen is het een stuk besmettelijker. Gewoon oprotten en van de werkvloer wegblijven dus, die moralistische instelling van jullie is goed bedoeld, dat ik snap ik ook wel, maar je doet er meer schade mee dan goed. Maar jullie zullen bij een verkoudheid wel denken aan een beetje hoofdpijn of iets dergelijks.
Hier wat uitleg van wikipedia

De patiënt is meestal niet bedlegerig en kan de dagelijkse activiteiten gewoon voortzetten.
  maandag 21 juli 2008 @ 20:06:54 #19
109577 2609
Paris (L)
pi_60251629
hij is tenminste geen mietje ik ben nooit ziek maar als ik dat wel was dan zou ik ook niet in mn bed gaan liggen wat is dat man :s
  maandag 21 juli 2008 @ 20:11:31 #20
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_60251766
quote:
Als je goed verkouden bent, dan ben je zo'n 50% van je productiveit kwijt
Sorry maar 50% is wel erg extreem hoor.
Of jij moet zo een watje zijn?
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_60251889
quote:
Op maandag 21 juli 2008 19:39 schreef AnalQueen het volgende:
Verdomme, vandaag weer zo'n sul op m'n werk die op komt dagen terwijl hij zwaar verkouden is, alleen maar om te proberen uit te stralen dat hij geen mietje is en een echte doorzetter, maar die hond snapt niet dat het alleen maar nadelen met zich mee brengt.

Als je goed verkouden bent, dan ben je zo'n 50% van je productiveit kwijt, dus of je nou twee dagen uitziekt thuis en de resterende drie dagen gaat werken op volle kracht, of dat je de volledige werkweek aanwezig bent maar je lichaam dus niet de kans geeft om te genezen waardoor je twee keer zo lang ziek bent (en dus voor vier dagen maar voor de helft productief en één volle), maakt qua productiveit niets uit omdat je in beide gevallen in totaal voor drie volle dagen productief bent geweest.

Echter brengt ziek op je werk komen allerlei nadelen met zich mee en dat is dat je je collegas ten eerste constant afleidt met je ranzige gesnotter en gesnuit, maar je loopt ook nog eens het risico dat je de rest aansteekt en zij vervolgens ook allemaal ziek worden en dan is de productiveit op jouw afdeling al helemaal ver te zoeken.

Helaas ontbrak het deze malloot aan dat inzicht, waardoor ik de hele dag naar dat gesnotter en gejank van hem moest luisteren. Ook voel ik mezelf nu al verkouden worden en dat komt door hem.

Klacht: je moet verdomme thuis blijven als je ziek bent!
Ik heb een hekel aan mensen die thuis blijven als ze verkouden zijn. Ook jou percentage is kul. Maar zelfs met je percentage van 50% is het nog altijd meer dan 0% !!

Ik heb een hekel aan die sukkels die de kantjes er af lopen... Prutsers zijn het... ZO !
  maandag 21 juli 2008 @ 20:17:00 #22
215333 AnalQueen
pi_60251921
quote:
Op maandag 21 juli 2008 20:11 schreef cheqy het volgende:

[..]

Sorry maar 50% is wel erg extreem hoor.
Of jij moet zo een watje zijn?
Als ik mijn collega vandaag zag werken dan heb ik hem nog gematst met die 50%, terwijl hij onder normale omstandigheden toch wel het schoolvoorbeeld is van een harde werker.
pi_60251925
quote:
Pas je profiel even aan.. Verander je geslacht daar even.

Je hebt geen idee wat jij de maatschappij kost...
pi_60252118
Een stille TS, verkouden misschien?
Zou jammer zijn als hij 4 dagen maar voor 50% kan fokken, als hij nou eens 2 dagen niet fokt en daarna weer 100% doorgaat!
Bliksems!
  maandag 21 juli 2008 @ 20:26:17 #25
215333 AnalQueen
pi_60252165
quote:
Op maandag 21 juli 2008 20:15 schreef draaijer het volgende:

[..]

Ik heb een hekel aan mensen die thuis blijven als ze verkouden zijn. Ook jou percentage is kul. Maar zelfs met je percentage van 50% is het nog altijd meer dan 0% !!

Ik heb een hekel aan die sukkels die de kantjes er af lopen... Prutsers zijn het... ZO !
Ach man, rot op met dat hippiegelul van je. Zieke mensen hebben niks te zoeken op de werkvloer, punt. Je moet juist blij zijn als zo'n bacillenbom lekker uitziekt thuis ipv op werk zodat jij en je collegas er geen last van hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')