Ehm, hippie is een reactie van je maat!?!quote:Op maandag 21 juli 2008 20:58 schreef Yildiz het volgende:
[..]
En waarom is het 'Hippie' als je mensen thuis uit laat zieken? Moet je je mensen soms motiveren om, als ze ziek zijn, toch 'flink en stug' door te werken?
Als je je mensen al niet weet te motiveren zodat ze bij het minste geringste zelf thuis gaan zitten gaat het daar fout, als je mensen tegen gaat houden als ze thuis uit willen zieken, lijkt het me duidelijk wie er niet goed gestuurd heeft. De manager.
Jij werkt 365 dagen per jaar?quote:Op maandag 21 juli 2008 20:15 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan mensen die thuis blijven als ze verkouden zijn. Ook jou percentage is kul. Maar zelfs met je percentage van 50% is het nog altijd meer dan 0% !!
Ik heb een hekel aan die sukkels die de kantjes er af lopen... Prutsers zijn het... ZO !
Het is uiteindelijk wel je eigen verantwoordelijk of jij je laat vertragen door een verkouden collega. Je kan je er ook zeg maar niks van aantrekken. Begin bij jezelf weet je wel. Hij kan er ook niks aan doen dat hij verkouden is.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:54 schreef AnalQueen het volgende:
[..]
En dat baseer je op dit meningsverschil die we hier hebben? Iedere manager heeft een andere visie, ik ben iemand die liever geen zieke mensen op de werkvloer heeft die de boel vertragen. Maar dat is allemaal maar net afhankelijk van de branche waarin je zit en wat voor een taak de betreffende persoon dient te vervullen.
Nogmaals, dat ligt maar net aan het werk dat je doet. Als jij in een hecht team samen moet werken, hoe kan je je er dan niks van aantrekken? Een team is nooit sterker dan de zwakste schakel.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:02 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Het is uiteindelijk wel je eigen verantwoordelijk of jij je laat vertragen door een verkouden collega. Je kan je er ook zeg maar niks van aantrekken. Begin bij jezelf weet je wel. Hij kan er ook niks aan doen dat hij verkouden is.
En dan nu alsnog terugkomende op mijn vraag, in wat voor branche zit je?quote:Op maandag 21 juli 2008 21:08 schreef AnalQueen het volgende:
[..]
Nogmaals, dat ligt maar net aan het werk dat je doet. Als jij in een hecht team samen moet werken, hoe kan je je er dan niks van aantrekken? Een team is nooit sterker dan de zwakste schakel.
Gewoon, get over itquote:Op maandag 21 juli 2008 21:08 schreef AnalQueen het volgende:
[..]
Nogmaals, dat ligt maar net aan het werk dat je doet. Als jij in een hecht team samen moet werken, hoe kan je je er dan niks van aantrekken? Een team is nooit sterker dan de zwakste schakel.
Een team zal elkaar ondersteunen en de grens om thuis te blijven is hoger dan wanneer je "zelfstandiger" werkt..quote:Op maandag 21 juli 2008 21:08 schreef AnalQueen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 juli 2008 21:11 schreef reetveter het volgende:
En dat ze dan de neus gaan schuiten snuiten wat klinkt als een misthoorn
Ik werk bij de verkoopafdeling voor een autobedrijf en werk meestal in een projectgroepje, reken maar dat het irritant wordt als er dan eentje bij zit die gewoon niet kan functioneren. En nogmaals, ik heb het niet over een hoofdpijntje en af en toe je neus ophalen. Er zijn ook zwaardere varianten van het verkoudheidsvirus die je functioneren enorm kunnen belemmeren.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:08 schreef Harpert het volgende:
[..]
En dan nu alsnog terugkomende op mijn vraag, in wat voor branche zit je?
Als je verkouden bent hoef je niet uit te zieken of thuis te zitten. Dan ben je alleen maar verkouden.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:58 schreef Yildiz het volgende:
[..]
En waarom is het 'Hippie' als je mensen thuis uit laat zieken? Moet je je mensen soms motiveren om, als ze ziek zijn, toch 'flink en stug' door te werken?
Als je je mensen al niet weet te motiveren zodat ze bij het minste geringste zelf thuis gaan zitten gaat het daar fout, als je mensen tegen gaat houden als ze thuis uit willen zieken, lijkt het me duidelijk wie er niet goed gestuurd heeft. De manager.
Dat zei ik helemaal niet.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:32 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Als je verkouden bent hoef je niet uit te zieken of thuis te zitten. Dan ben je alleen maar verkouden.
Waarom ga je er vanuit dat iemand dat überhaupt wil??? Over niks doen gesproken.... Er zijn op dit moment minstens 2x teveel managers in Nederland. Ze zijn vooral bezig elkaar bezig te houden. Ik kan de winsten van elk willekeurig groot Nederlands verschrikkelijk verhogen door gewoon de helft van de managers er uit te flikkeren!quote:Op maandag 21 juli 2008 20:52 schreef draaijer het volgende:
[..]
Een beetje management functie zal je niet gaan vervullen.. Jij bent niet iemand die het maximale uit zijn mensen kan halen...
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:33 schreef solar22 het volgende:
En als je lichamelijk werk doet hoor je al helemaal niet op je werk te verschijnen ,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |