Dit is wel de allergrootste in ieder gevalquote:
Gemaakt.quote:Op maandag 21 juli 2008 16:17 schreef ruud_fr het volgende:
wat is Made?
OMG WTHquote:Op maandag 21 juli 2008 16:17 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dit is wel de allergrootste in ieder geval
hij zegt net: "Hij is zo wit dat hij denkt dat freestyle een dans is"
WTFBBQ!!@!![]()
![]()
![]()
Toen hij ging freestylen in die zaak heb ik het geluid afgezet want dat was wel niet zo sneu voor hemquote:Op maandag 21 juli 2008 16:20 schreef Juup© het volgende:
Is idd een te triest om te kijken (stiekem toch wel leuk omdat iemand zich giga voor lul of kut zet) programma
klopperdepoptquote:Op maandag 21 juli 2008 16:31 schreef Kanonskogel het volgende:
Waar hebben we het hier over?
MTV is toch zowiezo al een zender waar de ene droevenis de andere droevenis opvolgt.
quote:Op maandag 21 juli 2008 16:31 schreef Kanonskogel het volgende:
MTV is toch zowiezo al een zender waar de ene droevenis de andere droevenis opvolgt.
En 3 x gooienquote:Op maandag 21 juli 2008 16:33 schreef Anniie het volgende:
Bowlen zonder een computer is wel irritant en heel ingewikkeld...
Dat hij zich daarvoor leentquote:Op maandag 21 juli 2008 16:27 schreef Knoflook het volgende:
Talib Kweli is zijn coatch hoe kut voor Talib
sowieso fout spellen anno 2008 is anders ook een droevenisquote:Op maandag 21 juli 2008 16:31 schreef Kanonskogel het volgende:
Altijd een teken van zwakte als je het moet hebben van spelfouten.quote:Op maandag 21 juli 2008 16:43 schreef MuRKie het volgende:
[..]
sowieso fout spellen anno 2008 is anders ook een droevenis
Made in Hollandquote:
Moet ik niet, normaal maak ik er ook genoeg maar dit was gewoon een te mooie om te laten liggenquote:Op maandag 21 juli 2008 16:47 schreef Kanonskogel het volgende:
[..]
Altijd een teken van zwakte als je het moet hebben van spelfouten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |