Hahaha dat is een goed idee. Had ik ook moeten doenquote:Op maandag 21 juli 2008 15:08 schreef Trannellius het volgende:
Ik heb vanmorgen een korte broek mee genomen voor op kantoor, aangezien collega's weer eens de kachel aan hebben gezet
quote:Op maandag 21 juli 2008 15:14 schreef -moppie- het volgende:
![]()
Als je het maar lekker warm hebt!
Zit hier nu met lange broek, lange mouwen maar wel open schoenen, dus ben eigenlijk jaloers op je skisokken
Als het na de 29 graden nog steeds oploopt, word ik niet blijquote:Op maandag 21 juli 2008 15:53 schreef DarkSystem het volgende:
Vanaf woensdag word het een stuk beterrr![]()
Donderdag en vrijdag kan het 29 graden worden, en het loopt lekker op
Tsjah, Nederland kennende zal het toch wel weer vies broeierig heet worden ja...quote:Op maandag 21 juli 2008 15:55 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Als het na de 29 graden nog steeds oploopt, word ik niet blij
Kretaquote:Op maandag 21 juli 2008 15:58 schreef TheDenialTwist het volgende:
Inderdaad, stom nederlandIk wil weer terug naar Kreta
Moet je nagaan hoe ik me voel, zit nu op me werk en zitten vlakbij Schiphol, zie je al die vliegtuigen vertrekken nee dat is een lekker idee wordt helemaal gek.quote:Op maandag 21 juli 2008 15:58 schreef TheDenialTwist het volgende:
Inderdaad, stom nederlandIk wil weer terug naar Kreta
En waarom dan wel niet, vuige patatvreter?quote:Op maandag 21 juli 2008 15:55 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Als het na de 29 graden nog steeds oploopt, word ik niet blij
Ik heb liever strandslipjes dan strandtripjes.quote:Op maandag 21 juli 2008 16:08 schreef Oksel het volgende:
Donderdag en vrijdag strandtripjes geplanned..Hopelijk gaat dat door!
Omdat ik 28/29 graden prima vind en het me anders te warm word.quote:Op maandag 21 juli 2008 16:02 schreef Rosbief het volgende:
[..]
En waarom dan wel niet, vuige patatvreter?
Is Kreta het nieuwe Lloret ofzoquote:Op maandag 21 juli 2008 16:03 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
Het was daar tenminste wel 35 graden
35 graden is niet lekker, dwaas. 25 tot 28 graden is heerlijk.quote:Op maandag 21 juli 2008 16:03 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
Het was daar tenminste wel 35 graden
Kreta is een eiland waar zomers al het genetisch afval van Noord europa, zijn best doet om een gezonde porsie huidkanker op te doen.quote:Op maandag 21 juli 2008 16:11 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Is Kreta het nieuwe Lloret ofzo
Iedereen gaat tegenwoordig naar Kreta..
Daar lijkt het wel op..quote:Op maandag 21 juli 2008 16:17 schreef Kanonskogel het volgende:
[..]
Kreta is een eiland waar zomers al het genetisch afval van Noord europa, zijn best doet om een gezonde porsie huidkanker op te doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |