Maar voor hoelang.. Waarschijnlijk weer 3 dagen.. Hoogstens 5quote:Op maandag 21 juli 2008 14:48 schreef Juup© het volgende:
Onder zomerweer versta ik iig iets anders. Maar het is goed voor de natuur
Vanaf woensdag gaat de temperatuur weer omhoog schijnbaar, tot 29 graden op donderdag.
Dat nog nét niet hier, maar ben wel winters gekleed.quote:
Eensquote:Op maandag 21 juli 2008 15:05 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Maar voor hoelang.. Waarschijnlijk weer 3 dagen.. Hoogstens 5![]()
Het gaat tegenwoordig van het ene uiterste naar het andere uiterste waardoor er geen balans ontstaat en het na een paar dagen weer compleet omslaat naar het ene uiterste
Ja iddquote:Op maandag 21 juli 2008 15:06 schreef Omniej het volgende:
Echt zwaar klote dit weer.... Elke keer als ik ergens ver weg op vakantie ga, blijkt Nederland een langdurige hittegolf te hebben gehad, en als ik een keer thuis blijf krijg ik dit.
quote:
Hahaha dat is een goed idee. Had ik ook moeten doenquote:Op maandag 21 juli 2008 15:08 schreef Trannellius het volgende:
Ik heb vanmorgen een korte broek mee genomen voor op kantoor, aangezien collega's weer eens de kachel aan hebben gezet
quote:Op maandag 21 juli 2008 15:14 schreef -moppie- het volgende:
![]()
Als je het maar lekker warm hebt!
Zit hier nu met lange broek, lange mouwen maar wel open schoenen, dus ben eigenlijk jaloers op je skisokken
Als het na de 29 graden nog steeds oploopt, word ik niet blijquote:Op maandag 21 juli 2008 15:53 schreef DarkSystem het volgende:
Vanaf woensdag word het een stuk beterrr![]()
Donderdag en vrijdag kan het 29 graden worden, en het loopt lekker op
Tsjah, Nederland kennende zal het toch wel weer vies broeierig heet worden ja...quote:Op maandag 21 juli 2008 15:55 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Als het na de 29 graden nog steeds oploopt, word ik niet blij
Kretaquote:Op maandag 21 juli 2008 15:58 schreef TheDenialTwist het volgende:
Inderdaad, stom nederlandIk wil weer terug naar Kreta
Moet je nagaan hoe ik me voel, zit nu op me werk en zitten vlakbij Schiphol, zie je al die vliegtuigen vertrekken nee dat is een lekker idee wordt helemaal gek.quote:Op maandag 21 juli 2008 15:58 schreef TheDenialTwist het volgende:
Inderdaad, stom nederlandIk wil weer terug naar Kreta
En waarom dan wel niet, vuige patatvreter?quote:Op maandag 21 juli 2008 15:55 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Als het na de 29 graden nog steeds oploopt, word ik niet blij
Ik heb liever strandslipjes dan strandtripjes.quote:Op maandag 21 juli 2008 16:08 schreef Oksel het volgende:
Donderdag en vrijdag strandtripjes geplanned..Hopelijk gaat dat door!
Omdat ik 28/29 graden prima vind en het me anders te warm word.quote:Op maandag 21 juli 2008 16:02 schreef Rosbief het volgende:
[..]
En waarom dan wel niet, vuige patatvreter?
Is Kreta het nieuwe Lloret ofzoquote:Op maandag 21 juli 2008 16:03 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
Het was daar tenminste wel 35 graden
35 graden is niet lekker, dwaas. 25 tot 28 graden is heerlijk.quote:Op maandag 21 juli 2008 16:03 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
Het was daar tenminste wel 35 graden
Kreta is een eiland waar zomers al het genetisch afval van Noord europa, zijn best doet om een gezonde porsie huidkanker op te doen.quote:Op maandag 21 juli 2008 16:11 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Is Kreta het nieuwe Lloret ofzo
Iedereen gaat tegenwoordig naar Kreta..
Daar lijkt het wel op..quote:Op maandag 21 juli 2008 16:17 schreef Kanonskogel het volgende:
[..]
Kreta is een eiland waar zomers al het genetisch afval van Noord europa, zijn best doet om een gezonde porsie huidkanker op te doen.
Lijkt het op? Dacht jij dat het gezond is als je 10 uur op een dag in de zon ligt?quote:
Nee, maar ik oogde meer op het genetisch afvalquote:Op maandag 21 juli 2008 16:26 schreef Kanonskogel het volgende:
[..]
Lijkt het op? Dacht jij dat het gezond is als je 10 uur op een dag in de zon ligt?
Vervolgens tot 3;00 zuipen en dan weer van 12:00 tot 18:00 in de zon.
En dat 2 weken lang.
Wat kan er nou met droog weer wel wat bij nat weer niet kan behalve in de zon zitten?quote:Op maandag 21 juli 2008 17:26 schreef fs180 het volgende:
ik moet buiten ff wat doen, en dat kan alleen met droog weer
nu is het regenen gesport.. maar alles nog nat!
hoereland!
gesportquote:Op maandag 21 juli 2008 17:26 schreef fs180 het volgende:
ik moet buiten ff wat doen, en dat kan alleen met droog weer
nu is het regenen gesport.. maar alles nog nat!
hoereland!
motortje testen, kan nietr tegen waterquote:Op maandag 21 juli 2008 17:42 schreef Kanonskogel het volgende:
[..]
Wat kan er nou met droog weer wel wat bij nat weer niet kan behalve in de zon zitten?
Schilderen...quote:Op maandag 21 juli 2008 17:42 schreef Kanonskogel het volgende:
[..]
Wat kan er nou met droog weer wel wat bij nat weer niet kan behalve in de zon zitten?
35 graden is wel lekkerquote:Op maandag 21 juli 2008 16:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
35 graden is niet lekker, dwaas. 25 tot 28 graden is heerlijk.
Hangt er vanaf waar je zit. In Nederland is 35 graden niet lekker, op Aruba welquote:Op maandag 21 juli 2008 19:42 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
35 graden is wel lekker
En doe eens niet mijn vakantie afkraken
Jippie!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 05:02 schreef Vodkadruppel het volgende:
Volgende week is het weer 35 graden, gaat iedereen weer verlangen naar deze temperaturen.
niks jippie. 18-23 graden beter dan 35 hoor,quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |