Jij hebt daar msn voor nodig?quote:Op maandag 21 juli 2008 13:54 schreef Sm0keZ het volgende:
TS weet nog niet dat een computer ook werk kan verrichten als er niemand achter zit?
- Downloaden?
- Servertje?
- Mediacenter?
etc.
helemaal mee eens. En zelfs als je aan het downloaden bent. Als je niet achter je PC zit en je draait MSN is dat zinloos.quote:Op maandag 21 juli 2008 13:51 schreef FL_Freak het volgende:
Dan heb ik het over die mensen die bijv zetten: tot 21:00/22:00 uur werken
Dan denk ik van, zet je PC dan uit ofzo![]()
Scheelt ook eens energie als ze de PC eens uitzetten
Klacht: ZIE TT
Zet je tijdens momenten dat je even niet kunt bellen (tijdens autorijden en douchen?) ook altijd je telefoon uit? zoooo zinloos om je telefoon aan te hebben als je toch niet kunt opnemen.quote:Op maandag 21 juli 2008 14:30 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
helemaal mee eens. En zelfs als je aan het downloaden bent. Als je niet achter je PC zit en je draait MSN is dat zinloos.
*Meldtquote:Mensen die zinloos op msn blijven
Dat dus. Waarom ik het ook doe? Because I can!quote:Op maandag 21 juli 2008 14:38 schreef boyv het volgende:
[..]
Zet je tijdens momenten dat je even niet kunt bellen (tijdens autorijden en douchen?) ook altijd je telefoon uit? zoooo zinloos om je telefoon aan te hebben als je toch niet kunt opnemen.
waar je je al niet druk om kunt maken zeg
Precies.quote:Op maandag 21 juli 2008 14:38 schreef boyv het volgende:
[..]
Zet je tijdens momenten dat je even niet kunt bellen (tijdens autorijden en douchen?) ook altijd je telefoon uit? zoooo zinloos om je telefoon aan te hebben als je toch niet kunt opnemen.
waar je je al niet druk om kunt maken zeg
Hypocriet stuk strontquote:Op maandag 21 juli 2008 14:43 schreef Omniej het volgende:
[..]
*Meldt
Who cares? Zoals hierboven al is gezegd kan een PC ook werk verrichten zónder dat er iemand achter zit... Dat MSN dan aan blijft staan is pure gemakzucht. Het kost toch geen geld om MSN langer aan te laten staan? En een groen icoontje zit andere mensen uit mijn lijst toch niet in de weg ofzo?
Waar maak je je dan druk om?
Edit: Geldt overigens niet voor mensen die in hun naam zetten wat ze aan het doen zijn. (slapen, eten, werken, whatever). Die moeten wel dood.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |