quote:Op maandag 21 juli 2008 20:17 schreef Flashwin het volgende:
Dus de ene collega van je heeft "toevallig" een weinig voorkomende bijzondere kaas gekregen en "toevallig" op dat zelfde moment zegt de andere collega van je dat hij een weinig voorkomende bijzondere koffie heeft gekregen. Toevallig.
Hier zal ik spoileren wat de TS werkelijk heeft meegemaakt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 juli 2008 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
We eten met z'n allen een halve tot een hele kilo insecten.
Jummie.
Bronecht te goor
Jaquote:Op maandag 21 juli 2008 12:23 schreef SjaakSjofel het volgende:
Ik kom ook net terug uit Sicilië en heb daar een paar kazen gegeten waarvan ik niet weet hoe ze heten. Ga ik nu dood?
quote:Op maandag 21 juli 2008 20:17 schreef Flashwin het volgende:
Dus de ene collega van je heeft "toevallig" een weinig voorkomende bijzondere kaas gekregen en "toevallig" op dat zelfde moment zegt de andere collega van je dat hij een weinig voorkomende bijzondere koffie heeft gekregen. Toevallig.
Hier zal ik spoileren wat de TS werkelijk heeft meegemaakt:It takes one to know oneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitgesproken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |