abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60252345
Alles wat een mens eet is goor... Vlees wat het stadium van lijkstijfheid alweer voorbij is.....
pi_60252648
We eten met z'n allen een halve tot een hele kilo insecten.

Jummie.

Bron
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_60254046
quote:
Op maandag 21 juli 2008 20:17 schreef Flashwin het volgende:
Dus de ene collega van je heeft "toevallig" een weinig voorkomende bijzondere kaas gekregen en "toevallig" op dat zelfde moment zegt de andere collega van je dat hij een weinig voorkomende bijzondere koffie heeft gekregen. Toevallig.

Hier zal ik spoileren wat de TS werkelijk heeft meegemaakt:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Op maandag 21 juli 2008 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
We eten met z'n allen een halve tot een hele kilo insecten.

Jummie.

Bron
echt te goor
  maandag 21 juli 2008 @ 21:46:55 #29
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_60254155
quote:
Op maandag 21 juli 2008 12:23 schreef SjaakSjofel het volgende:
Ik kom ook net terug uit Sicilië en heb daar een paar kazen gegeten waarvan ik niet weet hoe ze heten. Ga ik nu dood?
Ja
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_60254252
quote:
Op maandag 21 juli 2008 20:17 schreef Flashwin het volgende:
Dus de ene collega van je heeft "toevallig" een weinig voorkomende bijzondere kaas gekregen en "toevallig" op dat zelfde moment zegt de andere collega van je dat hij een weinig voorkomende bijzondere koffie heeft gekregen. Toevallig.

Hier zal ik spoileren wat de TS werkelijk heeft meegemaakt:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It takes one to know one
Uitgesproken...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')