Valt wel mee toch, bagger mag gesloten worden.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:10 schreef 2609 het volgende:
wtf kijk hoeveel topics hij sluit je kan net zo goed geen topic meer starten gaat toch dicht man :S
iddquote:Op maandag 21 juli 2008 21:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Valt wel mee toch, bagger mag gesloten worden.
Vandaag nogquote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:15 schreef Jaap.Koorknaap het volgende:
Wanneer komt die uitslag nou eens ?![]()
Luie varkens hier.
Dit topic behoeft toch amper moderatie?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:16 schreef de_boswachter het volgende:
Ze zijn net zo snel met de uitslag als met moderaten hier
Dit topic niet nee.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:25 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dit topic behoeft toch amper moderatie?
Van Dalequote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit topic niet nee.
Je kan hier nog gewoon ongeneerd lul en kut roepen, zonder dat iemand zich erom bekommert.
Ja, maar KLB is juist bagger. Das het leuke eraan.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:12 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik moet Juup gelijk geven hierin, want het waren ook stuk voor stuk kankertopics of brainfarttopics![]()
Welnee, nergens voor nodigquote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:40 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Van Dale
''de_boswachter''
Omschrijving: Internetheld, iemand die zich op het internet sterker voordoet dan hij/zij in werkelijkheid is. Vaak gepaard met krachttermen en bedreigingen die hij/zij in het echt nooit waar kan maken
Ga je inlezen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:08 schreef zovty het volgende:
Ik vind het belachelijk dat Juup heeft gewonnen. Ik heb Juup nog nooit kunnen betrappen op gevoel voor humor en dat is in mijn ogen de belangrijkste eigenschap die een mod van onzin2 klaagbaak moet hebben.
Maar evengoed gefeliciteerd.
Gaat stukken beter, na dat gehele debacle zullen ze voor de rest van hun leven vloeibaar voedsel tot zich moeten nemen. Maar al met al valt het allemaal reuze mee dus, het zag er erger uit dan het was.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de vrouw en de dochter ? (praat me even bij).
Dat deed me besluiten het bij vrouw en kinderen wat zorgvuldiger te doen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:18 schreef Queen_Bee het volgende:
Zit Ludo niet al eens in jail voor het "vermoorden" van Dian??????![]()
: ?: ? : ???? ??? ?
Yvonne is onderwegquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:47 schreef RickoKun het volgende:
als ik mod word wil ik graag een nieuwe NVIDIA GeForce GTX 280 als betaling aub!
Hoe gaat het met jouw nacht SC topics dan?quote:Op maandag 21 juli 2008 21:12 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik moet Juup gelijk geven hierin, want het waren ook stuk voor stuk kankertopics of brainfarttopics![]()
quote:
Hoeft al niet meer, ik heb net iets gezien, dat wil je niet weten.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als alles goed is hebben we om 20.00 uur De Uitslag
Geen ruimte na de komma en een hele matige 2.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:22 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Hoeft al niet meer, ik heb net iets gezien, dat wil je niet weten.
Het is alleen nu al weg.
[ afbeelding ]
Kut.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Geen ruimte na de komma en een hele matige 2.
Te donker, ik lijk meer op een FAquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:34 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Geloven jullie dit wel?
[ afbeelding ]
Niet echt, ga maar gewoon voor de beste keuze.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:36 schreef yvonne het volgende:
Eigenlijk is niemand meer geinteresseerd in de uitslag hè
Nog beter tochquote:
Kies nu maar gewoon tussen Chris en boswachter.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:36 schreef yvonne het volgende:
Uhm, neequote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:42 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja, maar KLB is juist bagger. Das het leuke eraan.
Juicyhil?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:37 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Niet echt, ga maar gewoon voor de beste keuze.
Dat komt omdat je er zo achterlijk lang mee gewacht hebt.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:36 schreef yvonne het volgende:
*Gooit muntje op*quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:37 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Kies nu maar gewoon tussen Chris en boswachter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |