aandoen denk ik zoquote:Op maandag 21 juli 2008 02:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wat moet jij met een G-* broek?
dat dacht ik ook even ja.quote:Op maandag 21 juli 2008 02:24 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
misschien ben je te dik
oh okee te gek. en hoeveel tijd heb ik ervoor?quote:Op maandag 21 juli 2008 02:28 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
maargoed ff zonder dollen, gewoon terug gaan met de bon of als je die niet meer hebt een afschrift van de betaling. Gstar is heel makkelijk in zulke klachten en je krijgt waarschijnlijk gewoon een nieuwe broek of de vergoeding voor een andere...
Ik heb mensen gehad die na een half jaar terug kwamen met hun broek en hem nog vergoed kregen, maar ik zou gewoon zo snel mogelijk gaanquote:Op maandag 21 juli 2008 02:33 schreef fraubitch het volgende:
[..]
oh okee te gek. en hoeveel tijd heb ik ervoor?
mooi, dan ga ik dinsdag meteen. met een afschrift!quote:Op maandag 21 juli 2008 02:35 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Ik heb mensen gehad die na een half jaar terug kwamen met hun broek en hem nog vergoed kregen, maar ik zou gewoon zo snel mogelijk gaan
jij proeft je broeken altijd?quote:Op maandag 21 juli 2008 02:36 schreef Anniie het volgende:
Maar over het algemeen leveren ze lekkere kwaliteit!
mwah die kwaliteit gaat ook behoorlijk naar beneden met de nieuwe gstar broeken...quote:Op maandag 21 juli 2008 02:36 schreef Anniie het volgende:
Maar over het algemeen leveren ze lekkere kwaliteit!
Ach..quote:Op maandag 21 juli 2008 02:37 schreef Bolkesteijn het volgende:
Koop Diesel of Levi's broeken, daar heb ik veel duurzamere ervaringen mee dan met G-star broeken.
Echt waar hoor.quote:Op maandag 21 juli 2008 02:37 schreef Anniie het volgende:
Ach..
Geloof ik meteen!quote:Op maandag 21 juli 2008 02:38 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Echt waar hoor.Ik heb nog een Diesel-broek van 7 jaar oud.
![]()
Dat je die dan nog past joh!quote:Op maandag 21 juli 2008 02:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb nog een broek uit de 2e, begint nu wel een beetje uit elkaar te vallen.
Maar dat mag ook wel, want hij is nu ongeveer 10 jaar oud.
Van de forecast overigens.
Niet iedereen komt 10 kilo aan nadat ze van het middelbaar afzijnquote:
In de tweede klas ben je 13 jaar ofzo..quote:Op maandag 21 juli 2008 02:47 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Niet iedereen komt 10 kilo aan nadat ze van het middelbaar afzijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |