abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 november 1999 @ 20:50:00 #1
162 miko
Beefcake... BEEFCAKE !!!
pi_219499
Here we go...

Ik begin Bart steeds toffer te vinden... Echt grappig is tie...

Maurice begitn irritant te worden, en Anouk nog steeds.

Kortom: Willem, Ruud en Bart zijn de laatste drie...

Gegroet,

Michel

Follow your dreams, you can reach your goals, I'm living proof... Beefcake, BEEFCAKE!!!
-E. Cartman '99

pi_219500
Dan hier ook maar even een staaltje V.

Dat Bart "zwaar" geschut heeft, hebben we nu kunnen zien!!!!!! Tja dan begrijp je Sabine ook in een keer veel beter!! Wat een ODOL!!
( Ontzettend Dikke Ochtend Lul )
Nu zet Veronica je letterlijk voor LUL!

Correct me if I´m wrong!!
pi_219501
Ik vond Anoukie vanavond wel meevallen, gelukkig heeft ze vanavond niet gehuild. Oké, één keertje dan, maar dat was naar mijn idee dezelfde huilscene als gisteren in de dagboekkamer. Eerlijk gezegd vond ik de aflevering van vanavond alles behalve interessant. Op één of andere manier was ik ook in de veronderstelling dat zij de weekopdracht wel gehaald hadden. Ik dacht dat in de uitzending van 12-11 vernomen te hebben, maar helaas daar zat ik dus flink naast. Hoe ik daar bij kom, ik weet het niet. Ze zaten op een gegeven moment toch te juichen? Nou ja, sorry waarschijnlijk zat ik op dat moment op een ander planeet.
Verder kan ik me niet zo heel erg veel herinneren van vanavond. Ik moet toegeven dat ik net voetbal in een pub heb gekeken en dat alles niet meer zo helder is, maar ik heb geprobeerd alles te registreren, het mocht alleen niet baten.....

Groetjes

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_219502
Ruby, je moet nog toch echt iets aan je plaatje doen: ik zie al dagen een rood kruisje!

Ik vond het wel zielig voor de haan, maar Ruud leek er wel toe instaat z'n taken over te nemen.

Wat was dat nou voor rare actie van Bart om midden in de nacht eieren te gaan rapen?

Anouk die laat zich niet inpakken door Willem. Ik ben niet preuts, alleen maar kieskeurig! Zo, steek die maar in je zak meneer Boomsma.

Verder was het wel allemaal heel erg déja vu.

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_219503
Ruud zat gewoon een scene uit Forrest Gump te citeren ... I just started running and kept on running...
Nederlandse versie dan wel (over de oude vest)
For All We Know R The Soapies Watching Us in Another Dimension <P>
  zaterdag 13 november 1999 @ 21:35:00 #6
995 PeteRp
What a decade!
pi_219504
Ik vond Ruud's spacecake-trip wel funny. Spugend rondjes lopen door Breda. Goshe, poverdikkie zeg!!
Tell the others!
pi_219505
Wat was die Anouk weer zwaar irritant zeg. Steeds als ze wat zegt valt alles stil ze krijgt totaal geen aansluiting. het wordt tijd dat ze weggaat. Zou Willem haar trouwens vergiftigd hebben?? Wel een beetje raar dat als 6 mensen hetzelfde eten er maar 1 voetselvergiftiging krijgt.

Bart is nog steeds mijn held.

Greetz Tina

pi_219506
Yo Hunter, meen je dat nou dat je continu een rood kruisje ziet? Ik zie namelijk steeds braaf m n plaatje opdoemen. Als meer mensen het zien, meld het even a.u.b. want dan ga ik daar wat aan doen. Hè balen zeg, ik dacht dat ik het eindelijk goed gedaan had! Blijk ik toch niet zo computertechnisch te zijn als ik hoopte!
Sorry, als ik wat gepost heb, zie ik toch steeds een soort beestje met een peace-teken verschijnen. Is het de rode wijn? Nee toch he?...............

snif!

zaterdag 13 november 1999 @ 21:43:00 #9
995 PeteRp
What a decade!
pi_219507
quote:
op 11-13-1999 om 09:39 PM schreef ruby het volgende:
Yo Hunter, meen je dat nou dat je continu een rood kruisje ziet? Ik zie namelijk steeds braaf m n plaatje opdoemen. Als meer mensen het zien, meld het even a.u.b. want dan ga ik daar wat aan doen. Hè balen zeg, ik dacht dat ik het eindelijk goed gedaan had! Blijk ik toch niet zo computertechnisch te zijn als ik hoopte!
Sorry, als ik wat gepost heb, zie ik toch steeds een soort beestje met een peace-teken verschijnen. Is het de rode wijn? Nee toch he?...............

snif!

Je plaatje moet op een website staan en niet op een plek op je eigen harde schijf. Daar kunnen we gelukkig niet op kijken Voor verdere vragen kun je me ff icq'en

Tell the others!
  zaterdag 13 november 1999 @ 21:46:00 #10
1506 Shoo
Bi Doo Wap Wap
pi_219508
QUOTE: 
Van Ziggy - 13 November 1999 @ 20:53. (39)  

"Dat Bart "zwaar" geschut heeft, hebben we nu kunnen zien!!!!!! Tja dan begrijp je Sabine ook in een keer veel beter!! Wat een ODOL!!"

Ik begreep ook al niet waarom Bart zich geroepen voelde om midden in de nacht de kippen te gaan voeren !
Serieus ????
/me kan toch wel errug naief zijn

Blij dat ik 'n ADO rij !
pi_219509
quote:
op 11-13-1999 om 09:39 PM schreef ruby het volgende:
Yo Hunter, meen je dat nou dat je continu een rood kruisje ziet? Ik zie namelijk steeds braaf m n plaatje opdoemen. Als meer mensen het zien, meld het even a.u.b. want dan ga ik daar wat aan doen.

Ik zie ook een gebroken plaatje helaas net zoals Hunter ziet. Verkeerde link I guess, namelijk je eigen schijf zoals PeteRP al zei.

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  zaterdag 13 november 1999 @ 21:50:00 #12
995 PeteRp
What a decade!
pi_219510
quote:
op 11-13-1999 om 09:46 PM schreef Shoo het volgende:
QUOTE: 
Van Ziggy - 13 November 1999 @ 20:53. (39)  

Ik begreep ook al niet waarom Bart zich geroepen voelde om midden in de nacht de kippen te gaan voeren !
Serieus ????

Volgens mij ging hij kijken of er eieren waren. hij legde er een in de koelkast nadien. Blijft raadselachtig niettemin. In elk geval weten wij, voor het geval ons dat ooit nog lukt, waar we berichten voor de bewoners moeten achterlaten in de tuin

Tell the others!
pi_219511
De kou kan de gelederen doen rusten! Ga maar eens zwemmen in de winter!
Correct me if I´m wrong!!
pi_219512
Bedankt Hunter, PeteRp en Oliebol2000 dat jullie dit even gemeld hebben. Nu ben ik in ieder geval ook niet meer in de veronderstelling dat m n plaatje wel verschijnt! Dan maar even m n oude plaatje uit Fokzine geleend.

groetjes

pi_219513
quote:
op 11-13-1999 om 09:46 PM schreef Shoo het volgende:
QUOTE: 

Serieus ????

Ik heb dat op de streams gezien en het was even na 7 uur in de ochtend. Zo erg midden in de nacht was dat dus ook weer niet.

pi_219514
Even een kleine reactie op vanavond: ik moest erg lachen om Anouk die zich discreet terugtrok op de WC om daar die scholfilet eens even flink uit te puken. Gigi (haar zus) zal geen makkelijk avondje hebben. Non-stop janken omdat Anouk zich rot voelt. Hopelijk treffen we haar binnenkort weer in de BB studio bij Rolf. Verder valt het mij ieder keer op dat Anouk er zo ongelooflijk rot uitziet en profile, terwijl ze als ze recht in de camera kijkt best een aardig gezicht heeft. Daarnaast trek ik haar eigenlijk sowieso nogal slecht: iemand die zulke sloffen draagt, dat kan natuurlijk nooit iets zijn. Ik zeg terug naar Utrecht, onopgemaakt en lekker zuipuh op de toko, om het zo maar even te zeggen. Ook het nachtelijke werk avn Bart vond ik raar; misschien leggen kippen allen 's nachts eieren en worden ze kapotgepikt door anderen zodra ze gelgd zijn (ik ga hier even af op een programma dat ik ooit op National Geographic gezien heb). Verder was de uitzending wat traag. Ondanks dat Anouk om te schieten is, moet ze wel blijven. 'Eee-ven mijn kleren organisen, hoor.'
  Redactie Frontpage zaterdag 13 november 1999 @ 22:55:00 #17
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_219515
Waarom moest Maurice Bart zo irritant interumperen in zijn Amerika Verhaal.

Maurice: Je hoeft het nummer niet op te noemen hoor, 111223 was wat mij betreft ook goed geweest!

Eikel, hij was gewoon jaloers.

maurice eruit plies

zaterdag 13 november 1999 @ 22:57:00 #18
995 PeteRp
What a decade!
pi_219516
quote:
op 11-13-1999 om 10:55 PM schreef SunChaser het volgende:
Waarom moest Maurice Bart zo irritant interumperen in zijn Amerika Verhaal.

Maurice: Je hoeft het nummer niet op te noemen hoor, 111223 was wat mij betreft ook goed geweest!

Eikel, hij was gewoon jaloers.

maurice eruit plies

Gek is dat, he. Je ziet Maurice gewoon zenuwachtig worden als iemand met een (min of meer) stoer verhaal komt. Volgens mij is M. een gigantische loner!

Tell the others!
pi_219517

Ik vond het wel zielig voor de haan, maar Ruud leek er wel toe instaat z'n taken over te nemen.

Ruud is denk ik een beetje jaloers op de haan
hij probeert zelfs al te zoenen met een vis.

Mooi rood is niet lelijk,maar ik word er zo woest van.

zondag 14 november 1999 @ 00:53:00 #20
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_219518
quote:
op 11-13-1999 om 10:57 PM schreef PeteRp het volgende:
Gek is dat, he. Je ziet Maurice gewoon zenuwachtig worden als iemand met een (min of meer) stoer verhaal komt. Volgens mij is M. een gigantische loner!

Volgens mij heeft Maurice precies door waar ik me zo aan erger aan Bart: Zijn akelige talent om te pas en te onpas wetenswaardigheden tentoon te spreiden waaruit moet blijken hoe groot zijn intelligentie wel niet is. Dat was geloof ik nummer, 5434976, ja daaaaag. Maurice had moeten vragen of hij het even wilde herhalen, volgens mij had hij dat niet gekund. Zo doet hij dat ook met sportieve prestaties. Stiekem kijkt die Bart uit zijn ooghoeken naar Maurice als 'ie weer eens aan het egotrippen is op zijn slappe koord of wat dan ook, in de hoop dat Maurice het ziet en zich ongelukkig gaat voelen. BAH! Laat Maurice dan een loner zijn, Bart is een loser in mijn ogen. Een groot kind.
Daar, frustraties kwijt, nu naar bed. Doei!

Ben te zaai voor een signature
pi_219519
We waren gisteren op het verkeerde been gezet, ik dacht dat de weekopdracht toch gelukt was, vandaag kregen we echter de echte uitvoering te zien en die was komisch!
Jammer dat het niet lukte, maar het leverde wel amusement op. Ongelofeijk dat Maurice de opdracht heeft gehaald! En dat fietsen dan, ik heb nooit geweten dat dat zo moeilijk was. Ik vond het met name erg leuk dat Willem en Karin omvielen maar de fiets tussen hun benen beklemd hielden.
Verder was het wat saai.
Pezen kan ook een hobby zijn
  zondag 14 november 1999 @ 18:09:00 #22
521 ruby
Hell yeah!
pi_219520
Sorry, foutje!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')