Ik begin Bart steeds toffer te vinden... Echt grappig is tie...
Maurice begitn irritant te worden, en Anouk nog steeds.
Kortom: Willem, Ruud en Bart zijn de laatste drie...
Gegroet,
Follow your dreams, you can reach your goals, I'm living proof... Beefcake, BEEFCAKE!!!
-E. Cartman '99
Dat Bart "zwaar" geschut heeft, hebben we nu kunnen zien!!!!!! Tja dan begrijp je Sabine ook in een keer veel beter!! Wat een ODOL!!
( Ontzettend Dikke Ochtend Lul )
Nu zet Veronica je letterlijk voor LUL!
Groetjes
Ik vond het wel zielig voor de haan, maar Ruud leek er wel toe instaat z'n taken over te nemen.
Wat was dat nou voor rare actie van Bart om midden in de nacht eieren te gaan rapen?
Anouk die laat zich niet inpakken door Willem. Ik ben niet preuts, alleen maar kieskeurig! Zo, steek die maar in je zak meneer Boomsma.
Verder was het wel allemaal heel erg déja vu.
Bart is nog steeds mijn held.
snif!
quote:
op 11-13-1999 om 09:39 PM schreef ruby het volgende:
Yo Hunter, meen je dat nou dat je continu een rood kruisje ziet? Ik zie namelijk steeds braaf m n plaatje opdoemen. Als meer mensen het zien, meld het even a.u.b. want dan ga ik daar wat aan doen. Hè balen zeg, ik dacht dat ik het eindelijk goed gedaan had! Blijk ik toch niet zo computertechnisch te zijn als ik hoopte!
Sorry, als ik wat gepost heb, zie ik toch steeds een soort beestje met een peace-teken verschijnen. Is het de rode wijn? Nee toch he?...............snif!
Je plaatje moet op een website staan en niet op een plek op je eigen harde schijf. Daar kunnen we gelukkig niet op kijken Voor verdere vragen kun je me ff icq'en
"Dat Bart "zwaar" geschut heeft, hebben we nu kunnen zien!!!!!! Tja dan begrijp je Sabine ook in een keer veel beter!! Wat een ODOL!!"
Ik begreep ook al niet waarom Bart zich geroepen voelde om midden in de nacht de kippen te gaan voeren !
Serieus ????
/me kan toch wel errug naief zijn
quote:
op 11-13-1999 om 09:39 PM schreef ruby het volgende:
Yo Hunter, meen je dat nou dat je continu een rood kruisje ziet? Ik zie namelijk steeds braaf m n plaatje opdoemen. Als meer mensen het zien, meld het even a.u.b. want dan ga ik daar wat aan doen.
Ik zie ook een gebroken plaatje helaas net zoals Hunter ziet. Verkeerde link I guess, namelijk je eigen schijf zoals PeteRP al zei.
quote:
op 11-13-1999 om 09:46 PM schreef Shoo het volgende:
QUOTE:
Van Ziggy - 13 November 1999 @ 20:53. (39)Ik begreep ook al niet waarom Bart zich geroepen voelde om midden in de nacht de kippen te gaan voeren !
Serieus ????
Volgens mij ging hij kijken of er eieren waren. hij legde er een in de koelkast nadien. Blijft raadselachtig niettemin. In elk geval weten wij, voor het geval ons dat ooit nog lukt, waar we berichten voor de bewoners moeten achterlaten in de tuin
groetjes
quote:
op 11-13-1999 om 09:46 PM schreef Shoo het volgende:
QUOTE:Ik begreep ook al niet waarom Bart zich geroepen voelde om midden in de nacht de kippen te gaan voeren !
Serieus ????
Ik heb dat op de streams gezien en het was even na 7 uur in de ochtend. Zo erg midden in de nacht was dat dus ook weer niet.
Maurice: Je hoeft het nummer niet op te noemen hoor, 111223 was wat mij betreft ook goed geweest!
Eikel, hij was gewoon jaloers.
maurice eruit plies
quote:
op 11-13-1999 om 10:55 PM schreef SunChaser het volgende:
Waarom moest Maurice Bart zo irritant interumperen in zijn Amerika Verhaal.Maurice: Je hoeft het nummer niet op te noemen hoor, 111223 was wat mij betreft ook goed geweest!
Eikel, hij was gewoon jaloers.
maurice eruit plies
Gek is dat, he. Je ziet Maurice gewoon zenuwachtig worden als iemand met een (min of meer) stoer verhaal komt. Volgens mij is M. een gigantische loner!
Ik vond het wel zielig voor de haan, maar Ruud leek er wel toe instaat z'n taken over te nemen.
Ruud is denk ik een beetje jaloers op de haan
hij probeert zelfs al te zoenen met een vis.
quote:
op 11-13-1999 om 10:57 PM schreef PeteRp het volgende:
Gek is dat, he. Je ziet Maurice gewoon zenuwachtig worden als iemand met een (min of meer) stoer verhaal komt. Volgens mij is M. een gigantische loner!
Volgens mij heeft Maurice precies door waar ik me zo aan erger aan Bart: Zijn akelige talent om te pas en te onpas wetenswaardigheden tentoon te spreiden waaruit moet blijken hoe groot zijn intelligentie wel niet is. Dat was geloof ik nummer, 5434976, ja daaaaag. Maurice had moeten vragen of hij het even wilde herhalen, volgens mij had hij dat niet gekund. Zo doet hij dat ook met sportieve prestaties. Stiekem kijkt die Bart uit zijn ooghoeken naar Maurice als 'ie weer eens aan het egotrippen is op zijn slappe koord of wat dan ook, in de hoop dat Maurice het ziet en zich ongelukkig gaat voelen. BAH! Laat Maurice dan een loner zijn, Bart is een loser in mijn ogen. Een groot kind.
Daar, frustraties kwijt, nu naar bed. Doei!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |