Waar gaat het overquote:Op maandag 21 juli 2008 00:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het zullen er zeker niet weinig worden.
Nou zeg, lachen.quote:Op maandag 21 juli 2008 00:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Grappig om soms te constateren dat op bepaalde momenten iedereen op elkaar zit te wachten. Wie post er het eerste! Daarna komen er gelijk weer tig reacties. Je hebt altijd en overal de aangevers en de volgers, zo ook op een forum
Hierover:quote:Op maandag 21 juli 2008 00:40 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Waar gaat het overSnap er geen bal van.
O, nu snap ik het, geloof ik, ben niet zo erg helder meer.quote:Op maandag 21 juli 2008 00:43 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Hierover:
[ afbeelding ]
En de heren vinden weer dat ze te weinig lijntjes hebben
quote:Op maandag 21 juli 2008 00:45 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O, nu snap ik het, geloof ik, ben niet zo erg helder meer.
Heeft NZ die gemaakt?
Ja, speciaal omdat ik het niet meer snapte.....quote:Op maandag 21 juli 2008 00:45 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O, nu snap ik het, geloof ik, ben niet zo erg helder meer.
Heeft NZ die gemaakt?
Ja hee. Tel er bij jou 5 hoor. Vind je dat niet een beetje teveel van het goede?quote:Op maandag 21 juli 2008 00:43 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Hierover:
[ afbeelding ]
En de heren vinden weer dat ze te weinig lijntjes hebben
quote:Op maandag 21 juli 2008 00:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja hee. Tel er bij jou 5 hoor. Vind je dat een beetje teveel van het goede?
Er zijn vast nog veel mer lijntjes te verzinnen.quote:Op maandag 21 juli 2008 00:50 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Psies goed. Ik bak hier de appeltaartjes hoor!
Maar als jullie er meer krijgen wil ik er ook meer
* Honey houdt wijs haar mondje dichtquote:Op maandag 21 juli 2008 00:52 schreef Dementor het volgende:
Ik heb eigenlijk vrij dubieuze lijnen.
quote:Op maandag 21 juli 2008 00:52 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Er zijn vast nog veel mer lijntjes te verzinnen.
Nee nee lucht je hart.quote:Op maandag 21 juli 2008 00:53 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
* Honey houdt wijs haar mondje dicht
Daar gaan we dus verandering in brengen. Met jouw verleidende stem kunnen we dus écht alle kanten op. Dementor, wil je?quote:
Haha!quote:Op maandag 21 juli 2008 00:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
Daar gaan we dus verandering in brengen. Met jouw verleidende stem kunnen we dus écht alle kanten op. Dementor, wil je?
Nergens.....quote:Op maandag 21 juli 2008 00:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat zullen we nog wel eens zien, waar blijft dat fobo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |