Wat denk je van: "als we klaar zijn met tellen en de klonen eruit vissen"quote:
Ja wat nuquote:
Wehehhehequote:Op zondag 20 juli 2008 21:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij is het!!!! ( je topic)
Ga je nu al slapen?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja, moet ik je even knijpen? Ik zie tegenwoordig weinig van de nacht
![]()
![]()
![]()
![]()
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
Ik heb mijn broertjes op mijn PC laten posten, tellen die nu niet mee?quote:Op zondag 20 juli 2008 21:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat denk je van: "als we klaar zijn met tellen en de klonen eruit vissen"
McNuggets.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:45 schreef de_boswachter het volgende:
Maar goed: Nu ben ik me echt een paar McNuggets halen. Bis morgen![]()
Waarom edit je je eigen post?quote:Op zondag 20 juli 2008 21:47 schreef Juup© het volgende:
edit.
Oeh, dan ga je toch 10 punten omlaag, heej joh das balen, had je bijna gehaald.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:49 schreef Chriz2k het volgende:
Ik kom uit op:
Boswachter: 38
Chriz2k: 38!
!
!
Maar dat is zonder klooncheck, dus dat zit wel goed.
En da's zonder de stemmen meegeteld van de crew.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:49 schreef Chriz2k het volgende:
Ik kom uit op:
!
!
quote:Op zondag 20 juli 2008 21:49 schreef Chriz2k het volgende:
Ik kom uit op:
!
!
Die mochten toch niet stemmen?quote:Op zondag 20 juli 2008 21:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
En da's zonder de stemmen meegeteld van de crew.
quote:Op zondag 20 juli 2008 21:38 schreef Emimich het volgende:
Komt er een verkiezing die wekenlang duurt en dan wordt op het einde de nummer 3 mod gemaakt, nota bene een autist die zich dus perfect zal kunnen inleven in de posters![]()
Toch krom dat een van de nummers 1 & 2 uiteindelijk geen mod zal worden terwijl de nummer 3 het wel wordt doordat er achteraf opeens een 'crewverkiezing' blijkt te zijn geweest.
Helder licht.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ook jij moet de stront eens uit je ogen halen, nummers 1 en 2 ( een van de twee) worden wel degelijk mod.
quote:Op zondag 20 juli 2008 21:49 schreef Chriz2k het volgende:
Ik kom uit op:
!
!
Dan wordt het James1988 of yosander.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:54 schreef Maisnon het volgende:
En als de crew meestemt dan is het al helemaal ernstig
Oh dus zo heeft Mugabe gewonnenquote:Op zondag 20 juli 2008 22:03 schreef Emimich het volgende:
Zo'n klooncheck is leuk maar dat geeft ook een uitstekende gelegenheid om deze verkiezingen te manipuleren. Oftewel, plaats dan ook de resultaten van zo'n klooncheck in plaats van simpelweg de 'vernieuwde' uitslag te posten.
quote:Op zondag 20 juli 2008 22:03 schreef Emimich het volgende:
Zo'n klooncheck is leuk maar dat geeft ook een uitstekende gelegenheid om deze verkiezingen te manipuleren. Oftewel, plaats dan ook de resultaten van zo'n klooncheck in plaats van simpelweg de 'vernieuwde' uitslag te posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |