abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219487
Gezien de vele positieve reacties op m'n idee een BB icq nieuwsbrief te maken, heb ik besloten om er werk van te maken.
Ik zoek alleen nog een aantal vrijwilligers, die net als ik mee willen helpen met het posten van het nieuws.
Omdat ik een modemaansluiting heb en dus niet de hele dag on-line kan zijn, zoek ik mensen die samen met mij de icq nieusbrief gaan verzorgen.
Het is eigenlijk helemaal niet veel werk.
Het enigste dat je hoeft te doen is, wanneer je online bent en een nieuwtje binnenkrijgt deze door te sturen aan de mensen op je contactlist.
ff 5 minuutjes werk, dus dat is te doen.
Ik zal hiervoor een nieuwe icq account openen waar iedereen die interesse heeft in de nieuwsbrief zich aan kan melden en waar het nieuws naar toe gestuurd kan worden.
Ik hoop dat de fanatieke stream-volgers hun hulp willen bieden betreffende het nieuws.
Als dat het geval is heb ik alleen nog een stuk of 5 vrijwilligers nodig die vaak online zijn.
Reageren kan op ICQ nummer 32901943 of het email adres: kastanova@hetnet.nl

B.v.d. Kastanova ugh

I was an atheist until I realized I was God
pi_219488
Wat is nou belangrijk genoeg om direct (via ICQ) te horen? In principe is je idee wel geinig en ik heb wel wat tijd om je te helpen maar ik heb geen idee aan welk nieuws ik denken moet... het lijkt me niet zo belangrijk om via ICQ steeds te horen wat iedereen aan het doen is (hoe leuk het ook is om dit via de verslagen van de streams te volgen). Het echte belangrijke nieuws??? iemand die ineens vertrekt? een inval? visite? dat komt toch weinig voor..... nee, het is me niet helemaal duidelijk.
Wie ben ik om anderen te beoordelen

pi_219489
Het is de bedoeling dus WEL dat alleen belangrijk nieuws verzonden gaat worden.
Dat wil zeggen: een plotseling vertrek, een ruzie, een ongelukje, foutje van de regie (?)
Dat soort dingen dus.
Als er namelijk bij elk wissewasje een bericht gestuurd zou worden naar de mensen op de contactlist, zet iedereen 'm op ignore.
Vandaar dat alleen ECHT belangrijk nieuws gemeld wordt, zodat de leden van de nieuwsbrief direct kunnen gaan kijken op de live streams als ze online zijn en niet de hele tijd mee hoeven te kijken.

Snappie ?

Maar ik begreep uit je bericht dat je wel mee wilde helpen ?
Zo ja, meld het me dan even.

Greatinx Kastanova

pi_219490
De BB ICQ account is aangemeld.
Alle nieuwtjes kunnen gestuurd worden naar:

icq nr. 55103534

Alle aanmeldingen voor de contactlist en de vrijwilligers moeten echter nog wel naar:

icq nr. 32901943

gestuurd worden.

Kasta spoke again UGH !

pi_219491
Je kunt het toch ook gewoon op het fokforum plaatsen als er iets nieuws is?
Mooi rood is niet lelijk,maar ik word er zo woest van.

pi_219492
Daar is al een hele discussie over geweest el torro en de uitkomst daarvan was dat icq toch ook een goed idee was om verschillende redenen, maar ik wacht nog steeds op hulp.
OOOOOK van de streamvolgers !

KAsta

Admin zondag 14 november 1999 @ 20:01:00 #7
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_219493
NIEUWS (tenzij je het al wist)
ik heb even op ICQ rondgekeken: er is een BigBrother Activelist.
Wat je ermee moet? Geen idee, maar miscchien handig om te weten.
CU, Breuls

waarom werkt m'n plaatje nou niet?
------------------
hahaha, lachen!!
niet?
oh, dat dacht ik

[Dit bericht is gewijzigd door Breuls (Datum 14 November 1999).]

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_219494
Goed idee van dat ICQ gedoe! Ik wil wel meedoen! Ontvangen bedoel ik. Ik volg die streams namelijk niet zo heel erg vaak. (bijna nooit)
pi_219495
Aan het begin van deze topic staat het icq adres waar je je kan aanmelden voor de nieuwsbrief (32901943)
Het andere nummer hoef je dus niets mee te doen.
Ik vermelde alleen even waar je nieuws toe kunt sturen en waarvandaan je het nieuws gestuurd krijgt.
Voor het opgeven van geïnteresseerden voor de nieuwsbrief en het aanmelden van vrijwilligers die ze door willen sturen moet je dus ff een berichtje sturen naar icq nr.
32901943.

Greatinx,
Kasta

[Dit bericht is gewijzigd door kastanova (Datum 15 November 1999).]

pi_219496
Ik heb ff gekeken naar die ICQ-activelist en daar heb je helemaal niets aan.
En ik zal m'n eigen BB icq-campagne dus maar voortzetten.
Je kunt je dus nu weer "inschrijven", kijk hierboven voor het nummer waar je je op kunt geven.

C ya, Kastanova

Admin dinsdag 16 november 1999 @ 16:28:00 #11
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_219497
quote:
op 11-15-1999 om 05:10 PM schreef kastanova het volgende:
Ik heb ff gekeken naar die ICQ-activelist en daar heb je helemaal niets aan.

OK, ik had zelf ook nog niet gekeken, maar kwam het toevallig tegen.
Kasta - pionier: ga zo door!

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')